مهم‌ترین محدودیتی که بایو در اینستاگرام دارد، اجازه‌ی گذاشتن تنها یک لینک است که همان لینک هم گاهی با هزار بدبختی قبول می‌شود. خیلی از کسب و کارها یا حتی کاربران عادی دوست دارند چند لینک در بایوی خود داشته باشند . ابزارهایی که در ادامه‌ی این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، این محدودیت را برایشان برطرف خواهد کرد.

Linktree for Instagram

Linktree for Instagram
Linktree for Instagram

کار با Linktree  بسیار ساده است و شما با استفاده از سرویس این سایت، لینکی مخصوص برای اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد که به صفحه‌ای متصل شده و ۵ لینک شما در آن نمایش داده می‌شود. به این ترتیب کاربران به راحتی می‌توانند لینک‌هایی که می‌خواهید را دنبال کنند. برای استفاده از آن نیز کافی است به سایت Linktree  رفته، در آن ثبت نام کنید، سپس با اکانت اینستاگرام خود را به Linktree  متصل کنید و شروع به اضافه کردن لینک‌ها کنید. در نهایت لینک تولید شده را در بایو اینستاگرام بگذارید.

Linktree for Instagram
Linktree for Instagram

نسخه رایگان این سایت به شما اجازه درست کردن صفحه‌ای با لینک‌های مختلف را می‌دهد که برای کاربران عادی بسیار مطلوب است. همچنین آمارهای پایه‌ای نیز به شما داده می‌شود که بدانید چند بار روی لینک کلیک شده. اما نسخه پولی با آمار کامل و همچنین بعضی امکانات مختلف، ۶ دلار در ماه هزینه دارد که واقعا نیازی به خرید آن نیست.

Leadpages

Leadpages
Leadpages

دومین راه عالی برای ساختن صفحه‌ای که لینک‌های خود را در آن نمایش دهید و به اینستاگرام خود متصل کنید، Leadpages است. شما به راحتی می‌توانید صفحه مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف شخصی سازی کنید که این کار به صورت کشیدن و رها کردن انجام می‌شود و بسیار راحت است.

Leadpages
Leadpages

کار با این صفحه نیز بسیار ساده بود و از ابتدا نیز چند طرح از پیش تعیین شده به شما پیشنهاد می‌شود تا بتوانید ساختار آن‌ها را اعمال کنید. در آخرهم مثل همیشه لینک داده شده را به بایو می‌برید و آن جا قرار می‌دهید. البته این امکانات عالی برایتان هزینه‌ی ماهانه در پی خواهد داشت و Leadpages هیچ پلن رایگانی ندارد.

Lnk.bio

Lnk.bio
Lnk.bio

تقریبا تفاوتی بین کارکرد Lnk.bio با Linktree وجود ندارد و تنها ظاهر این سایت‌هاست که با هم فرق می‌کند. البته از مزیت‌های Lnk Bio این است که بعد از لینک گذاری، می‌توانید به راحتی ترتیب لینک‌ها را در صفحه تغییر دهید.

Lnk.bio
Lnk.bio

امکانات این سایت رایگان است و تنها اگر بخواهید لینکی داشته باشید که خود نام آن را درست کرده‌اید، باید مبلغ ۱ دلار در ماه برایش پرداخت کنید. یک حالت ۲ دلاری در ماه نیز برای Lnk Bio در نظر گرفته شده که شامل اطلاعات آماری در رابطه با تعداد کلیک‌هایی است که بر روی لینک شما انجام شده است.

Link In Profile

Link In Profile
Link In Profile

Link In Profile کمی با دیگر سایت‌هایی که گفتیم متفاوت است. این سرویس خود محتوای اینستاگرام شما را در صفحه‌ای به نمایش می‌گذارد و شما باید در این صفحه به هر کدام از پست‌ها که خواستید لینکی اضافه می‌کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانی هر کدام از مطالب اینستا که خواستید را برای نمایش تعیین کنید و به آن لینک الحاق کنید.

Link In Profile
Link In Profile

با استفاده از Link In Profile دیگر نیاز نیست که هر بار لینک بایو را تغییر دهید و همه چیز در یک روال بسیار خوب قرار می‌گیرد. اما متاسفانه این سیستم عالی حدود ۱۰ دلار در ماه برایتان هزینه در بر خواهد داشت که بیشتر به درد کسب و کارهای بزرگ می‌خورد.

Join the Conversation

2 Comments

  1. ابزارهای قوی فارسی هم وجود دارند که جایگزین مناسبی هستند برای مواردی که شما نام بردید. ار بهتریناش میشه linkia.ir رو نام برد

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *