یک سال از روزی که مایکروسافت خبر داد قرار است با ۱Password بر روی افزونه‌ای کار کنند که Microsoft Edge از آن پشتیبانی کند می‌گذرد. همان موقع بسیاری از کاربران ویندوز که به نسخه ۱۰ این سیستم عامل نقل مکان کرده بودند به خاطر عدم پشتیبانی مرورگر جدید از ۱Password ناراضی بودند و مایکروسافت به همین خاطر وعده داد به زودی این مشکل برطرف می‌شود، اما انگار “به زودی” در این شرکت ده ماه معنی می‌شود.

حالا نهایتا این افزونه بر روی فروشگاه مایکروسافت قرار گرفته و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند.

۱Password می‌تواند اطلاعات پسورد شما در سایت‌های مختلف و اطلاعات مربوط به کارت اعتباری‌تان را (اگر این گزینه را انتخاب کرده باشید) به صورت خودکار پر کند و در مواقع ثبت نام پسوردهای قوی تولید کند.

با ارائه این افزونه، افزونه‌های Microsoft Edge تازه به ۶۹ عدد رسیده است. خود این شرکت ادعا دارد که حاضر است تعداد افزونه‌های موجود برای مرورگرش پایین باشد اما استانداردهای خود را برای قبول افزونه‌های جدید پایین نیاورد. با توجه به اینکه اطلاعات داده شده نشان می‌دهد پورت کردن افزونه‌های کروم برای Microsoft Edge آنقدرها هم سخت نیست بسیاری خود مایکروسافت را دلیل این مشکلات می‌دانند.

حتی دست‌اندکاران ۱Password ادعا داشتند خیلی زودتر افزونه خود را آماده کرده بودند اما فروشگاه ویندوز برای عرضه آن بیش از حد معطل کرده است. اگر از آخرین به‌روزرسانی ویندوز استفاده می‌کنید می‌توانید افزونه ۱Password را از این آدرس دانلود کنید.

همینطور باید مطمئن شوید که نسخه برنامه‌ای که روی ویندوز شما نصب شده است، نسخه ۶٫۷ یا بالاتر باشد. نسخه‌های پایین‌تر این برنامه از افزونه‌ی ارائه شده پشتیبانی نمی‌کنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *