یکی از محبوب‌ترین و پردانلودترین نرم‌افزارهای دنیا بر روی دستگاه‌های هوشمند مخصوصا گوشی هوشمند ، برنامه‌های ویرایشگر چهره هستند. مخصوصا افرادی که به شبکه‌های اجتماعی اعتیاد دارند و عموما عکس‌های زیادی بر روی اکانت‌های خود به اشتراک می‌گذارند، همیشه به دنبال یافتن ابزاری قوی‌تر و مجهزتر می‌گردند.

ما قصد داریم یک برنامه فوق‌العاده مفید و کارا به اسم Polarr Photo Editor را معرفی کنیم. شما می‌توانید از این نرم‌افزار بر روی گوشی هوشمند و همچنین دسکتاپ خود استفاده کنید. طی آخرین بروزرسانی‌های برنامه، این ویرایشگر که قبلا برای گوشی آیفون و آیپد عرضه شده بود، برای سیستم‌عامل مکینتاش هم عرضه گردید.

افکت‌ها، اصلاحات و فیلترها

این برنامه دارای طیف وسیعی از افکت‌ها، اصلاحات و متنوع‌ترین فیلترها بین هم رده‌های خود است. شما با استفاده از افکت‌ها می‌توانید اثراتی همچون حاشیه انداختن به دور لنز، پیکسلی کردن عکس و انداخته طیف وسیعی از الگوهای مشبک بر حسب عکس‌تان، اعمال کنید.

در اصلاحات می‌توانید عناصری همچون رنگ، نور و تناژ عکس را به دلخواه تنظیم نمایید. شما می‌توانید انتخابی میان radial، gradient و color mask داشته باشید و یک فیلتر منحصر به فرد مناسب با عکس‌تان اعمال کنید. در این برنامه ده‌ها فیلتر به کار رفته که توسط بهترین عکاسان و طراحان دنیا ساخته و تنظیم شده‌اند.

سفارشی کردن رابط کاربری

رابط کاربری این نرم‌افزار به شدت ساده و آسان بوده و شما می‌بایست برای تغییرات دلخواه‌تان مواردی که در منو مد نظر دارید را بکشید و سپس رها کنید. برخلاف بسیاری از نرم‌افزارها شما در این ویرایشگر می‌توانید از هر دو حالت عمودی و افقی برای ویرایش و اطلاح عکس‌هایتان استفاده کرده و به حسب شرایط عکس، تغییرات دلخواه‌تان را اعمال نمایید.

چرخش، تغییر اندازه و برش عکس

شما می‌توانید عکس‌هایتان را با ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، بچرخانید، برعکس کنید و یا با استفاده از حالت آینه پشت و رو کنید. همچنین اگر نیاز داشتید اندازه عکس‌تان را تغییر دهید، می‌توانید با استفاده از اندازه‌های موجود در فهرست به راحتی این کار را انجام دهید. به راحتی تمام زوایا را تغییر دهید و عکس را آن‌طور که می‌خواهید برش دهید. همچنین اگر از تغییر اعمال شده راضی نبودید می‌توانید با یک کلیک ساده بر روی undone به عقب برگردید.

اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید، می‌توانید از امکانات جذابی همچون ابزارهای پیشرفته ویرایش صورت مانند تغییر شفافیت و صافی پوست، سفیدی دندان‌ها و رنگ پوست استفاده کنید. همچنین با داشتن تشخیص چهره خودکار بسته به هر عکس و فضای آن تغییرات مناسب را اعمال می‌کند. امکان ویرایش دسته‌‌ای عکس‌ها برای سرعت بخشیدن به فرایند ویرایش و ده‌ها امکان دیگر تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این ویرایشگر قدرمتند است. بر روی سیستم عامل اندروید نیز اوضاع مشابه به همین حالت بوده و شما می‌توانید این برنامه فوق‌العاده را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل دانلود و نصب کنید.

شما با استفاده از نسخه اندروید می‌توانید از ده‌ها فیلتر جذاب، امکان بهبود رنگ عکس، کاهش قرمزی چشم در تصویر با ابزار حرفه‌ای و ابزارهای Undo/Redo و History برای برگشت به عقب بهره ببرید. در نهایت فرقی نمی‌کند که یک کاربر مبتدی باشید و یا عکاسی حرفه‌ای، این برنامه برای تمام افراد با سطوح مختلف امکانات قابل توجهی دارد.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *