جزئیات خانواده گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ در اطلاعات افشا شده جدید لو رفته است. فردی به نام «اوان بلاس» اولین شخصی است که جزئیات دقیق از دو گوشی با نام‌های آلپ و بلنک را بدست آورده. به نظر می‌رسد که اسمارت‌فون بلنک همان میت ۱۰ پرو است که نمایشگری ۹۹/۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دارد. ضمناً صفحه نمایش از نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار بوده و بدون حاشیه است.

پردازشگر گوشی مورد بحث نیز کایرین ۹۷۰ محسوب می‌گردد که به همراه ۶ گیگابایت رم این تلفن را هم ردیف برخی از جدیدترین پرچمداران اندرویدی قرار می‌دهد. باتری این گوشی ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد اما ضخامت آن تنها ۵/۷ میلی متر است. اوان بلس می‌افزاید که دوربین‌های دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و گشودگی لنز f/1.6 در این تلفن گنجانده شده‌اند.

همانطور که در نسخه‌های قبلی میت ۱۰ شاهد بودیم، سیستم دوربین در این تلفن با همکاری شرکت لایکا توسعه یافته است.

در جلوی گوشی‌های هواوی میت ۱۰ دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار دارد

بلس اشاره می‌‌کند که این گوشی در ماه دسامبر و با اندروید اوریو معرفی می‌شود که یکی از اولین موبایل‌هایی است که از همان ابتدا به جدید‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز شده است.

در مورد آلپ چه میدانیم؟

گزارش به گوشی دیگری به نام آلپ هم اشاره دارد که نمایشگر آن کمی کوچکتر و با اندازه ۸۸/۵ اینچ اما با رزولوشن مشابه و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. باتری، پردازشگر و دوربین آن نیز مشابه میت ۱۰ پرو است و بلس خاطر نشان می‌سازد که این گوشی در ۱۶ اکتبر معرفی خواهد شد.

او معتقد است که دستگاه یاد شده می‌تواند همان میت ۱۰ لایت باشد و بدین ترتیب گوشی دیگر با نام مارسل که در افشاگری‌های قبلی لو رفته بود، میت ۱۰ معمولی خواهد بود. ضمناً کمی پیش‌تر رندرهای افشا شده از نمونه‌های اولیه روایت‌گر بهره‌مند بودن آن از دکمه‌ی هوم به همراه حسگر اثر انگشت بودند.

منبع: TrustedReviews

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *