مراسم IFA 2017 امسال پر بود از گجت‌های عجیب و جالب. از میان تمام آن‌ها ۵ مورد کاربردی را جدا کردیم تا به شما معرفی کنیم.

سشوآر کلاهی عجیب و غریب

سشوار کلاهی

محافظ موی حرفه‌ای PC-HTH 3003 ساخته شرکت Profi Care بر خلاف ظاهر عجیبش عملکردی عالی دارد. این سشوآر جدید دارای ۴۰۰ وات قدرت و دو درجه تنظیم حرارت است. این دستگاه یک وسیله مراقب مو و خشک‌کننده و براق کننده هم است. یک برس پیچ، یک سیم ۱٫۸ میلی‌متری، و یک کیف مسافرتی در پکیج این محصول گنجانده شده است.

دوربین یخچال

دوربین کنترل مصرف انرژی یخچال

این دوربین هوشمند که در یخچال نصب می‌شود، قادر به تشخیص میزان مصرف انرژی و دادن دستورالعمل‌هایی در این راستا است. هدف اصلی این دوربین کنترل و صرفه‌جویی در زمان، پول، انرژی و مواد زائد و فاسد غذایی‌ست.

دوربین یخچال به مبلغ ۹۹٫۹۹ پوند عرضه شده و امکان کنترل مورادی در داخل یخچال از طریق تلفن هوشمند را فراهم می‌آورد.

بسیاری از تولیدکنندگان یخچال‌های گران‌قیمت، عرضه‌ی این دوربین را آغاز کردند. روشی عالی و بی‌صدا برای کم‌کردن هزینه‌های یخچال است.

تلگراف حیوان خانگی

تلگراف حیوان خانگی

این گجت بامزه، رفتار گربه‌ی خانگی شما را گزارش می‌دهد.Pawbo یک دوربین خانگی است که برای مراقب از حیوانات خانگی‌تان به شما کمک شایانی می‌کند. بنابراین حتی اگر خانه هم نباشید می‌توانید از این طریق با آنها ارتباط برقرار کرده و با گربه یا سگتان صحبت کنید. این دوربین دارای یک بازی لیزری‌ست که می‌تواند آن‌ها را سرگرم کند.

تلوزیون نوری جادویی

تلویزیون جادویی LG

این پروژکتور جدید LG از دنیای فانتزی به واقعیت رسیده.پروژکتور جدید ال‌جی فوق‌العاده است و باعث می‌شود که نمایش‌های تلویزیونی شما با کیفیتی بسیار بالا بر روی هر سطحی نقش ببندد.

ProBeam UST اسم این مدل پروژکتور شرکت LG ست و قادر به پخش تصویر Full HD روی دیوار است.

این پروژکتور با هدف تجربه‌ی داشتن یک سینمای خانگی در منزل، طراحی و ساخته شده است. پروژکتورهای Ultra Short-Throw بسیار مناسب هستند زیرا نیاز به نصب حرفه‌ای ندارند. دارای یک کابل کلاسیک که تنها به ۴٫۷ اینچ فاصله بین لنز تا صفحه نیاز دارد تا یک تصویر HD در اندازه ۱۰۰ اینچ به شما تحویل دهد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ

گجت پوشیدنی جدید سامسونگ دارای ردیاب‌های پیشرفته و سیستم پخش موسیقی داخلی‌ست.
شرکت کره‌ای سامسونگ دو مدل جدید از ساعت‌های هوشمند خود را این هفته در برلین معرفی کرد.وقتی تنها چند هفته از زمانی که رقیب قدرتمندش، اپل گجت خود را معرفی کرده می‌گذرد.

Gear Sport یک ابزار تناسب اندام رنگی و درخشان است که به شکل و شمایل ساعت درآمده و ویژگی‌هایی از قبیل عوض کردن کانال‌های تلوزیونی، کنترل نمایش اسلاید و دیگر امکانات معمول گوشی‌های هوشمند مثل ایمیل و پیام را هم دارا است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *