هنوز هم فیدخوان‌ها از جمله بهترین روش‌های موجود برای دیدن آخرین مقالات منتشر شده در چند سایت مختلف و تجمیع آن‌هاست، مخصوصا اگر همیشه از دسکتاپ و لپ‌تاپ استفاده کنید و نه از گوشی هوشمند. به همین منظور سری به فروشگاه نرم افزار مایکروسافت زدیم تا لیستی از بهترین فیدخوان‌های موجود بر روی این سیستم را برای شما جدا کنیم؛

  1. Readiy

Readiy

این برنامه برای آن‌هایی که اکانت  Feedly دارند طراحی شده است و اگر شما از این سیستم استفاده می‌کنید به وسیله Readiy به راحتی می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دریافت کنید. اگر ندارید هم مشکلی نیست و به سادگی و کاملا رایگان می‌توانید یک اکانت جدید بسازید.

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که هم سریع و هم زیبا باشد. قرار نیست مجموعه‌ای لایتناهی از امکانات به درد نخور داشته باشید که هم برنامه را سنگین کند و هم کاربری آن را سخت. Readiy قرار است فید سایت‌ها را به سیستم عامل ویندوز بیاورد و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. برای ساخت اکانت هم می‌توانید به راحتی با نام کاربری گوگل، فیسبوک، توییتر و حتی مایکروسافت وارد سیستم شوید.

  1. Newsflow

Newsflow

از نظر تعداد دانلودها و کاربران، Newsflow به اندازه Readiy محبوب نیست. اما اگر به دنبال یک فیدخوان عالی می‌گردید که امکاناتی بیشتر از Readiy را به شما ارائه دهد، این اپلیکشین آن چیزی‌ست که می‌خواهید. تقریبا تمام چیزهایی که شما از یک فیدخوان انتظار دارید در این برنامه پیدا می‌شود، از خواندن آفلاین پست‌ها تا مدیریت و شخصی‌سازی کامل اعلان‌ها. برای مثال شما می‌توانید بخش اصلی برنامه را بر اساس نوع خبرها، دسته‌بندی‌های مورد علاقه و حتی نویسنده مورد نظر خود شخصی کنید. امکانات بسیار زیاد و خوبی در برنامه گنجانده شده و به شما اجازه‌ی دنبال کردن ویدیو‌های یوتیوب را نیز می‌دهد.

  1. Fedora Reader

Fedora Reader

این برنامه هم از آن دست اپلیکیشن‌هایی است که بیشتر به منظور سرعت و راحتی استفاده از RSSها ساخته شده تا اینکه بخواهد امکانات زیاد و بعضا کم استفاده را گردآوری کنید.

با این حال یکی از مهم‌ترین امکانات آن، دریافت کامل صفحه وب و نمایش آن به شما است. آن‌ها که مدتی طولانی از فیدخوان‌ها استفاده می‌کنند، می‌دانند که بسیاری از سایت‌ها تنها تیتر و مقداری از مطلب را در فید خود می‌گنجانند اما Fedora با دریافت کل صفحه آن را به صورت کامل به شما نمایش می‌دهد. از دیگر نکات این برنامه رایگان، بخش مرور فیدهاست که در آن می‌توانید منابع تازه‌ای برای مطالب مورد نظر خود پیدا کنید.

  1. RSS Central

RSS Central

تنها برنامه پولی لیست ما RSS Central است که امکانات جذابی را در کنار سادگی در استفاده به کاربر ارائه می‌کند. وقتی برنامه را باز می‌کنید با چند فید از قبل اضافه شده مواجه خواهید شد و در ادامه به راحتی می‌توانید در محیط کاربری ستون بندی شده آن، فیدهای جدیدی به کار اضافه کنید.

RSS Central امکانات زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جستجوی بسیار خوبش در میان سایت‌ها اشاره کرد. یا شخصی‌سازی گسترده آن در بخش‌های مختلف که امکان نمایش آنچه دقیقا می‌خواهید را به شما خواهد داد. این برنامه ۷ روز آزمایش به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که در این مدت می‌‌توانید قابلیت‌هایش را به صورت کامل قبل از خرید امتحان کنید.

  1. Veen Reader

Veen Reader

این برنامه چند کاربردی هم می‌تواند به عنوان یک فیدخوان مستقل عمل کند و هم اینکه به اکانت Feedly شما متصل شود. از دیگر نکات جذاب Veen Reader می‌توان به اضافه کردن چند اکانت مختلف Feedly اشاره کرد که در نوع خودش بسیار جذاب است. محیط کاربری برنامه نیز به گونه‌ای طراحی شده تا به راحتی بتوانید بخش‌های مختلف آن را به آن شکل که می‌پسندید بچینید تا به راحتی به آنچه نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *