اگر دنبال دردسر بازی‌های آنلاین یا بازی‌های تحت شبکه نیستید، همیشه می‌توانید بازی‌های آفلاین و دونفره‌ای را تجربه کنید که هر دو بازیکن، روی یک گوشی بازی می‌کند. این بازی‌ها در اکثر موارد عناوین ساده و مفرحی هستند که می‌توانند دقایقی شما را سرگرم کنند.

پس بدون درنگ، به معرفی بهترین‌ها در زمینه‌ی بازی‌های دونفره آفلاین روی یک گوشی می‌پردازیم:

Dots and Boxes

Dots and Boxes
Dots and Boxes

بازی نقطه خط یکی از بازی‌های قدیمی و بسیار جذابی است که سال‌ها روی کاغذ انجام می‌دادیم و همراه دوستانمان، دقایقی را به رقابت می‌پرداختیم. حالا که همه چیز به گوشی‌ها راه پیدا کرده، این بازی نیز به صورت دو نفره آفلاین روی اندروید و iOS قابل بازی هست و مهم‌تر این که کاملا رایگان می‌توانید آن را انجام دهید. البهت امکان بازی آنلاین نیز در Dots and Boxes گنجانده شده که می‌توانید از آن امکان نیز بهره ببرید.

Crossy Road

Crossy Road
Crossy Road

این بازی بسیار معروف و محبوب، از عنوان کلاسیک Frogger الهام گرفته شده و با گیم‌پلی اعتیادآور و کلافه کننده‌اش، یکی از بازی‌های پرطرفدار موبایلی به حساب می‌آید. اما این عنوان را دو نفره به صورت تقسیم صفحه می‌توانید روی یک گوشی امتحان کنید. جالب این که، Crossy Road از تلوزیون‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید روی صفحه تلوزیون نیز آن را دو نفره بازی کنید. این عنوان نیز رایگان عرضه شده است.

Glow Hockey 2

Glow Hockey 2
Glow Hockey 2

این بازی در واقع همان ایرهاکی است که به شکل و شمایلی دیجیتال روی گوشی عرضه شده. Glow Hockey 2 با آن گرافیک جذاب نئونی، یک بازی پرطرفدار دو نفره آفلاین است، اما بازی کردن آن روی گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ‌تری دارند، به مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد بود. بازی ساده، سبک، رایگان و بسیار مفرح است و تنها کاری که باید بکنید این است که جوری به مهره‌ای که روی صفحه قرار داده شده ضربه بزنید، که مهره از دروازه حریف رد شود.

Badland

Badland
Badland

اگر به دنبال یک بازی متفاوت می‌گردید، Badland با طراحی هنری زیبا و ضدنورش، عنوانی عالی برای شماست. هدف در این بازی رساندن موجودات گردی که هدایت می‌کنید به مقصد است. در حالت دو نفره شما هم می‌توانید با هم رقابت کنید و هم همکاری. البته این عنوان حالت‌های مختلف بازی دارد، که بازی دو نفره آفلاین روی یک گوشی، یکی از آن حالت‌هاست. Badland جوایز زیادی برده و از نظر کیفی، بهترین گذیته در لیست ما به حساب می‌آید. البته با تمام این اوصاف، این عنوان نیز رایگان عرضه شده است.

Duel Otters

Duel Otters
Duel Otters

Duel Otters عنوانی بسیار جذاب است که اساسا برای بازی دو نفره به شکل تقسیم صفحه درست شده است. بازی شامل چندین مینی گیم مختلف می‌شود که شما با دوستانتان می‌توانید به انجام آن‌ها بپردازید. گاهی بازی یک تنیس عجیب است، گاهی شمردن، گاهی با کلیک‌های سریع می‌برید و گاهی باید شبیه ایرهاکی به رقابت بپردازید. هر چه که هست، Duel Otters یک عنوان رایگان بسیار عالی و مهیج خواهد بود که می‌توانید به وسیله آن ساعت‌های شادی را برای خود و همبازی‌تان رقم بزنید.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *