۲۸ هزار سال بعد از اینکه در مصر باستان، با کشیدن نقاشی  منظور خود را ثبت و ضبط می‌کردند، انگار دنیا دوباره به سمت و سوی استفاده از شکل به جای خط گام برمی‌دارد و مردم بیشتر دوست دارند با ایموجی‌ها یا همان شکلک‌های مجازی با هم ارتباط برقرار کنند.

با توجه به کاربرد این شکلک‌ها در تمامی شبکه‌های اجتماعی ، پیام‌رسان‌ها و ابزارهای دیگر، بهتر است از افزونه‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم در مرورگر کروم استفاده کنید تا تجربه‌ای بهتر از کاربرد ایموجی‌ها داشته باشید.

مرورگر کروم افزونه‌های کاربردی زیادی دارد که هر کدام مزایا و کاربردهای منحصر به فردی دارند که برای افزایش کارایی هنگام کار با اینترنت می‌توانید از آنها استفاده کنید.مطالب مربوط به افزونه‌های این مرورگر را در لینک های زیر دنبال کنید.

Emoji2Go

Emoji2Go

این افزونه به شما این قدرت را می‌دهد تا در هر مکانی برای نوشتن در وب پیدا کردید، ایموجی اضافه کنید. این “هر مکانی” شامل سرچ متنی، فرم‌ها و جاهایی این چنینی می‌شود. حتی با توجه به اینکه می‌تواند به عنوان یک پنجره جدا و ابزاری مستقل اجرا شود، امکان اضافه کردن این ایموجی‌ها را در برنامه‌های غیر وب نیز می‌دهد و شما می‌توانید از Emoji2Go برای اضافه کردن شکلک در برنامه‌هایی با سیستم عامل ویندوز، سیستم عامل مک یا حتی سیستم عامل لینوکس هم بهره ببرید.

Chromoji

Chromoji

این افزونه لیست بسیار بلند بالایی از انواع ایموجی‌ها را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید از میان آن‌‌ها هر چه که می‌خواهید را به نوشته خود اضافه کنید. اما این لیست بلند از ایموجی‌ها شما را برای پیدا کردن چیزی که می‌خواهید دچار مشکل می‌کند، به همین خاطر یک جستجوگر بسیار خوب در این افزونه به کار رفته است تا بتوانید با توجه به  خواسته‌تان به سرعت آن چه که در نظر دارید پیدا کنید و در محل نوشتن استفاده نمایید. در واقع چهار استایل مختلف از ایمجوی‌ها را در این افزونه مشاهده خواهید کرد: شکلک‌های توییتر، EmojiOne، اپل و صد البته گوگل. با توجه به این حجم از تنوع، Chromoji حتما باید در لیست سه تایی ما قرار می‌گرفت.

Emoji Swap

Emoji Swap

همه‌ی برنامه‌ها، مرورگرها یا سیستم‌‌ عامل‌ها، این امکان را ندارند تا تمام آیکون‌های مختلف ایمجی‌ را به شما نشان دهند. گاهی ممکن است این ایموجی‌ها از برنامه‌های قدیمی ارسال شده باشند یا از دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که ایموجی‌های خاص به خود را دارند. به همین خاطر است که شما آن جعبه تو خالی روی اعصاب را برخی اوقات در ایمیل‌ها یا نوشته‌های وبلاگ‌ها مشاهده می‌کنید. Emoji Swap راه حل این مشکل است و با ترجمه ایموجی‌هایی که برای دستگاه شما ناشناخته هستند به آن چه که باید از اول می‌دیدید، کمک می‌کنند تا شکلک مورد نظر در کروم به درستی به نمایش در بیاید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *