آیا می‌خواهید زمان تقریبی خواندن پست‌هایان در وردپرس را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارید؟ زمان تقریبی خواندن پست کاربران را تشویق به خواندن آن می‌کند. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه زمان خواندن یک پست را به وبلاگ خود اضافه کنید.

چرا باید پیش‌بینی زمان خواندن پست‌ها را اضافه کنیم؟

وقتی یک وبلاگ جدید ایجاد می‌کنید، دغدقه‌ی اصلی جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. با این حال چیزی که مهم است، صرف زمان بیشتر توسط کاربر در سایت است. این مساله باعث ایجاد همکاری بیشتر و وفاداری او می‌شود. به همین دلیل وبسایت‌های محبوب یک نوار پیشرفت خواندن پست برای صفحه نمایش می‌دهند، وقتی که کاربر صفحه را به سمت پایین حرکت می‌دهد. راه دیگری برای اضافه کردن پیش‌بینی خواندن پست‌ها به متن وجود دارد.

وقتی که کاربر مشاهده کند، تنها چند دقیقه برای خواندن مطلب شما زمان لازم دارد، تشویق خواهد شد که آن را مطالعه کند.

بنابراین نگاهی به چگونگی اضافه کردن پیش‌بینی خواندن پست در وردپرس می‌اندازیم.

اولین کاری که باید بکنید اینست که افزونه‌ی Reading Time WP را نصب و فعال کنید. پس از فعال‌سازی، باید به صفحه‌ی تنظیمات بروید و بخش ساعت خواندن WP را در تنظیمات افزونه ببینید.

در اینجا شما می‌توانید متنی را که برای نمایش زمان و دقیقه نمایش داده می‌شود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سرعت خواندن را هم تنظیم کنید. به طور پیش‌فرض، افزونه زمان خواندن ۳۰۰ کلمه را در یک دقیقه برآورد می‌کند. اگر نمی‌خواهید به طور خودکار زمان خواندن هر پست را نمایش دهید، باید تیک دو گزینه‌ی Insert Reading Time before content و Insert Reading Time before excerpt را بردارید. افزونه امکانی می‌دهد که با استفاده از یک کد نوشتاری کوتاه، به طور دستی زمان خواندن پست در پست‌های مورد نظر نشان داده شود. فراموش نکنید که بر روی دکمه ‘Update Options'” کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. حالا می‌توانید به وبسایت‌تان رفته و زمان سنج خواندن پست‌ها را مشاهده کنید.

امیدواریم با استفاده از این مطلب، به شما در راستای اضافه کردن زمان‌سنج خواندن پست در وردپرس کمک کرده باشیم.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *