اسلایدرهای سایت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های یک سایت به شما می‌آیند که توسط آن قادر به اطلاع‌رسانی رویدادها و محصولات مهم سایت خود خواهید بود. در سایت‌های وردپرس نیز همانند سایر سایت‌ها می‌توان از افزونه‌های مختلفی در جهت ایجاد انواع اسلایدر با قابلیت‌های مختلفی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از افزونه‌های حرفه‌ای و کاربردی برای وردپرس را خدمت شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر به ایجاد انواع اسلایدر به صورت کاملا واکنش‌گرا (ریسپانسیو )در سایت خود خواهید بود.

ایجاد اسلایدرهای واکنش‌گرا با افزونه Smart Slider3

اولین افزونه‌ای که قصد معرفی آن را داریم، افزونه Smart Slider3 است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولات و رویدادهای مهم سایت خود را به صورت تصویری به کاربران سایت خود نمایش دهید. جالب است بدانید اکثر کاربران سایت با استفاده از موبایل‌ و تبلت‌ از سایت شما بازدید می‌کنند که در اینصورت واکنش‌گرایی اسلایدر اهمیت زیادی پیدا می‌کند. این افزونه اسلایدرها را به صورت کاملا ریسپانسیو  یا واکنش‌گرا نمایش می‌دهد که کاربران موبایلی نیز با مشکل مواجه نخواهند شد. پشتیبانی از فرمان لمسی توسط دستگاه‌های جانبی نظیر موبایل از مهم‌ترین مواردی است که در ویژگی‌های این افزونه وردپرس به چشم می‌خورد. این افزونه کاربردی توانسته است از میان +۱۰۰,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۹ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت کامل کاربران استفاده‌کننده از این افزونه است.

برخی از ویژگی‌های افزونه Smart Slider3

  • ایجاد اسلایدرهای کاملا واکنش‌گرا و ریسپانسیو
  • قابلیت شخصی‌سازی ساده و آسان افزونه
  • وجود افکت‌های نمایشی جذاب جهت استفاده در ایجاد اسلایدر
  • امکان درج توضیحات و اضافه کردن لینک به تصاویر اسلایدر

ایجاد اسلایدرهای واکنش‌گرا با افزونه Soliloquy Lite

اگر قصد ایجاد یک اسلایدر حرفه‌ای جهت نمایش در سایت وردپرسی خود را دارید و به دنبال یک افزونه قدرتمند که قابلیت ایجاد اسلایدرهای واکنش‌گرا (ریسپانسیو ) را داشته باشد هستید، افزونه Soliloquy Lite کمک زیادی به شما خواهد کرد. این افزونه که در دو نسخه رایگان و تجاری ارائه شده است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک اسلایدر بسیار حرفه‌ای را در سایت وردپرسی خود ایجاد و از تصاویر موردنظر خود در آن استفاده کنید. نسخه رایگان این افزونه از طریق مخزن وردپرس در دسترس کاربران وردپرسی است و برای استفاده از آن کافی است از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس اقدام به نصب و فعال‌سازی آن کنید. این افزونه حرفه‌ای و کاربردی توانسته است از میان +۸۰,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۶ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

برخی از ویژگی‌های افزونه Soliloquy Lite

  • قابلیت ایجاد اسلایدرهای کاملا بهینه
  • قابلیت ایجاد اسلایدرهای واکنش‌گرا
  • نصب و تنظیمات آسان افزونه
  • سرعت بالای افزونه
  • عدم وجود محدودیت در تعداد ایجاد اسلایدر

ایجاد اسلایدرهای واکنش‌گرا با افزونه Image Slider

یکی دیگر از افزونه‌های بسیار کاربردی در زمینه ایجاد انواع اسلایدر در سایت‌های وردپرسی، افزونه Image Slider که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصاویر مهم از رویدادهای و محصولات سایت خود را به صورت اسلایدر در وردپرس نمایش دهید. این افزونه اسلایدرهایی به صورت کاملا واکنش‌گرا (ریسپانسیو )در وردپرس ایجاد می‌کند که اگر بخواهید به فکر تمامی کاربران خود باشید، این ویژگی باید اولین ویژگی اسلایدرهای نمایشی سایت شما باشند. یکی از مزایای این افزونه قابلیت ایجاد انواع اسلایدر به صورت نامحدود در وردپرس است که می‌توانید در بخش‌های مختلف سایت وردپرسی خود از اسلایدر استفاده کنید. قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات این افزونه از دیگر مواردی است که می‌توانید با استفاده از آن یک اسلایدر کاملا بهینه و متناسب با دستگاه‌های مختلف کاربران خود را به نمایش بگذارید.

برخی از ویژگی‌های افزونه Image Slider

  • قابلیت ایجاد اسلایدرهای کاملا بهینه
  • قابلیت ایجاد اسلایدرها به صورت کاملا واکنش‌گرا
  • نصب و تنظیمات آسان افزونه
  • سرعت بالای افزونه
  • عدم وجود محدودیت در تعداد ایجاد اسلایدر
  • قابلیت شخصی‌سازی اندازه‌ها در اسلایدر
  • امکان افزودن توضیحات مربوط به تصاویر در اسلایدر
  • قابلیت استفاده از ویژگی‌ alt در تصاویر اسلایدر جهت سئوی تصاویر سایت

ایجاد انواع اسلایدر در وردپرس با افزونه Responsive Slider by MotoPress

یکی دیگر از افزونه‌های کاربردی در زمینه ایجاد اسلایدر وردپرس، افزونه Responsive Slider by MotoPress است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون محدودیت انواع اسلایدر واکنش‌گرا(ریسپانسیو) در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه می‌توان به پشتیبانی از فروشگاه‌ساز ووکامرس اشاره کرد که می‌توانید محصولات خود را به صورت داینامیک در وردپرس نمایش دهید. این افزونه کاربردی توانسته است از میان +۳,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۷ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت اکثریت کاربران استفاده‌کننده از افزونه است.

برخی از ویژگی‌های افزونه Responsive Slider by MotoPress

  • قابلیت ایجاد انواع اسلایدر وردپرس
  • عدم وجود محدود در تعداد ایجاد اسلایدر
  • قابلیت سفارش‌سازی اسلایدرها به صورت تکی و جمعی
  • قابلیت استفاده از مطالب به صورت مستقیم در اسلایدر
  • پشتیبانی از ووکامرس و قابلیت نمایش محصولات ووکامرس در اسلایدر
  • رابط کاربری زیبا و آسان
  • پشتیبانی از ویدیو جهت نمایش در اسلایدر
  • پشتیبانی از Drag and Drop جهت جابجایی اجزای اسلاید

ایجاد انواع اسلایدر در وردپرس با افزونه Slider by Supsystic

آخرین افزونه‌ای که قصد معرفی آن برای ایجاد انواع اسلایدر واکنش‌گرا (ریسپانسیو )در وردپرس را داریم، افزونه Slider by Supsystic که در مخزن وردپرس نیز ثبت شده است. این افزونه دارای ۶ تمپلت آماده جهت استفاده در اسلایدرها را دارد که اگر نیاز داشتید می‌توانید همان قالب‌های آماده را شخصی‌سازی کنید. این افزونه کاربردی توانسته است از میان +۱۰,۰۰۰ نصب خود امتیاز ۴/۷ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

نتیجه‌گیری: استفاده از اسلایدرها جهت نمایش رویدادها و محصولات مهم سایت کاربرد زیادی دارد. در این مقاله به بررسی چند مورد از برترین افزونه‌های ایجاد اسلایدر در وردپرس پرداختیم که با استفاده از آن قادر به ایجاد انواع اسلایدر به صورت حرفه‌ای خواهید بود.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

3 Comments

  1. دورود بر شما
    از زمانی که ورد پرسم رو از ۵ به ۵٫۲ به روز رسانی کردم .افزونه smart slider فعاله خطای ۵۰۰ نشان می دهد . راه حل پیشنهای شما چیه ؟
    با سپاس

    1. سلام
      باتوجه به اینکه نسخه ۵ وردپرس اخیرا منتشر شده، هنوز باگ‌هایی وجود داره که باید منتظر بروزرسانی باشیم. از طرف دیگر بسیاری از افزونه‌ها سازگاری کاملی با نسخه ۵ وردپرس ندارن و باید منتظر ارائه آپدیت از طرف تیم‌های توسعه‌دهنده افزونه‌ها باشیم.
      پیشنهاد می‌کنم سایتتون رو به آخرین نسخه ۴ وردپرس برگردونید و پس از ارائه آپدیت‌ها سایت رو به نسخه ۵ وردپرس بروزرسانی کنید.
      موفق باشید.

  2. دورود بر شما
    از زمانی که ورد پرسم رو از ۵ به ۵٫۲ به روز رسانی کردم .افزونه smart slider فعاله خطای ۵۰۰ نشان می دهد . راه حل پیشنهای شما چیه ؟
    با سپاس

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *