اینستاگرام سریع‌ترین رشد در میان تمام شبکه‌های اجتماعی را داشت و در دنیا میلیون‌ها نفر از این برنامه استفاده می‌کنند.در بخش سرویس‌های وب به بررسی ترفند‌های مفید در اینستاگرام که هر فرد باید بداند پرداختیم و راه‌کارهای استفاده از اینستاگرام در راه‌اندازی کسب وکارها را آموختیم ، اما می‌دانیم همه‌ی نیازهای کاربران مخصوصا آن‌ها که به صورت جدی در این شبکه فعالند، با برنامه اصلی مرتفع نمی‌شود و به برنامه‌های جانبی بیشتر محتاج‌اند. برنامه‌ها و سایت‌های زیادی هستند که در بین کاربران معروفند، اما این‌بار به سراغ برنامه‌ها و سایت‌های بسیار خوبی رفته‌ایم که کم‌تر دیده شده‌اند اما حتما باید آن‌ها را امتحان کرد!

Hype Auditor (وب)

Hype Auditor

چه کسی برترین ورزشکار رشته‌ای خاص است و در کشور شما کدام بازیگر بیشترین دنبال کننده را دارد؟ این‌ها همه سوالاتی است که Hype Auditor پاسخ‌هایشان را بلد است. این سایت بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف درموضوعاتی همچون مد، ماشین، خانواده، لباس، سرگرمی، سینما و تلوزیون، موزیک و غیره و بر اساس کشورهای مختلف اطلاعات موجود را به شما نشان دهد تا با برترین‌های هر بخش در هر کشور آشنا شوید و شما هم آن‌ها را دنبال نمایید.

Instalist (وب)

Instalist

چند سال قبل اینستاگرام قابلیت نقشه خود را برداشت و دیگر کسی نمی‌توانست به محل‌های مختلف برود و عکس‌هایی که مردم بر آن اساس آپلود کرده‌اند را مشاهده کند. حالا Instalist به نوعی همان کاربرد را دارد اما با امکانات بهتر.مکان‌های جذاب زیادی در این سایت به شما پیشنهاد می‌شود و برای هر کدام یک متن کوچک از ویژگی این محل یاد داشت شده است. سایت ساده‌ای که بر فعالیت‌های کاربرانش استوار است و مهم‌ترین ویژگی‌اش آشنا کردن شما با نقاطی است که می‌توانید عکس‌های جذاب اینستاگرامی بگیرید یا اینکه عکس‌های دیگران را تماشا کنید.

PostMuse (اندروید، iOS)

PostMuse

اگر فکر می‌کنید ادیت‌های جذاب و خاصی که در عکس‌های بعضی از افراد مشهور اینستاگرام می‌بینید، قابل انجام نیستند و کاری حرفه‌ای و زمان‌بر است، کاملا در اشتباهید. کافی است PostMuse را نصب کنید تا ببینید بعضی از این کارها تا چه حد ساده هستند. بر خلاف اکثر برنامه‌های ویرایش عکس، این برنامه تنها برای اینستاگرام است و بس و تنها می‌توانید در قاب اینستاگرام بر رویش کار کنید. اضافه کردن نوشته‌های جذاب، چندین و چند فیلتر مختلف، المنت‌های جالب و افکت‌های جذاب از دیگر خصوصیات این برنامه به شمار می‌رود.

دانلود: Android | iOS

Rewind for Instagram  (اندروید، iOS)

Rewind for Instagram

بعد از سال‌ها که در اینستاگرام خود عکس‌های جدید قرار می‌دهید، فید عکس‌هایتان به آلبومی مملو از خاطرات بدل می‌شود. Rewind for Instagram راه جذابی برای یادآوری دوباره خاطره‌هایی است که با آن عکس‌ها داشته‌اید. این برنامه کار ساده اما جذابی انجام می‌دهد؛ هر روز بین ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر به صورت اتفاقی یک عکس در گذشته‌ای دور بر روی اکانت خود آپلود کرده‌اید را بیرون کشیده و به وسیله اعلان آن را برایتان به تصویر می‌کشد. متاسفانه این برنامه در همانجا تاریخی که عکس را بارگزاری کرده‌اید نشان نمی‌دهد و باید به وسیله لینگ به اینستاگرام رفته تا تاریخ را دوباره مشاهده کنید.

دانلود :  Android | iOS

Instagram Lite (اندروید)

Instagram Lite

از کسی پنهان نیست که برنامه‌هایی همچون اینستاگرام در پس پرده گوشی در حال اجرا باقی می‌مانند و باتری گوشی شما را خالی می‌کنند. همچنین ابزارهایی در این برنامه‌ها گنجانده شده که کاربران عادی اینستاگرام ممکن است به آن نیازی نداشته باشند. ابزارهایی مثل ویدیو چت تا لایو ویدیو. در نظر بگیرید برای کاربری که به این چیزها احتیاج نداشته باشد، چه مقدار حجم و باتری صرفه جویی می‌شود اگر از یک برنامه سبک‌تر بدون این ویژگی‌ها استفاده کند. در زیر امکاناتی که در این برنامه سبک –که کاملا شبیه نسخه اصلی است- وجود ندارند را مرور می‌کنیم:

دانلود: Android

Join the Conversation

4 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *