اینترنت با کم کردن فاصله‌ها در سراسر دنیا، باعث شده تا همه در هر کجای این کره خاکی، بتوانند به راحتی با هم به گفتگو بنشینند. این گفتگوها گاهی بسیار مفید واقع می‌شوند و گاهی نیز حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازند. اگر گاهی تنها می‌خواهید به مراوده مشغول شوید و نگران حریم خصوصی اینترنتی خود نباشید، بهترین راه این است که از ابزارهای درست استفاده کنید و ما این ابزارها را در پست پیش رو به شما معرفی خواهیم کرد.

نکته مهم  این است که اگر بیش از حد به امنیت گفتگوهای خود نیاز دارید، بهترین راه این است که یک اتصال VPN را هم به این مجموعه اضافه نمایید.

Moco (اندروید و iOS)

Moco

برنامه‌های گفتگوی ناشناس باعث می‌شود تا شما فارغ از جزییات دست و پا گیر، تنها بر روی گفتگو متمرکز شوید و Moco یکی از بهترین ابزارها به این منظور است که یک شبکه اجتماعی مختص به خود دارد و اساس آن نیز بر روی ناشناس بودن کاربرانش استوار شده است و به این ترتیب شما می‌توانید در مجموعه‌ای بسیار بزرگ، روابط خود را با غریبه‌ها شکل دهید و با آن‌ها به گفتگو بنشینید.

از مزیت‌های Moco، ارائه اپلیکیشن آن برای هر دو سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS  و البته امکانات جالبی است که در آن نهفته. مثلا با زدن MatchMe آدمی متناسب با اخلاقیات و علاقه‌مندی‌های شما پیشنهاد می‌شود، یا با فشرد FriendShop آن‌ها که سلایقشان در برندهای مختلف شبیه به شماست، معرفی خواهند شد.

دانلود: اندروید ، iOS

Chatous  (اندروید و iOS)

Chatous

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ساده برای گفتگوی امن و ناشناس هستید، حتما باید یک بار Chatous را امتحان نمایید. کافی است برنامه را نصب و سپس باز کنید، به سرعت یکی برای گفتگو به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید گفتگو را با آن آغاز کرده و یا اینکه در هشتگ‌ها و اتاق‌های گفتگو به دنبال کسی برای صحبت باشید.

یکی از نکات جالب این برنامه سیستم حفظ حریم خصوصی شماست که باعث می‌شود تمامی عکس‌ها، نوشته‌ها و هر چیزی که به کسی می‌فرستید، بعد از مدت کوتاهی به کلی پاک شود.

دانلود: اندروید ، iOS

Scandal  (اندروید و iOS)

Scandal

بیایید صادق باشیم! یکی از دلایلی که ممکن است شما از ابزارهای گفتگوی ناشناس استفاده کنید این است که بتوانید هر آنچه می‌خواهید را به زبان بیاورید. رازهای خود را بر ملا کنید، در مورد کسی صحبت کنید یا موضوعی را مورد بحث قرار دهید که در حالت عادی با مطرح کردن آن راحت نیستید.

Scandal به این موضوع کاملا واقف است و با ۲۰ میلیون کاربر فعالی که در خود دارد، حتی نیازی به ثبت نام نیز ندارد تا به فعالیت در آن بردازید. هیچ گونه اطلاعاتی از شما گرفته نمی‌شود و مستقیما به گفتگو فرستاده خواهید شد یا اینکه می‌‌توانید در اتاق‌های گفتگو به مراوده مشغول می‌شوید. تنها کاری که نیاز است نصب برنامه و اجرای آن است و نه هیچ چیز دیگری!

دانلود: اندروید ، iOS

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *