با توجه به پیشرفت اپلیکیشن‌های اندروید دیگر نیاز نیست برای عکاسی از ابزار عکاسی پیشفرضی که تولیدکنندگان گوشی مانند سامسونگ ، سونی و … در اختیار شما می‌گذارند استفاده کنید . برای یک عکاسی حرفه‌ای در دنیای اندروید اپلیکیشن‌های قوی فراوانی وجود دارند  که در این مطلب جدیدترین اپلیکیشن‌های عکاسی موبایل را خدمت شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از دوربین موبایل خود نهایت استفاده را ببرید.

۱- اپلیکیشن عکاسی proshot

این برنامه جزو جدیدترین و قوی‌ترین اپلیکیشن‌های دوربین می‌باشد که لقب کامل‌ترین اپلیکیشن عکاسی را نیز داراست.این اپلیکیشن با امکانات بالایی که دارد می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد .

در تنظیمات این اپلیکیشن سرعت،فوکوس و تبادلات رنگ به صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم است، همچنین قابلیت تنظیم روزولوشن برای گرفتن بهترین تصویر نیز قابل انجام است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به امکانات سریع یا به عبارتی UI قوی این برنامه اشاره داشت به طور مثال برخلاف اپلیکیشن‌های دیگر که کمی پیچیدگی دارند زوم کردن تنها با یک انگشت انجام می‌شود .

در این برنامه می شود فیلم را با کیفیت و حجم‌های بسیار پایین تا۴k ضبط کرد . از جمله قابلیت‌های ضبط ویدیو سفارشی سازی آن و قابلیت فوق العاده timelapse با تنظیمات دستی و اتوماتیک است.

۲- اپلیکیشن عکاسی Z Camera VIP

این اپلیکیشن توسط استودیو zero team جدیدا عرضه شده و بازخورد بسیار خوبی توسط کاربران گوگل پلی داشته است .این برنامه نقاط قوت خوبی نسبت به برنامه‌های مشابه دارد از جمله فیلترهای جدید و واقعی که می‌توان از آنها در زمان گرفتن عکس یا فیلم استفاده کرد .

این برنامه روی فیلترهای خود بسیار کار کرده و توانسته فیلترهای قدرتمند و زیبایی را متناسب با همه‌ی سلیقه‌ها فراهم کند. چیزی که این روزها خیلی برای کاربران مهم است فیلترهای عکاسی حرفه‌ای و زیبا است که این برنامه توانسته این نیاز کاربر را تا حد زیادی برطرف کند.از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به ویرایشگر تصویر اشاره کرد. بعد از گرفتن عکس ،شما با یک ابزار قدرتمند روبه رو هستید که می‌توانید ویرایش‌های مختلف را روی عکس اعمال کنید.

۳- اپلیکیشن عکاسی camera MX

camera MX توسط استودیو قدرتمند appic labs Corp ساخته شده است و توانسته در طی مدت کوتاهی در گوگل پلی طرفداران زیادی جذب کند. از امکانات ویژه‌ی این اپلیکیشن، عکسبرداری در حین فیلمبرداری است! این برنامه اولین اپلیکیشن قدرتمندی است که به کاربر اجازه‌ی عکسبرداری با کیفیت بالا در حین فیلمبرداری را می‌دهد ! این برنامه دارای افکت‌های زیبایی است که هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری استفاده می‌شود . می‌توانید بعد از تهیه عکس و فیلم وارد پنل ویرایش شوید و با استفاده از افکت‌های موجود مانور‌های زیادی در تصاویر بدهید.

۴- اپلیکیشن عکاسی SnapTime

snap time از دیگر اپلیکیشن‌هایی است که به تازگی منتشر شده . این اپلیکیشن اندروید در بخش عکاسی می‌تواند جایگاه خوبی داشته باشد ولی به نسبت اپلیکیشن‌های عکاسی که تا به اینجا نام بردیم ضعف‌های زیادی دارد. از جمله این ضعف‌ها نبود افکت‌های متنوع و زیبا و رابطه کاربری سخت و ابزار کم است .از نکات مثبت این برنامه می‌توانیم به بی صدا بودن شاتر دوربین اشاره کرد که سازندگان نیز تاکید زیادی روی این موضوع داشتند تا بدون هیچ صدا و آلارمی عکس و فیلم مورد نظر گرفته شود. هر چند در بسیاری از اپلیکیشن‌ها این امکان وجود دارد . از امکانات دیگر این اپلیکیشن نوشتن زمان ، متن مورد نظر و حتی مکان است که به صورت خودکار می‌توانید در سریعترین زمان انجام دهید. تنظیمات زوم و نور هم به خوبی کار شده است به طوری که در کمترین زمان می‌شود تنظیمات کاربردی وسیعی در نور و زوم داشت.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *