اپ استور اپل، به صورت روزانه بعضی از برنامه‌های پولی را به رایگان عرضه می‌کند. بعضی از این برنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های ارزشمندی هستند که رایگان دانلود کردن آن‌ها می‌‌تواند صرفه مالی بسیار خوبی برایتان به همراه داشته باشد.

اما با توجه به تعداد زیاد برنامه‌ها و اینکه خود اپل اطلاع رسانی درستی در این رابطه نمی‌کند، از کجا بفهمیم که کدام برنامه در روزی خاص رایگان شده است تا در اسرع وقت آن را دانلود کنیم؟ در این پست به معرفی چند راه حل ساده برای رسیدن به این لیست طلایی اشاره خواهیم کرد.

AppShopper

لیست صفحه اصلی این سایت بر اساس چند پارامتر مختلف رده‌بندی می‌شود؛ اپلیکیشن‌های جدید، برنامه‌های پولی یا رایگان، آن‌ها که قیمتشان افت کرده و اپلیکیشن‌های تازه به روز شده.

با استفاده از دکمه‌های بالای صفحه می‌توانید لیست برنامه‌ها را بر اساس آن‌ها که قیمتشان پایین آمده تنظیم کنید. حالا چون فقط اپلیکیشن‌های رایگان را می‌خواهید، حالت قیمتی برنامه‌ها را بر روی رایگان بگذارید. لیستی که در ادامه در اختیار شما قرار می‌گیرد، برنامه‌های پولی هستند که برای مدتی محدود به صورت رایگان ارائه خواهند شد.

AppShopper

از خوبی‌های لیست‌های موجود در این سایت، این است که می‌توانید آن را بر اساس پارامترهایی همچون دسته بندی دوباره مرتب کنید تا به راحتی به آن چه که می‌‌خواهید دسترسی پیدا کنید. با روشن کردن اعلان سایت بر روی مرورگر می‌توانید برنامه‌هایی که قیمت آن‌ها پایین می‌آید را نیز دریافت کنید. برای این کار کافی است تا یک ثبت نام رایگان در سایت انجام دهید.

AppZapp

این اپلیکیشن برای  سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS موجود است و شما با دانلود و نصب آن، در اولین صفحه باید تنظیمات اولیه آن را اعمال کنید:

  • می‌توانید تنظیم کنید تا برنامه برای تمام موارد از جمله ارائه اپلیکیشن جدید، به روزرسانی، کم شدن قیمت و … برای شما اعلان ارسال کند. (استفاده از این گزینه نیاز به هیچ گونه ثبت نامی ندارد)
  • می‌توانید دسته بندی محصولات اعم از بازی، برنامه و یا هر دو را انتخاب کنید
  • می‌توانید نوع بستر از جمله آیفون ، آیپد یا مک، یا دو مورد یا هر سه مورد را انتخاب کنید

بعد از اینکه تنظیماتتان را اعمال کردید به صفحه اصلی برنامه منتقل خواهید شد. البته شما بیشترین زمان را در برگه Alerts خواهید گذراند. این برگه به دو بخش تقسیم می‌شود.

AppZapp

Custom Alert: به این صورت که شما دسته بندی، نوع برنامه اعم از پولی یا رایگان شده یا آن‌ها که برای مدتی محدود رایگان شده‌اند و چیزهایی از این قبیل را انتخاب می‌کنید تا در نهایت آن‌ها که مدنظر دارید برایتان نمایش داده شود.

App & Developer Alerts: در این بخش می‌توانید اعلانی برای اپلیکیشنی خاص یا سازنده‌ای خاص در نظر بگیرید. به این صورت اگر بازی‌ها یا برنامه‌هایی خاص یا از شرکتی که مدنظر دارید رایگان شوند یا قیمت آن‌ها کم شود، شما از آن مطلع خواهید شد.

Iosnoops

اما ساده‌تر از همه‌ی این‌ها، استفاده از سایت iosnoops.com است. جایی که به صورت روزانه برنامه‌های جدید، آن‌ها که قیمتشان افت کرده و آن‌ها که رایگان شده‌اند برای شما در دسته بندی‌های مختلف لیست می‌شود. برنامه‌های موجود با آیکون‌هایی از همدیگر باز شناسانده می‌شوند. آن‌ها که مناسب آیفون هستند و آن‌ها که مناسب آیپد هستند.

Iosnoops

متاسفانه اپلیکیشن‌ها مربوط به سیستم عامل مک در لیست این سایت جایی ندارند.

البته سایت‌ها یا برنامه‌های دیگری نیز برای این کار وجود، اما این سه مورد بدون شک نیازهای شما را در این رابطه برطرف خواهند کرد، پس نیازی به هیچ ابزار دیگری نخواهید داشت.

Join the Conversation

3 Comments

  1. با سلام وتشکر از مطالب خوبتون این اپلکیشنی که گذاشتید به نام AppZapp.. وارد سایتش شدم لینک دانلود از اپ استور رو گذاشته بود روی سایتش ولی وقتی روی لینک میزدم مینوشت در اپ استور موجود نیست اسمش رو هم در اپ استور جست جو کردم نتیجه ای نیاورد. ممنون میشم پیگیری کنید و پاسخ بدهید.

  2. با سلام وتشکر از مطالب خوبتون این اپلکیشنی که گذاشتید به نام AppZapp.. وارد سایتش شدم لینک دانلود از اپ استور رو گذاشته بود روی سایتش ولی وقتی روی لینک میزدم مینوشت در اپ استور موجود نیست اسمش رو هم در اپ استور جست جو کردم نتیجه ای نیاورد. ممنون میشم پیگیری کنید و پاسخ بدهید.

  3. سلام من مثلا منتظرم بازی مانکرفت رایگان بشه کی باید چک کنم اخه این سایت ها درست نمی گن من متوجه نشدم

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *