همانطور که گفتیم قالب‌های تجاری مهم‌ترین بخش از قالب‌های وردپرس را تشکیل می‌دهند که در فروشگاه‌ها و مارکت‌های وردپرس در دسترس است؛ این قالب‌ها با هزینه‌های معقول در اختیار کاربران قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به راحتی یک قالب حرفه‌ای را با کمترین هزینه استفاده کنید. در چند قسمت به بررسی قالب‌ تجاری صحیفه پرداختیم. در قسمت پایانی این سری مقالات تنظیمات دیگر این قالب را برسی خواهیم کرد.

شبکه اجتماعی دلخواه

اگر نیاز به درج شبکه‌ اجتماعی دیگری نظیر شبکه‌های اجتماعی فارسی دارید، کافی است از طریق بخش زیر لینک و آیکن آن را درج کنید.

  • عنوان: در این بخش عنوان یا نامی را برای شبکه‌ اجتماعی موردنظر خود درج کنید.
  • آیکون (استفاده به صورت نام کامل FontAwesome): در این بخش باید آیکن مربوط به آن شبکه‌ اجتماعی را با استفاده از خاصیت FontAwesome درج کنید.
  • آدرس رنگ: در این بخش نیز باید رنگ مربوط به آیکن درج شده را وارد کنید تا با همین رنگ در سایت نمایش داده شود.

تنظیمات پیشرفته

در این بخش برخی دیگر از تنظیمات مربوط به قالب در اختیار شما قرار دارد که لازم است آنها را بررسی کنید.

  • غیر فعال کردن افزونه Arqam Lite: اگر نیاز به استفاده از افزونه Arqam که در قالب درج شده است ندارید، کافی است از طریق این بخش آن را غیر فعال کنید! با غیرفعال‌سازی آن می‌توانید به بهبود سرعت سایت خود کمک زیادی کنید.
  • آگاه سازی هنگام بروزرسانی پوسته: در این بخش می‌توانید بروزرسانی قالب که به صورت اعلان به شما نمایش داده می‌شود را غیرفعال کنید.
  • غیر فعال کردن حالت های پاسخگو: با استفاده از این بخش می‌توانید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را غیرفعال کنید! البته پیشنهاد می‌کنیم بدلیل اهمیت آن برای موتورهای جستجو دست به این کار نزنید.
  • سازگاری با موبایل ، اصل کلیدی وبسایت کسب‌و‌کار شما

لوگوی ورود به وردپرس

با استفاده از این بخش می‌توانید تنظیمات صفحه ورود به وردپرس را شخصی‌سازی کنید.

  • لوگوی ورود به وردپرس: اگر نیاز به نمایش لوگوی سایت خود در بخش ورود وردپرس دارید، کافی است در این بخش لوگوی موردنظر خود را آپلود کنید.
  • آدرس لوگوی برگه ورود به وردپرس: اگر تصویر موردنظر خود را آپلود کرده‌اید، کافی است لینک آن را در این بخش وارد کنید.
  • برون سازی: با استفاده از این بخش می‌توانید تنظیمات قالب صحیفه را برای استفاده در سایت دیگر برون‌ریزی کنید.
  • درون سازی: با استفاده از این بخش می‌توانید تنظیمات قالب صحیفه را از سایت دیگری درون‌ریزی کنید.
  • طراحی رایگان لوگو با اپلیکیشن Logo Foundry

درون‌ریزی پیش‌نمایش

تیم توسعه‌دهنده قالب صحیفه یک امکان‌ بسیار عالی در اختیار کاربران این قالب قرار داده است! این تیم به تهیه یک دموی بسیار کامل و جذاب که تمامی امکانات قالب را در برمی‌گیرد پرداخته است و با استفاده از آن قادر به راه‌اندازی انواع مجله خبری خواهید بود. در بخش درون‌ریزی پیش‌نمایش شما به راحتی قالب به ایجاد نسخه پیش‌نمایش بر روی سایت خود خواهید بود.

یک نکته؛ با درون‌ریزی نسخه پیش‌نمایش محتوای نسخه دمو نیز به سایت شما منتقل می‌شوند که اگر آنها را پاک نکنید، سایت شما از نظر موتورهای جستجو کپی و اسپم شناخته خواهند شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از صفحه‌ساز این قالب (صفحه‌سازی Visual Composer) به ایجاد نسخه دلخواه خود از قالب به همراه محتوای موردنیاز خود بپردازید تا با خطر جریمه گوگل روبرو نشوید.

توسعه قالب صحیفه

اگر نیاز به توسعه قالب صحیفه دارید، لازم است تا با مستندات این قالب آشنا شوید! برای آشنایی با این مستندات کافی است وارد سایت صحیفه شوید و با استفاده از آن مستندات سایت خود را توسعه دهید.

بروزرسانی قالب صحیفه

با استفاده از این بخش نیز می‌توانید از بروزرسانی‌های قالب صحیفه آگاهی پیدا کنید و آن را به صورت مستقیم یا از طریق مارکت‌هایی که قالب را خریداری کرده‌اید، دریافت و قالب سایت خود را بروزرسانی کنید.

این چند مقاله را به درستی و کامل مطالعه کنید تا بتوانید یک مجله خبری بسیار کامل و حرفه‌ای با استفاده از قالب قدرتمند صحیفه راه‌اندازی کنید.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *