تقریبا هر کسی که از گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کند، تجربه باز شدن تبلیغات را هنگام استفاده از نرم‌افزارها و کار با دستگاه را داشته است. آیا شما از حجم تبلیغات اینترنتی که ابتدای برنامه‌ها و وسط بازی روی صفحه نمایش گوشی‌تان باز می‌شوند خسته شده‌اید؟ برای مبارزه با چنین شرایطی نرم‌افزارهای ضدتبلیغاتی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا آگهی‌هایی که موجب آزار شما می‌شوند را در دستگاه ios مسدود کنید.

۱Blocker Legacy

اگر به دنبال یک ad-blocker قدرتمند و قابل تنظیم هستید، ۱Blocker می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. به راحتی می‌توانید برنامه را به صورت رایگان دانلود کرده و از امکانات آن برای مسدودسازی هر چیزی مثل تبلیغات، اسکریپت ردیابی، و چیزهای مشابه استفاده کنید. البته برای استفاده از نسخه نامحدود باید آن را ارتقا دهید. با استفاده از نسخه نامحدود برنامه، می‌توانید عناصر اصلی سایت خاصی، نظرات، لیست سیاه و لیست سفید سایت‌ها را تغییر داده و کوکی‌ها را خاموش کنید و حتی موارد بیشتری را شخصی‌سازی نمایید. ۱Blocker تقریبا تنها برنامه‌ایست که برای سیستم عامل IOS نیاز خواهید داشت.

چرا از ۱Blocker استفاده کنیم؟

این برنامه در دو حالت رایگان و نامحدود در دسترس قرار دارد نابراین اگر از نسخه رایگان آن راضی هستید نیازی نیست حتما مبلغی بپردازید. با استفاده از این برنامه هرگز نگران اینترنت نخواهید بود.

Purify: Ad Blocking Perfected

Purify یکی دیگر از نرم‌افزارهای Ad-Blocker بسیار مفید با کارایی و استفاده بسیار آسان است. بعد از این که نرم‌افزار را نصب کردید تنها کاری که باید بکنید اینست که در تنظیمات برنامه را روشن کنید. اگر یک ضد تبلیغات همه چیز تمام می‌خواهید Purify انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. شما به راحتی می‌توانید لیست سفید مورد نظرتان را با Purify انجام داده و آن را مستقیما به سافاری خود اضافه کنید. استفاده از این نرم‌افزار برای شما هیچ مرحله و یا زحمت اضافی نذاشته و یک تجربه آسان و کم دردسر به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این برنامه را به قیمت ۱٫۹۹ دلار از اپ استور خریداری نمایید.

چرا از Purify استفاده کنیم؟

این برنامه کاربری بسیار آسانی دارد و با مبلغ ناچیزی خدماتش را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با این برنامه مطمئن خواهید بود که تبلیغات مزاحم مسدود شده و دیگر هرگز به نمایش در نخواهند آمد.

xBlock P.o.r.n Blocker

اگر قصد مسدودسازی محتوای ضداخلاقی و بزرگسالانه را دارید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به طور یک‌پارچه با مرورگر سافاری ساخته شده و در Safari کار می‌کند و به طور تمام و کمال تمامی محتوای بزرگسالانه را مسدود می‌کند، بنابراین شما و فرزندتان می‌توانند با خیال راحت در وب جستجو کنند. از طریق ویژگی مسدودسازی محتوای غیراخلاقی می‌توانید سایت‌های بیشتری را به لیست سیاه اضافه کنید تا با احتمال بعضی از خطاهای نرم‌افزاری از درز محتوای غیراخلاقی در آینده پیش‌گیری کرده و آن‌ها را مسدود نگه داشته باشید. این برنامه را می‌توانید با مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار از اپ استور خریداری نمایید.

چرا از این برنامه استفاده کنیم؟

شما با این برنامه راه حلی ساده برای مسدودسازی محتوای بزرگسالانه خواهید داشت و دیگر نگران به دست گرفتن گوشی‌تان توسط فراد کم سن نخواهید بود.

Shield P.o.r.n Blocker

اگر نمی‌خواهید هزینه ۱۴ دلاری xBlock را متقبل شوید، می‌توانید از شیلد برای مسدود کردن سایت‌ها و محتوای بزرگسالان در گوشی خود استفاده کنید. این برنامه به صورت یکپارچه در سافاری فعال شده و سپری هوشمند در سیستم ایجاد می‌کند. در حالی که منابعی همچون تامبلر و ردیت به صورت پیش‌فرض مسدود می‌شوند، می‌توانند از طریق تنظیمات در دسترس قرار بگیرند. همچنین این نرم‌افزار ویژگی لیست سیاه را برای اضافه کردن سایت‌ها بیشتر به شما ارائه می‌دهد تا به دلخواه هر محتوایی که نامناسب تشخصی می‌دهید را به آن اضافه کنید. این برنامه به صورت رایگان در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار دارد.

چرا از برنامه Shield استفاده کنیم؟

این برنامه به راحتی محتوای بزرگسالان را بدون دریافت هزینه بر روی دستگاه‌تان مسدود می‌کند و گزینه‌ای مقرون به صرفه و راضی کننده شمرده می‌شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *