اینستاگرام در به روزرسانی جدیدی که برای اپلیکیشن خود در نظر گرفته است این گزینه را گنجانده که اگر کسی از استوری فردی اسکرین شات بگیرد، برای صاحب استوری اعلانی صادر و به او اطلاع داده خواهد شد.

بله، همه می‌دانیم اینستاگرام یکی دیگر از قابلیت‌های اسنپ‌چت را کپی کرده است، اما مسئله اینجاست که چطور باید از این اعلان دوری کرد! دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید از استوری کاربری بدون اطلاع او عکس بگیرید. برای مثال ممکن است ایده‌ی رقبای خود را در گوشه‌ای نگاه دارید تا بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید یا اینکه استوری خاصی از دوستانتان را برای شوخی در آینده نگهداری کنید.

چطور استوری را ذخیره کنیم؟

برای این کار دو راه حل وجود دارد. راه حل اول با استفاده از سایت Storiesig.com قابل اجرا است. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. سایت Storiesig.com را بر بروی بروزر دستگاه یا موبایل لود کنید.
  2. نام کاربری فرد مورد نظر را در بخشی که باید بنویسید. باید در نظر داشته باشید که این نام کاربری بدون غلط و به صورت کامل نوشته شود.
  3. اگر نام کاربری درست باشد، آواتار کاربر مورد نظر را در زیر بخش جستجو مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید.
  4. در بخش نتیجه جستجو می‌توانید ویدیوهای مورد نظر خود را تماشا کنید. با کلیک بر روی دانلود، هر کدام از آن‌ها که خواستید ذخیره می‌کنید، بدون اینکه کاربر مورد نظر متوجه آن شود.

 

مسلما به وسیله این ابزار نمی‌توانید استوری‌هایی که تاریخ آن‌ها سر آمده را دانلود کنید، پس ابتدا استوری مورد نظر را بر روی اینستاگرام نشان کنید و سپس به برنامه مراجعه نمایید.

روش دوم کمی ساده تر است. شما می‌توانید با رفتن به استوری کاربر ابتدا بخش مورد نظر را لود کنید و سپس گوشی را بر روی حالت هواپیما قرار دهید. حالا از آن استوری عکس بگیرید و سپس گوشی را به حالت اول بازگردانید. به این خاطر که گوشی به اینترنت متصل نبوده، پس اعلانی برای کاربر مورد نظر ارسال نمی‌شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *