اندروید یکی از سیستم‌عامل‌های مهم و پرکاربرد امروز است که روی بهترین گوشی‌های دنیا نظیر گوشی سامسونگ سری Galaxy S ، گوگل پیکسل، وان پلاس و بسیاری دیگر به کار گرفته شده است. بنابراین کاربران زیادی در سر تا سر دنیا، عکس‌ها، اطلاعات و مخاطبین خود را روی سیستم‌عامل اندروید ذخیره می‌کنند.

در این مقاله نحوه بازیابی اطلاعات در گوشی‌ هوشمند را به شما نشان می‌دهیم.

FonePaw Android Data Recovery

FonePaw می‌تواند فایل‌های حذف شده، عکس‌ها، فیلم‌ها، موزیک‌ها، WhatsApp، پیام‌های متنی، مخاطبین و فهرست تماس‌ها را به راحتی از دستگاه‌های اندروید و کارت حافظه بازیابی کند. این نرم‌افزار با یک اسکن قوی تا اعماق دستگاه شما را برای بازیانی فایل‌ها جستجو می‌کند. همچنین قادر به بازیابی اطلاعات کارت حافظه و اطلاعات تماس در سیم‌کارت نیز هست. بنابراین می‌توان گفت که FonePaw دو نوع محتوای متن و رسانه را بازیابی می‌کند.

اگر نوع فایلی که قصد دارید ریکاوری کنید در فهرست بالا موجود بود پس مطمئن باشید FonePaw Android Data Recovery این کار را برای شما انجام می‌دهد. از کاربران سیستم عامل ویندوز یا مک باشید فرقی ندارد چون فایل‌های شما از طریق همین نرم‌افزار قابل بازیابی است. برای ویندوز از نسخه XP به بالا و سیستم عامل مک از نسخه ۱۰٫۷ به بالا و در اندروید هم از ورژن ۲٫۱ را پشتیبانی می‌کند.

البته کار FonePaw Android Data Recovery به همین جا ختم نشده و امکانات دیگری هم دارد که ممکن است برای شما مفید باشد.

پشتیبان‌گیری و یازیابی اطلاعات اندروید

یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار پشتیبان‌گیری از کل اطلاعات دستگاه اندروید تنها با یک کلیک در کامپیوتر است. بنابراین شما بدون نگرانی یک نسخه از تمام اطلاعاتتان روی کامپیوتر دارید که در صورت بروز مشکل با فشردن یک کلیک تمام آن‌ها بازیابی می‌شود. این ویژگی برای این تعبیه شده تا شما مطمئن باشید هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد. یک بار برای پشتیبان‌گیری کلیک کنید و بار دیگر هم برای بازیابی اطلاعات کلیک کنید.

خارج کردن اطلاعات خراب در اندروید

اگر دستگاه‌تان به طور ناگهانی دچار اختلال شده و یا به هر دلیلی آسیب دیده،  می‌توانید از نرم‌افزار FonePaw Android Data Recovery برای استخراج اطلاعات از تلفن خراب‌تان استفاده کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *