این روزها که هر ماه اتفاقی جدید در دنیا می‌افتد، مردم دنیا استرس زیادی را تحمل می‌کنند. به همین دلیل قرار نیست با معرفی بازی‌های هیجان انگیز، تفنگی و مملو از کشت و کشتار، به این فشار بی‌افزاییم، بلکه می‌خواهیم بازی‌هایی را به شما معرفی کنیم، که آرامش را برایتان به ارمغان بیاورد.

۵ بازی لذت‌بخش و البته بسیار خوب لیست ما، همگی امتیازهای بالایی دارند، پس همراه باشید تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

A Short Hike

این بازی را باید ترکیبی از فضای لذت‌بخش و جالب Animal Crossing با ماجراجویی خاصی که در زلدا دیده‌ایم، به حساب آوریم. A Short Hike یک عنوان دنیای بازی است که در جهان رنگارنگش باید ماموریت‌های مختلف را انجام داده و در کنار حیوانات بامزه‌‌ی آن، از یک روند عالی لذت ببرید.

A Short Hike
A Short Hike

گرافیک بازی حالت قدیمی دارد، اما در عین حال المان‌های مدرن به خوبی در آن دیده می‌شود. نکته جذاب دیگر در مورد این عنوان، آهنگ‌های آرامش بخش و زیبایش هست که شما را غرق در خود خواهد کرد. شما در A Short Hike می‌توانید آزادانه به جاهای مختلف جزیره رفته و ماموریت‌های مختلف را در آن جاها انجام دهید.

A Short Hike. برای سیتم عامل ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد.

Abzû

Abzû
Abzû

در Abzû، شما نه نگران مصرف انرژی خواهید بود و نه تمام شدن اکسیژن، شنا می‌کنید و زیبایی‌های این دنیای شگفت‌انگیز که در بازی برایتان ساخته شده را از نظر می‌گذرانید. در این عنوان شما از مکان‌های باستانی زیر آب دیدن می‌کنید، به دیدن صخره‌های مرجانی می‌روید و جاهای مختلف در این دنیای آبی را کاوش می‌کنید. گرافیک زیبا، انیمیشن جذاب و همچنین آهنگ‌هایی شنیدنی، Abzû را به یکی از بازی‌های آرامش‌بخش و در عین حال جذاب دنیای بازی‌های کامپیوتری بدل کرده است.

این عنوان برای PC، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ ارائه شده است.

Stardew Valley

Stardew Valley یکی از بازی‌های ارزشمندی است که به عنوان پروژه‌ای کوچک در مدح هاروست مون کار خود را آغاز کرد و حالا به یک عنوان مهم و پرفروش بدل شده است.

Stardew Valley
Stardew Valley

در Stardew Valley شما یک مزرعه بزرگ دارید که باید در آن هم محصولات مختلف پرورش دهید و هم از حیوانات متفاوت نگهداری کنید و با فروش محصولات و دوستی با مردم دهکده، روزگار بگذرانید. بازی مکانیزم فوق‌العاده لذت‌بخشی دارد و یک آرامش جذاب در تمام آن جاری‌ست. اگر از طرفداران هاروست مون هستید، نباید Stardew Valley را به هیچ وجه از دست بدهید.

Burnout Paradise Remastered

Burnout Paradise Remastered
Burnout Paradise Remastered

تعجب نکنید، ما این بازی را نه به خاطر مسابقه‌هایش، بلکه به خاطر رانندگی آزادانه در شهر جزو گزینه‌هایمان آورده‌ایم. شما در این حالت بازی می‌توانید سوار بر ماشین یا موتور به دور شهر بگردید و لحظاتی آرامش‌بخش را در یک عنوان شلوغ و پرهیجان تجربه کنید.

این بازی برای PC، پلی‌ استیشن ۴ و ایکس باکس وان ارائه شده است.

Animal Crossing: New Leaf

Animal Crossing: New Leaf
Animal Crossing: New Leaf

اگر یکی از محصولات نینتندو را دارید، حتما برای خارج شدن از استرس و تجربه‌ی یک بازی خیلی خوب، باید به سراغ Animal Crossing بروید. نسخه‌های مختلفی از این بازی برای کنسول‌های دستی و کنسول دو گانه‌ی نینتندو ارائه شده است، اما بهترین گزینه‌ در حال حاضر Animal Crossing: New Leaf است که یک عنوان عالی و جدید به حساب می‌آید. شما در این بازی، ساکن یک شهر رویایی و کارتنی هستید که جمعیت آن‌ را مردمان و حیواناتش تشکیل می‌دهد. در این بازی شما باید ماهیگیری کنید، فسیل‌ پیدا کنید، پیشرفت نمایید و چیزهای مختلفی برای پول در آوردن پیدا نمایید.

این بازی برای نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS عرضه شده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *