بخش رویدادهای تقویم گوگل راهی عالی برای سازماندهی و ثبت جلسات و کارها است. اما هیچ جلسه و رویدادی بدون نمایش اسلاید، صفحه گسترده، تصاویر یا گزارش کار کامل نخواهد بود. گاهی شما نیاز دارید فایل‌هایی را به این بخش اضافه کنید که در طول جلسه به آن نیاز پیدا می‌کنید. خوشبختانه با امکاناتی که گوکل در نظر گرفته شما می‌توانید فایل‌های خود را از گوگل درایو یا هارد دستگاه به رویداد گوگل کلندر یا همان تقویم گوگل اضافه کنید.

چگونه فایلی را به رویدادهای تقویم گوگل اضافه کنیم؟

اضافه کردن فایل‌ها به رویدادهای تقویم گوگل، راهی عالی و ساده برای اشتراک‌گذاری محتوا با شرکت‌کنندگان قبل از شروع جلسه است. به علاوه این امکان را فراهم می‌کند تا مطالب را در اختیار اعضای شرکت کننده قرار بدهید بدون آن‌ که مجبور شوید آن‌ها را در جلسه توزیع کنید.

تقویم گوگل را در مرورگر وب خود فعال کنید و برای ایجاد یک رویداد جدید روی “+” قرمز کلیک کنید.

سپس بر روی آیکون گیره کاغذ که در زبانه جزئیات قرار دارد، کلیک کرده و یک پیوست اضافه کنید.

شما می‌توانید فایل‌های خود را از گوگل درایو، فایل‌های به اشتراک گذاشته دیگران در گوگل درایو و در نهایت فایل‌هایی که روی هارد سیستم خود ذخیره دارید را به رویدادهای خود اضافه کنید. از تمامی این گزینه‌ها با یک روش مشترک فایل اضافه می‌کنند. بنابراین ما برای نمونه از گوگل درایو فایل آپلود می‌کنیم.

به آدرس فایل مورد نظری که می‌خواهید به رویدادتان اضافه کنید بروید، آن را انتخاب کرده و سپس روی Select کلیک کنید.

برای ایجاد رویداد روی Save کلیک کنید.

ممکن است بعد از این که فایل را به رویدادتان اضافه کردید، بخواهید آن را با هر کسی که دسترسی به سند ندارد به اشتراک بگذارید. گزینه Turn Link Sharing On را سوییچ کنید و بعد روی Invite کلیک کنید.

افرادی که دعوت شده‌اند می‌توانند با ایمیل و یا جزییات رویداد، فایلی که به اشتراک گذاشته‌اید را در دسترس داشته باشند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *