آیا شده به دلیل بازاریابی آنلاین و یا به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات بخواهید بهترین افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی را برای وردپرس جست جو کنید؟ افزونه‌های فراوانی برای این کار وجود دارند اما شما باید آن‌ها را به خوبی بررسی کنید تا ببینید کدام با خواسته شما مطالبقت دارد. اخیرا شبکه‌های اجتماعی بخش مهمی از تجربه اینترنتی را به خودشان اختصاص داده‌اند و به گفته سایت معتبرStatista، ۷۱ درصد کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی فعالند و این زمینه‌ای می‌شود که صاحبان کسب و کار نمی‌توانند از آن چشم‌پوشی کنند. با ما همراه باشید تا نگاهی به برترین  افزونه‌ها داشته باشیم.

افزونه Monarch

Monarch

یکی از افزونه‌های بسیار عالی اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی افزونه Monarch است که از ۲۰ شبکه مختلف پشتیبانی می‌کند. تنظیمات این افزونه را می‌توانید از داشبورد وردپرس در پنل کاستوم مدیریت کنید. همچنین امکان وارد کردن و یا خارج کردن تنظیمات از یک وردپرس دیگر هم وجود دارد، به این معنی که افزونه می‌تواند به راحتی با سایت‌های چندگانه تنظیم شود. برای بهبود اشتراک‌گذاری رسانه‌ها، افزونه امکانات متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما همچنین می توانید شکل ها، رنگ ها و جهت گیری آیکون را به سلیقه خود تغییر دهید. با استفاده از رابط کاربری گستره افزونه، می‌توانید رفتار لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را زیرنظر بگیرید. این افزونه وردپرس از هر نظر عالی است اما بعضی از کاربران از هزینه بالای آن با مبلغ سالانه ۸۹ دلار شکایت دارند، که البته حق دارند!

افزونه Easy Social Share

Easy Social Share

این افزونه اشتراک‌گذاری تنها ۱۹ دلار قیمت دارد. اما چیزی که آن را محبوب کرده قیمت پایین آن نبوده و در واقع به این دلیل بین متخصصان محبوب است که سایت را کند نمی‌کند، در عوض با امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌توانید ابزارهای متعدد برای اشتراک‌گذاری اجتماعی، اشتراک ایمیل و شمارش فالوها دریافت کنید. به عبارت دیگر، با افزونه Easy Social Share، می‌توانید یک لیست از ایمیل های دنبال‌کننده‌های خود در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

افزونه AddtoAny Share Buttons

AddtoAny Share Buttons

AddtoAny یکی دیگر از افزونه‌های فوق‌العاده وردپرس است که ارائه دهنده سیستم‌های شبکه‌های اجتماعی متعدد، نوارهای شبکه اجتماعی استاندارد و شناور و منو اشتراک گذاری یکپارچه است. این افزونه به شما امکان آن را می‌دهد تا بدون نیاز به ایجاد یک حساب کاربری، شمارش اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی را ردیابی کنید. به علاوه امکان یکپارچگی گوگل آنالیتیکس را هم فراهم می‌آورد. با این حال، برنامه از نظر ظاهر و البته انعطاف پذیری عملکرد پایین‌تری در مقایسه با ابزارهای مشابه دارد.

افزونه Revive Old Post

Revive Old Post

Revive Old Post یک پلاگین بسیار ساده است که به شما کمک می‌کند تا با پست‌هایی که به طور منظم در شبکه‌های اجتماعی اشتراک می‌گذارید، مشتریان و مخاطبانتان را فعال نگه دارید تا مطالب شما را پیگیری کنند. این افزونه قابلیت ارسال خودکار پست‌های قدیمی سایت را به شبکه‌های اجتماعی دارد، بنابراین هم حساب‌ها فعال می‌مانند و هم مخاطبانمطالب قبلی شما را نیز دنبال می‌کنند.

افزونه Super Socializer

Super Socializer

این افزونه مناسب کسانی است که می‌خواهند در یک مکان تمام نیازهای اشتراک‌گذاری اجتماعی‌شان را برطرف کنند. همچنین می‌توانید  با افزونه Super Socializer را یک نوار رسانه اجتماعی کاربردی برای سایت خود درست کنید. این افزونه کاملا رایگان بوده و برای بهبود عملکردش می توانید قسمت های پولی آن را نیز اضافه کنید. گرچه افزونه‌هایی که اضافه می‌کنید پولی هستند اما با توجه به عملکردشان و قیمت هایی که از دیگر افزونه های بازار سراغ داریم، باز هم مقرون به صرفه تمام خواهند شد. برای مثال شما به مبلغ ۱۰ دلار نیاز دارید تا بتوانید بسته افزونه اصطاح نظرات فیس‌بوک را تهیه کنید. تنها نقض عمده آن محدودیت در انتخاب شبکه های اجتماعی مختلف است.

افزونه Sumo

The Comprehensive Sumo

افزونه Sumo در واقع مجموعه‌ای از ابزارهایی است که با هدف افزایش ترافیک سایت شماطراحی شده و شما را برای جذب کاربران بیشتر، ثبت آن ها در سیستم سایت و البته عضویت آن ها در خبرنامه تشویق می کند. بسیاری از ابزارهای موجود در مجموعه رایگان هستند، اما همیشه امکانات بیشتر با بسته های پولی به افزونه اضافه خواهند شد. راه‌اندازی افزونه بسیار راحت بوده و پیکربندی تنظیماتش تنها چند دقیقه طول خواهد کشید. ویژگی اصلی این افزونه اینست که به شما قدرت مشاهده کنترل اشتراک‌گذاری‌ها و انتخاب این که کدامشان به نمایش در بیاید را می‌دهد. همچنین شما می‌توانید نحوه چیدمان آیکون‌ها را انتخاب کنید و یا می‌توانید انتخاب کنید محبوب‌ترین آیکون اول نمایش داده شود و یا آخر.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *