قلم‌های اپل را می‌توان از اصلی‌ترین لوازم جانبی این شرکت به حساب آورد که به تمامی کاربران توصیه می‌شوند. امروز در این مطلب به معرفی برترین ابزارهای جانبی برای قلم اپل می‌پردازیم.

در ابتدا دقت کنید که ما در این مطلب به ابزار قلم‌های نسل اول اپل پرداخته‌ایم که با تمامی نسخه‌های iPad Pro به جز iPad Pro 2018 هماهنگی دارند؛ ضمنا لازم به ذکر است که iPad 2018 هم از این قلم‌ها پشتیبانی می‌کند. قلم‌های نسل دوم اپل تنها با iPad Pro 2018 همخوانی دارند و برای شارژ هم به بخشی آهنربایی و مخصوص در کنار دستگاه وصل می‌شوند.

TechMatte Apple Pencil Charger/Stand

یکی از مشکلات اصلی قلم‌های نسل اول را می‌توان روش شارژ آن‌ها دانست که نیازمند درآوردن سر قلم است و می‌تواند منجر به گم کردن این بخش ضروری شود.

TechMatte Apple Pencil Charger/Stand

خوشبختانه شرکت‌های زیادی برای حل این معضل پا به عرصه گذاشته‌اند و شارژرهای متنوعی را معرفی کرده‌اند. TechMatte Apple Pencil Charger/Stand را می‌توان یکی از بهترین شارژرهای قلم اپل دانست که ظاهری زیبا داشته و کاملا با قلم هماهنگ است. برای شارژ کافیست سر قلم را درآورده و قلم را درون شارژر فرو کنید؛ لازم به ذکر است که این شارژر یک جای مخصوص برای سر قلم دارد و بنابراین دیگر نیازی به نگرانی گم کردن آن نیست.

همچنین در صورت شارژ داشتن قلم، می‌توانید از شارژر به عنوان یک مدل جامدادی استفاده کنید و قلم خود را در آن نگهداری کنید.

Catalyst Grip Apple Pencil Case

از دیگر مشکلات قلم اپل می‌توان به جنس لغزنده‌ی آن اشاره کرد که علاوه بر سختی کار، قرار دادن آن بر روی سطوح متفاوت را هم دشوار می‌کند.

Catalyst Grip Apple Pencil Case

Catalyst Grip Apple Pencil Case این مشکل را به صورت کامل حل می‌کند و پس قرار دادن قلم در آن، می‌توانید بدون اذیت شدن در طولانی مدت از قلم استفاده کرده و آن را در هرجایی که علاقه داشتید بگذارید.

Twelve South PencilSnap Apple Pencil Case

Twelve South PencilSnap Apple Pencil Case

این قاب را می‌توان یک ابزار جانبی خیلی خوب برای قاب‌هایی مثل Apple Smart Keyboard، Apple Smart Cover، Apple Smart Folio و دیگر قاب‌های این چنین دانست. PencilSnap به وسیله‌ی آهنربای خود به قاب وصل شده و قلم اپل را هم در خود جای می‌دهد. همچنین از PencilSnap می‌توان به صورت جداگانه برای نگهداری قلم هم استفاده کرد.

Belkin Apple Pencil Stand + Case

Belkin Apple Pencil Stand + Case

این ابزار کاربردی دوگانه دارد و علاوه‌بر نقش جامدادی برای قلم شما، یک محل بسیار زیبا را برای حمل و نقل آن فراهم می‌کند؛ کاربران می‌توانند قلم، سر آن، آداپتور Lightning و یک سر اضافی را در Belkin Apple Pencil Stand قرار دهند و به راحتی با خود حمل کنند.

Toast Real Wood Cover for Apple Pencil

Toast Real Wood Cover for Apple Pencil

این ابزار جالب، از جنس چوب بوده و قلم شما را به یک مداد تبدیل می‌کند! این کاور به جنس و رنگ‌های متفاوت وجود دارد و داشتن آن علاوه بر راحتی، زیبایی خاصی را هم به قلم شما اضافه می‌کند.

PencilCozy Apple Pencil Cap Holder

PencilCozy Apple Pencil Cap Holder

شاید ساده به نظر برسد، اما هر کس که با این قلم کار کرده باشد می‎داند که این وسیله چقدر می‎تواند در گم نشدن سری شارژر قلم به شما کمک کند. وقتی از این وسیله استفاده می‎کنید، مطمئن هستید که هنگام شارژ سری قلم تنها یک سانت از قلم دور است و گم نخواهد شد.

Join the Conversation

7 Comments

  1. برای تکنولوژی جایگزینی نیست . واقعا فناوری جالبیه. و کاررو برای طراحی و نوشتن خیلی اسون میکنه

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *