در این مطلب به معرفی بهترین بازی‌های کنسول Nintendo Switch در سال جاری می‌پردازیم. پس در صورتی که از دارندگان این کنسول بازی هستید حتما بقیه‌ی این مقاله را بخوانید.

Nintendo Switch یک عرضه‌ی بسیار موفق داشت و با بازی‌هایی مثل The Legend of Zelda:Breath of the Wild، Splatoon 2 و Super Mario Odyssey پا به عرصه گذاشت.

امسال مانند سال قبل بازی‌های بسیار مطرحی برای این کنسول عرضه نشد اما همچنان عناوین متعدد و زیبایی برای آن عرضه شدند که در اینجا به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

Lego DC Super-Villains

Lego DC Super-Villains

چهارمین نسخه‌ی سری Lego DC، دقیقا چیزهایی که از این سری بازی انتظار دارید را ارائه کرد. گیم‌پلی این بازی همانند دیگر نسخه‌ها مخلوطی از جنگیدن و معماهای فکری متفاوت بود؛ اما این نسخه یک تفاوت عمده داشت و آن هم امکان تغییر ظاهر و ویژگی‌های یک کاراکتر برای هر پلیر بود که در کنار بازی کردن به جای کاراکترهای محبوب دنیای DC، یک قابلیت جذاب به حساب می‌آید.

Dark Souls:Remastered

Dark Souls:Remastered

این بازی نقش‌آفرینی نخستین بار در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و امسال برای کنسول سوییچ هم به بازار آمد. این بازی مطمئنا با دنیای تاریک و زیبای خود و صدالبته سختی مشهورش، علاقه‌مندان به این سبک را بدون شک جذب خود خواهد کرد.

Mario Tennis Aces

Mario Tennis Aces

تنیس در کنار کاراکترهای ماریو! همین توضیح به نظر کافی می‌آید!

آخرین نسخه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۵ برای Wii U منتشر شد. حال این نسخه‌ی جدید با امکاناتی متناسب با قابلیت‌های نینتندو سوییچ (نظیر توانایی تعیین محل دقیق توپ) ، یک بازی جذاب‌تر را برای کاربران به ارمغان آورده‌است.

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

این ریمستر سه‌گانه‌ی Crash Bandicoot، Cortex Strikes Back و Warped(که نسخه‌ی اصلی آخرین مورد از آن در سال ۱۹۹۸ منتشر شده‌بود) به همراه تغییراتی مدرن مثل سیو خودکار امسال برای این کنسول به بازار آمد.

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

این بازی اکشن اول شخص نخست در سال قبل برای دو کنسول Xbox One و PlayStation4 عرضه شد و سپس در ژونئ ۲۰۱۸ برای سوییچ هم به بازار آمد. داستان این بازی در دنیایی موازی رخ می‌دهد که در آن نازی‌ها پیروز جنگ جهانی دوم شده‌اند و گیمر به دنبال نبرد علیه رژیم جدید فاشیستی آمریکا است.

Diablo III: Eternal Edition

Diablo III: Eternal Edition

این بازی اکشن و نقش‌آفرینی با دوربین ایزومتریک، در همین ماه(نوامبر) برای سوییچ عرضه شد و نخستین نسخه‌ی کنسولی این بازی انحصاری(که سال ۲۰۱۲ برای کامپیوتر منتشر شد) است. در این بازی گیمرها راه خود را در دنیایی تاریک و فانتزی با جنگیدن پیش برده و پیشگویی‌های مربوط به یک فاجعه‌ی قریب‌الوقوع را دنبال می‌کنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *