هاوربردها و اسکیت‌بردهای الکتریک این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و شرکت‌های معتبر و البته شرکت‌های چینی مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده‌اند. همین کار را برای انتخاب از میان این دستگاه‌های جدید و مفرح سخت کرده است.

با توجه به اینکه غیر از قیمت مناسب عواملی همچون سرعت مناسب، قدرت مانور، میزان شارژ و البته مفرح بودن، مهم‌ترین ارکان این دستگاه‌ها محسوب می‌شوند، چند مورد از بهترین‌های بازار را در زیر برای شما لیست کرده‌ایم؛

SwagTron T1 Hoverboard

SwagTron T1 Hoverboard

وقتی بسیاری از شرکت‌ها سعی دارند با آموزش کاربران خود را برای استفاده از تجهیزات اینچنینی آماده کنند، The SwagTron T1 سعی کرده اسکوتری باشد که تا جای ممکن خود را به صورت خودکار بالانس نگه دارد.

SwagTron T1 Hoverboard این قدر خوب است که The Wire Cutter آن را جزو وسایلی که “باید خرید” قید کرده است.

دو نوع مد رانندگی در این دستگاه وجود دارد، یکی برای تازه‌کارها و دیگری برای حرفه‌ای‌ها. سیستم استفاده باتری هوشمند دارد و سیستم شارژ سریع یک‌ساعته نیز برای آن در نظر گرفته شده. رنج سرعتش هم چیزی حدود ۳ تا ۱۳ کیلومتر در ساعت است و نفراتی تا ۱۰۰ کیلو وزن را حمل می‌کند.

با اینکه این دستگاه قرار است به صورت خودکار بالانس شود و اینکار را فوق‌العاده انجام می‌دهد، اما هنوز باید با مراقبت و آموزش درست سوار آن شوید.

Yuneec E-Go 2 E-Skateboard

Yuneec E-Go 2 E-Skateboard

Yuneec سازنده چند مدل از بهترین درون‌های بازار است و اسکیت‌بوردی که ساخته هم عالی‌ست. این دستگاه با یک موتور ۴۰۰ وات نیرو می‌گیرد و با یک بار شارژ ۲۸ تا ۴۸ کیلیومتر مسیر را طی می‌کند و مهم‌تر اینکه بین سه تا پنج ساعت طول می‌کشد تا کاملا شارژ شود.

Verge قبلا اعلام کرده بود که این دستگاه بهترین قیمت خرید در بین دستگاه‌های خودران این‌چنینی را دارد، البته دستگاه‌های ارزان زیادی هستند اما E-Go 2 E-Skateboard مطمئنا بهترین اسکیت‌برد الکترونیکی است که می‌توانید با این قیمت خریداری کنید. همه چیز در مورد این اسکیت‌برد عالی‌ست فقط برای تازه‌کارها ممکن است کمی هدایت آن مشکل باشد.

Inmotion V3 Pro E-Unicycle

Inmotion V3 Pro E-Unicycle

هر جور که به این دستگاه نگاه کنید، بهترین مورد خودران برای تازه‌کارهاست. با توجه به اینکه بعد از چند وقتی که از عرضه آن گذشت، قیمتش هم افت زیادی داشت، همه جوره برای کسانی که می‌خواهند یکی از این دستگاه‌ها را داشته باشند، فوق‌العاد است.

در مقاله‌ای که Verge برای این دستگاه نوشته،  V3 Pro را آینده‌نگرانه توصیف کرده و هدایتش را راحت خوانده است. البته این هدایت آسان برای زمانی است که بتوانید برای اولین بار آن را راه ببرید، برای چند بار اول حتما زمین خواهید خورد.

موتور ۴۵۰ وات این دستگاه سرعتی نهایتا تا ۱۸ کیلومتر در ساعت برای شما به همراه خواهد آورد و اپلیکیشنی هم برایش عرضه شده که به وسلیه بلوتوث به موبایل شما وصل شده و میزان سرعت، مصرف باتری و … را نمایش می‌دهد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *