تا به امروز شاهد شایعات بیشماری در مورد تلفن هوشمند Axon M از ZTE بوده‌ایم و امروز بالاخره این اسمارت فون به صورت رسمی معرفی شده است. دستگاه یاد شده که در اصل یک تلفن هوشمند تاشو به حساب می‌آید با آنچه در مورد چنین دیوایسی در رویاهای خود تصور می‌کردید متفاوت است.

به گزارش GSMArena:  گوشی ZTE در اصل دو نمایشگر را از طریق یک لولا به یکدیگر متصل کرده و وقتی آنها را باز نموده و درکنار هم قرار می‌دهید صفحه‌نمایشی ۶.۷۵ اینچی در اختیارتان قرار می‌گیرد، که حاشیه‌هایشان سبب می‌شود احساس یکپارچگی به شما دست ندهد.

گفتنی است که هر دو نمایشگر LCD و ۵.۲ اینچی بوده و تصاویر را با رزولوشن تمام اچ‌دی به نمایش در می‌آورند. از این صفحه نمایش‌ها به چهار شیوه‌ی متفاوت می‌توان در کنار هم بهره گرفت. نخستین روش «Dual Mode» نام دارد، که اجازه می‌دهد روی هر نمایشگر یک اپ جداگانه را به اجرا درآورید. شیوه‌ی دوم با عنوان «Extended Mode» شناخته می‌شود و این امکان را فراهم می‌آورد کاربر صفحه نمایشی ۶.۷۵ اینچی را در اختیار داشته باشد. روش سوم «Mirror Mode»، همانطور که از اسمش بر می‌آید روی هر دو LCD تصویری یکسان را به شما نشان می‌دهد و در نهایت «مد سنتی» که به حالت تا شده‌ی دستگاه گفته می‌شود و در آن تنها یکی از صفحات نمایش همانند دیگر موبایل‌ها روشن است.

 

 

گوشی Axon M توان پردازشی خودش را از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ می‌گیرد و شرکت سازنده در کنار این تراشه چهار گیگابایت هم حافظه‌ی رم در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور هم می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، اسپیکرهای دوگانه، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، باتری ۳۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷.۱.۲ اشاره کرد. ضمناً بد نیست بدانید که دوربین جلویی به خاطر نمایشگر دوم قربانی شده است و خبری از آن در Axon M نیست.

محصول جدید ZTE از ماه آینده و با قیمتی ۷۲۵ دلاری راهی بازار آمریکا خواهد شد و انتظار می‌رود به زودی در دیگر بازارها از جمله چین، ژاپن و اروپا نیز عرضه گردد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *