اگر از کاربران بخش وبلاگ پرشین‌تولز هستید و مقالات ما را دنبال می‌کنید، حتماً بخش قبلی مقاله استراتژی سئو را چگونه تنظیم کنیم را خوانده‌اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا مخاطبان خود را از طریق موتورهای جستجو جذب کنید.

از تکنیک‌های بازاریابی محتوا استفاده کنید!

بازاریابی محتوا امروزه بیشتر از هر مورد دیگری می تواند باعث افزایش سئو سریع سایت شما شود. هیچ چیزی مانند روش بازاریابی محتوا بر بهبود رتبه سایت شما تاثیر گذار نیست. تولید انواع محتوای ناب و ارگانیک و البته مرتبط با هدف و موضوع اصلی سایت، می تواند باعث جذب کاربران بیشتر و به اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی شود.

استراتژی سئو سازنده چگونه است؟

این استراتژی برای وب سایت‌هایی است که برای اولین روز و سال نیست که در بازار حضور دارند. به نحوی به سایت‌های سابقه دار دلالت دارد. کسب‌وکارهایی که بین رتبه‌های ۱۰ تا ۲۰ گوگل قرار دارند و از توانایی کافی برای اول شدن برخوردار هستند. در این روش اهداف متفاوت‌تر و بزرگ‌تر از روش قبل هستند اهدافی مانند افزایش اعتبار برند و به دست آوردن مشتریان بیشتر از طریق موتورهای جستجو از ویژگی‌های این روش است. این استراتژی یک‌ راه عالی برای توسعه و ادامه دادن استراتژی سریع است.

نکات مثبت استراتژی سازنده میانگین

  • نکته اول) توجه بیشتر به صفحات موجود، بهینه‌سازی صفحات، بازنویسی محتوا، اضافه کردن موارد جدید، پاک کردن صفحاتی که ترافیک زیادی را به سایت ما منتقل نکرده و با موضوع سایت نیز همخوانی ندارند.
  • نکته دوم) سعی داشته باشید لینک‌های خوب و باارزشی برای سایت خود در دیگر مراجع ثبت کنید. زیرا دیگر سایت شما یک تازه وارد نیست بلکه یک بازیکن خوب است.
  • نکته سوم) فقط محتوای باکیفیت بسازید که تخصص و مهارت شما را نشان می‌دهد. این کار باعث افزایش حس اعتماد در مشتریان و افزایش نرخ تبدیل می‌شود.

نکات منفی استراتژی سئو میانگین

استراتژی برای کسب‌وکارهای آنلاین با رقیبان سنتی!

این استراتژی مخصوص سایت‌هایی است که یک یا چندین رقیب سنتی دارند و سال‌های زیادی است که با هم رقابت می‌کنند. تعداد زیادی از کارمندان و متخصصان بر روی چنین سایت‌هایی کار می‌کنند. اهداف متخصص سئو در اینجا عبارت است از : پیشرفت بهتر از رقبا و پیدا کردن کلمات جدید که در بهینه‌سازی لحاظ شده اند و از حضور رقبا در جایگاه‌های اول مانع شوید. احتمالا بعد از شنیدن کلمه اعتبار، ذهنتان به سمت برندینگ کشیده شده است. جهت فکری تان درست است. برند بودن در موفقیت سئوی خارجی، حرف اول را میزند. خیلی از متخصصان سئو معتبر بودن و برند بودن را به صورت ساختگی و به کمک لینک بیلدینگ انجام می دهند، اما شما سعی کنید به صورت واقعی این کار را انجام دهید. سخت است، اما ارزش دارد! کسب اعتبار در هر وبسایتی با هر محتوایی فوت و فن منحصر بفردی دارد که شما باید آن را کشف کنید. در واقع سخت ترین بخش اعتبار سازی و برندینگ، همین پروسه کشف راه منحصر بفردش می باشد. تنها راهنمایی که مسیرتان را تسهیل میکند این است که رقبایتان را پیدا کنید و آنها را زیر نظر بگیرید اما در نهایت مسیر موفقیت شما یک مسیر یکتاست. شاید تا قبل از مطالعه مطلب تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی در چیست شما هم مثل صد رقیبی که در خواب زمستانه بوده اند، غافل بوده اید اما بهتر است قبل از بیدارباش رقبایتان، از خواب زمستانی بیدار شوید و فکری به حال بهینه سازی سئوی داخلی سایت خود بکنید. مطمئن باشید دستیابی به نتایج اول گوگل آرزوی محال نیست خصوصا در بازار کنونی سئوی ایرانی..

نکات مثبت این استراتژی

  • نکته اول) در این روش نیاز نیست که نگران رشد ترافیک باشید؛ این سایت‌ها به وسیله خودشان بزرگ می‌شوند و رشد پیدا می‌کند. این سایت‌های توسط سایت‌های بسیاری مرجع قرار داده می‌شوند .این‌گونه سایت‌ها در مقابل آن سایت‌هایی هستند که آماتور بوده و علاوه بر نیاز به توجهات زیاد، رشد آن‌ها نیز شدیداً به محتوا بستگی دارد.
  • نکته دوم) کارهایی که در این قسمت انجام می‌شود مربوط به سئو خارجی است. زیرا کارهای داخلی سایت خودبه‌خود پیش خواهند رفت. کارهای خارجی هیچ محدودیتی ندارد و می‌تواند مکرراً تکرار شود.
  • نکته سوم) در این قسمت نوشتن محتوای باکیفیت مهم نیست بلکه باید یاد محتوای خلاق و جذاب ایجاد کنید. تا از رقیبان خود متمایز باشید. این کار می‌تواند شامل منتشر کردن ویدیو ، پادکست و … باشد.
  • نکته چهارم) با توجه به محدود بودن زمان و ارزش لینک لازم است که لینک‌های باکیفیتی خریداری شود.

حتماً سایت‌های زیادی از مطالب شما استفاده کرده‌اند، بعضی از آن‌ها حتی در مطالبشان به شما لینک داده‌اند .با صاحبان سایت‌هایی که مطالب شمارا منتشر کرده‌اند تماس بگیرید و مؤدبانه از آن‌ها خواهش کنید که در مطالبشان به شما لینک دهند و یا اگر قبلاً لینک داده‌اند و لینک نوفالو بوده ، آن را به فالو تغییر دهند.مطلب آشنایی با بک لینک و اهمیت استفاده از آن را حتما مطالعه کنید.

نکات منفی این استراتژی

این روش از استراتژی معمولاً به منابع زیادی نیاز دارد و تازه واردان نمی‌توانند به‌خوبی از عهده این نوع استراتژی برآیند.

در مقاله بعدی به ادامه این بحث می‌پردازیم.

 

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *