دارندگان آیفون این روزها با انیموجی و مموجی‌هایشان بدجور دلبری می‌کنند. اگر شما هم طرفدار مموجی‌ها هستید اما علاقه ندارید تا به خاطرش به آیفون مهاجرت کنید، راه‌هایی وجود دارد که چیزهایی شبیه به آن را در اندروید داشت باشید.

مموجی چیست؟

مموجی نامی است که اپل برای ایموجی‌های گذاشته که کاربران آیفون با استفاده از iOS برای خود می‌سازند و می‌توانند جزییات آن را به دلخواه تغییر دهند. شما در گوشی آیفون می‌توانید از این مموجی‌ها در iMessage و دیگر برنامه‌های آیفون استفاده کرده و آن‌ها را به صورت انیمیت شده و متحرک برای دیگران ارسال کنید.

شما این امکان را به همین شکل در اندروید نخواهید داشت، زیرا این قابلیت به صورت اختصاصی برای سیستم عامل iOS در نظر گرفته شده، اما می‌توانید چیزی شبیه به آن را با برنامه‌هایی که در زیر معرفی می‌کنیم، در اندروید تجربه نمایید.

Gboard Emoji Minis

Gboard Emoji Minis
Gboard Emoji Minis

Gboard به خاطر کیبورد گوگل از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما یک قابلیت می‌وانید به آن اضافه کنید با نام Emoji Minis. با این قابلیت شما می‌توانید چهره خود را با دوربین جلو اسکن کنید و یک سری جزییات مختلف صورت را انتخاب کرده تا در نهایت یک بسته مموجی در حالت‌های مختلف داشته باید. برای استفاده از Emoji Minis ابتدا Gboard را نصب کرده، روی آیکون استیکرها بزنید و سپس روی + زده در بالای لیست Your minis، روی Create لمس کنید.

Samsung AR Emoji

Samsung AR Emoji
Samsung AR Emoji

این برنامه تنها برای گوشی‌های ساموسونگ مدل گالکسی S9، S10، نوت ۹ و نوت ۱۰ در دسترس است و برای S8 هم با محدودیت‌هایی کار می‌کند. Samsung AR Emoji سعی کرده با هوش مصنوعی چهره‌ی اسکن شده را به یک ایموجی واقع‌گرایانه بدل کند که اگر این تصویرها با سلیقه شما جور باشد و نیازی به کارهای کارتنی نداشته باشید، احتمالا به شدت از آن خوشتان خواهد آمد. شما می‌توانید مدل‌های مختلفی که درست می‌کنید را به صورت استیکر یا گیف ذخیره نمایید.

Face Cam

Face Cam چهره شما را اسکن نمی‌کند تا یک اموجی جدید بسازد، بلکه شما اموجی را از پایه خود می‌سازید و در عوض این برنامه جزییات زیادی در اختیارتان می‌گذارد تا دقیقا چیزی که می‌خواهید را داشته باشید. بعد از اتمام کار، حالا می‌توانید با دوربین برنامه خود را ببینید که به جای صورتتان، این شکلک جدید نقش بسته است و با تغییر میمیک صورت، این اموجی نیز تغییر می‌کند.

Face Cam
Face Cam

شما می‌توانید فیلترهای رنگی نیز به کار اضافه کنید. همچنین امکان استفاده از عکس‌ گالری برای گذاشتن اموجی روی عکس نیز خواهید داشت. البته نسخه رایگان برنامه محدودیت‌هایی دارد که برای گذر آن‌ها باید ملبغی به صورت درون برنامه‌ای پرداخت نمایید.

MojiPop

MojiPop
MojiPop

MojiPop برنامه‌ای است که چهره‌ی شما را شبیه به طراحی دستی کارتونی می‌کند و می‌توان آن را روی عکس اعمال کرد و به عنوان استیکر از آن بهره برد. استیکرهای زیادی در این برنامه وجود دارد که بسیاری از آن‌ها به صورت متحرک ساخته شده‌اند که می‌توانید بر اساس تم‌های مختلف در میانشان جستجو کنید. MojiPop کیبورد مخصوص به خود را هم دارد تا بتوانید از آن بهره برده تا در برنامه‌های مختلف از این استیکرها استفاده کنید. البته MojiPop هم نسخه رایگان و پولی دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای ابه نسخه ویژه ارتقا پیدا می‌کند.

البته شیائومی نیز محصولی ارائه کرده که به شدت شبیه به کاری است که مموجی‌ در آیفون انجام می‌دهد، اما هنوز  تنها گوشی مدل Mi CC9 از آن بهره می‌برد. شباهت این برنامه به محصول اپل بسیار زیاد است و عملکردی عالی دارد، اما باید دید به گوشی‌های دیگر شیائومی نیز راه پیدا می‌کند یا خیر.

Join the Conversation

21 Comments

    1. لینک دانلود روی عنوان هر اپلیکیشن گذاشته شده، رو اسمشون تو همین پست کلیک کنید

  1. من اون + رو زدم ,Mimi رو هم زدم ولی چیزی که برام درست کرد اونی نبود که باید مثل بقیه استیکرها تخت و زشت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *