با توجه به حجم استفاده از افزونه وردپرس woocommerce برای ساخت فروشگاه‌های وردپرسی، بد نیست که با استفاده از چند افزونه به کارایی و جذابیت‌های این ابزار ارزشمند بیافزایید. در این مقاله نگاهی می‌‌اندازیم به چند نمونه از پراستفاده‌ترین و برترین ابزارهای موجود برای این افزونه فروشگاهی.

YITH WooCommerce Wishlist

YITH WooCommerce Wishlist

این افزونه به کاربران امکان ایجاد لیستی از اجناسی که علاقه‌ دارند در آینده خریداری کنند را می‌دهد. کاربران می‌توانند این لیست را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. این افزونه مخصوصا برای سایت‌هایی که تنوع محصولات بالایی دارند بسیار کاربردی است.

WooCommerce Products Slider

WooCommerce Products Slider

همانطور که از اسم این افزونه پیداست، از آن برای ساخت اسلایدرهای زیبا از اجناس مختلف استفاده کرده و می‌توان آن را در هر کجای سایت که خواستید اضافه کنید.

WooCommerce Customizer

WooCommerce Customizer

این ابزار به شما امکان ایجاد فیلترهای مختلف همچون نوشته، برچسب، بخش بندی و غیره را می‌دهد. عموما برای ایجاد چنین فیلترهایی نیاز به نوشتن کد در PHP دارید اما به کمک این افزونه می‌توانید بدون کوچک‌ترین کد نویسی و به راحتی فیلترهای مورد نظر خود را اعمال کنید.

Order Delivery Date for WooCommerce

Order Delivery Date for WooCommerce

یکی از بهترین افزونه‌هایی که می‌توانید بر روی فروشگاه‌ساز خود نصب کنید، این افزونه‌ی ارزشمند است. با این ابزار، کاربران شما قادر خواهند بود تا تاریخ ارسال کالای خود را به شما اعلام کنند. برای مثال شاید کسی بخواهد سه روز بعد از خرید جنسی آن را برایش ارسال کنید، پس با استفاده از این افزونه امکان این کار را برای او ایجاد کنید.

YITH WooCommerce Compare

YITH WooCommerce Compare

کاربری این افزونه نیز از اسمش کاملا پیداست و برای اضافه کردن قابلیت مقایسه اجناس تهیه شده است. با نصب این افزونه می‌توانید تایید کنید که کابران چند محصول را بتوانند با هم مقایسه کنند و در زمان این مقایسه کدام مشخصات برایشان فعال باشد.

YITH WooCommerce Ajax Search

YITH WooCommerce Ajax Search

جستجوهای ایجکسی حالا دیگر تبدیل به یک استاندارد شده است و اگر قالب فروشگاه شما همچین قابلیتی ندارد، بهتر است که با استفاده از این افزونه، آن را در قالب خود ایجاد کنید. به این ترتیب کاربران بدون لودهای پی‌درپی صفحات، به راحتی به جستجو در محصولات شما خواهند پرداخت و به این ترتیب ارتباط بهتری با سایت برقرار می‌کنند.

WooCommerce Checkout Field Editor

WooCommerce Checkout Field Editor

اگر می‌خواهید در بخش تایید نهایی چند گزینه اختصاصی به لیست اضافه کنید، این افزونه راحت‌ترین راه حل ممکن برای شما خواهد بود. به وسیله این ابزار به راحتی می‌توانید صفحه مورد نظر را از نظر چینش تغییر دهید و گزینه‌های موجود در آن را کم یا زیاد کنید. با توجه به شناخت شما از خریداران خود، ایجاد این تغییرات می‌تواند روندی مثبت در کسب و کار شما ایجاد کند.

Minimum Purchase for WooCommerce

Minimum Purchase for WooCommerce

یکی از مشکلات رایج در سایت‌های فروشگاه آنلاین ، خریدهای بسیار جزیی است که مسائل مربوط به ارسال کالا را دچار پیچیدگی می‌کند. ممکن است بخواهید با ایجاد یک حداقل قیمت برای خریدهای کاربران، مشکل یاد شده را به این ترتیب حل کنید، برای این کار بهتر است از این افزونه استفاده کرده تا بدون کوچک‌ترین کد نویسی به نتیجه مورد نظر برسید.

WooCommerce Gift Cards

WooCommerce Gift Cards

با نصب این افزونه، کاربران شما قادر خواهند بود با قیمت‌های مختلف کارت‌های هدیه‌ای خریداری کرده و آن‌ها را به دوستان یا نزدیکانشان هدیه دهند. به این ترتیب کسانی که هدیه را دریافت کرده‌اند تا سقف مبلغ پرداخت شده می‌توانند از فروشگاه شما خرید کنند.

WooCommerce Currency Switcher

WooCommerce Currency Switcher

اگر فروشگاه شما در چند کشور فعالیت می‌کند، یا پرداخت با پول‌های مجازی را در آن فعال کرده‌اید، این افزونه به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بین ارزهای مختلف برای پرداخت وجه سوییچ کنند.

Join the Conversation

3 Comments

  1. سلام وقتی از این پلاگین WooCommerce Currency Switcher
    استفاده میکنم وارد درگاه بانکی نمیشه دیگه
    حتی وقتی واحد پول ریال و یا تومان باشه
    راهی نداره این مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      احتمالا افزونه شما با یک افزونه دیگه تداخل داره؛ از پشتیبان درگاه پرداختتون کمک بگیرید شاید با افزونه پرداخت تداخل داشته باشن و افزونه‌ای که فرمودید از ارز داخلی پشتیبانی نکنه!
      موفق باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *