اگر از کاربران بخش وبلاگ پرشین‌تولز هستید و مقالات ما را دنبال می‌کنید، حتماً بخش قبلی مقاله بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای آن را خوانده‌اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید مشتریان کسب‌وکارتان را افزایش دهید!

ابزار Tailwind؛ ابزاری قوی برای بازاریابی محتوای بصری

برخلاف ابزارهایی که تا اینجا به معرفی آن‌ها پرداختیم، ابزار Tailwind تنها برای مدیریت دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و پینترست هستند. البته بر روی این دو شبکه تمرکز زیادی کرده است و قابلیت‌های بسیار کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید، دایرکت‌های خود را مدیریت کنید و در نهایت به آنالیز فعالیت خود بپردازید. ویژگی‌ مهم این ابزار این است که به شما پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد بازاریابی خود می‌دهد که کمک زیادی به بازاریابی کسب‌وکارتان در این دو شبکه اجتماعی می‌کند.

ویژگی‌ منحصر به فرد این ابزار این است که به صورت تخصصی بر روی اینستاگرام و پینترست فعالیت می‌کند و توانسته کمک زیادی به بازاریابان این دو شبکه اجتماعی کند. از جمله ویژگی‌های این ابزار می‌توانید به قابلیت مدیریت محتوای بصری، ارتقاء محتوای پینترست و کمک به استفاده از UGC اینستاگرام (تولید محتوا توسط کاربران) اشاره کرد.

هزینه استفاده از این پلتفرم: ۹٫۹۹ دلار و ۷۹۹٫۹۹ دلار در ماه

Later؛ بزرگ‌ترین پلتفرم مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی

ابزار Later بر خلاف سایر ابزارها در ابتدا بر روی تمام شبکه‌های اجتماعی تمرکز کرده بود که در حال حاضر بیشتر بر روی اینستاگرام فعالیت می‌کند؛ البته شما می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در آن مدیریت کنید. بنابراین اگر قصد اینستاگرام مارکتینگ را دارید، می‌توانید روی این ابزار حساب کنید.

مهم‌ترین ویژگی این ابزار تقویم محتوا بسیار قدرتمند آن است. به راحتی می‌توانید محتوای خود را اضافه و تاریخ انتشار آن را هم مشخص کنید تا این ابزار دقیقاً در همان زمان به انتشار محتوا بپردازد. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار لینک این پلتفرم، لینک سایت یا فروشگاه خود را بر روی پروفایل خود قرار دهید و آن را آنالیز کنید.

هزینه استفاده از این پلتفرم: ۹ دلار، ۱۹ دلار، ۲۹ دلار، ۴۹ دلار در ماه

۱۰ ابزار حرفه‌ای برای مدیریت محتوا در سازمان‌ها

۱۵ ابزاری که بخش قبلی به معرفی و بررسی آن‌ها پرداختیم، ممکن است نتواند نیازهای شما را برای شرکت‌های بزرگ و سازمانی رفع کند. در این بخش قصد داریم ۱۰ ابزار کامل‌تر و حرفه‌ای‌تر را برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ معرفی کنیم که احتمالاً بتوانند نیاز شما را برآورده کنند. البته باید توجه داشته باشید که اکثر این ابزارها سفارشی هستند و قیمت مشخصی به نمایش نگذاشته‌اند اما می‌توانید با آن‎ها تماس بگیرید و باتوجه به نیاز خود، قیمت بسته‌ای متناسب با نیازهای خود را دریافت کنید. در مقاله بعدی به بررسی ادامه این بحث می‌پردازیم.

Sprinklr؛ ابزار برای جذب ، تعامل و ارتباط با مشتریان: ابزار Sprinklr Social Cloud یکی از پلتفرم‌های شرکت Sprinklr است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر نوع سازمان یا شرکتی را به مشتریان خود وصل کنید. در واقع با استفاده از این ابزار می‌توانید تیم خود را به مشتریان تاثیرگذارتر متصل کنید و در ۲۵ شبکه اجتماعی به صورت هم‌زمان فعالیت کنید. مشتریان نیز به بیشتر به حرف شما گوش می‌دهند، بیشتر با شما ارتباط برقرار می‌کنند و در نهایت با شما تعامل تاثیرگذارتری خواهند داشت.

Oktopost؛ ابزاری برای مدیریت صفحات مربوط به سازمان‌های B2B: پلتفرمی بسیار عالی برای کسب‌وکارهای B2B است! اگر شما هم یک کسب‌وکار B2B دارید و می‌خواهید ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشید، این ابزار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید دقیق‌تر مدیریت محتوا کنید و در زمان‌های خاص، محتوای خود را به صورت خودکار منتشر کنید.

از مدیریت محتوا تا حمایت از کارمندان خود را می‌توانید به کمک این ابزار انجام دهید. در نهایت این ابزار تمام قابلیت‌هایی که کسب‌وکارهای B2B به آن نیاز دارند را برای شما فراهم می‌کند.

Falcon.io؛ ابزاری برای انواع بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی: این ابزار کاربردی هم تمام آن چیزی که بازاریابان شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارند را فراهم می‌کند. قابلیت‌های این ابزار از مدیریت رسانه های اجتماعی، آنالیز تعامل کاربران، مدیریت تجربه مشتری و ایجاد صفحات فرود را شامل می‌شود!

HubSpot؛ ابزاری برای بازاریابی درون‌گرا: این ابزار تنها به شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود و می‌توانید از آن برای تمام فعالیت‌های بازاریابی کسب‌وکار خود استفاده کنید. در واقع شما به کمک این ابزار می‌توانید بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سئو را در یک پلتفرم داشته باشید. همچنین یک CRM حرفه‌ای برای ارتباط با مشتریان در اختیار شما قرار می‌دهد که کمک زیادی به مدیریت مشتریان کسب‌وکارتان می‌کند.

همچنین شما می‌توانید گزارش‌های مربوط به آنالیز کانال‌های مختلف کسب‌وکارتان را به صورت خودکار دریافت کنید و راه‌کارهایی برای بهبود آن بیابید. هزینه این سرویس از ۱۱۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود و با توجه به نیازهای سازمان شما افزایش پیدا می‌کند.

Salesforce Social Studio؛ پلتفرم جامعی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بر اساس نظرات دریافتی از متخصصان حوزه مدیریت محتوا در بخش شبکه‌های اجتماعی، ابزار Salesforce جامع‌ترین پلتفرم است. با استفاده از این ابزار به خوبی می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان گسترش دهید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

Social Hub؛ پلتفرم جامع برای بازاریابی تیمی:پلتفرم Social Hub یک ابزار بسیار قدرتمند برای سازمان‌های بزرگ به حساب می‌آید. به کمک این ابزار می‌توانید وضعیت کسب‌وکار یا سازمان خود را با توجه به اهداف خود آنالیز کنید و راه‌حل‌هایی را از طرف این پلتفرم دریافت کنید. همچنین لازم است بدانید این راه‌حل‌ها آن‌قدر هوشمندانه و دقیق هستند که احتمال ریسک در آن نزدیک به صفر است!

 ابزار Likeable Hub؛ استفاده از شبکه‌های اجتماعی به صورت آسان و کارآمد برای کسب‌وکارتان: این ابزار هم یکی دیگر از پلتفرم‌های مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می‌توانید شبکه‌های اجتماعی خود را با استراتژی‌های کارآمدتری مدیریت کنید. این ابزار ایده‌های مختلفی در زمینه تولید محتوا می‌دهد و به عنوان یک ابزار مدیریت محتوا قدرتمند شناخته می‌شود! اگر به محتوای کسب‌وکارتان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید، از این ابزار قدرتمند استفاده کنید.

Spredfast؛ ابزاری برای مدیریت محتوا در سازمان‌های بزرگ: ابزار Spredfast یکی دیگر از پلتفرم‌های کاربردی در زمینه مدیریت محتوا است. قابلیت‌های مختلفی را به کمک این ابزار در دست دارید که به پیشرفت کسب‌وکارتان کمک زیادی می‌کند! جالب است بدانید شرکت‌های بزرگی نظیر لینکدین از این ابزار استفاده می‌کنند که شاهد پیشرفت‌های زیادی در بخش رسانه‌های اجتماعی آن‌ها بوده‌ایم.

Social Flow؛ پلتفرم انتشار، بازاریابی و مدیریت محتوا مبتنی بر داده‌ها:ابزار Social Flow یکی از کاربردی‌ترین‌ها در بخش مدیریت محتوا است. شما با پرداخت ۲۹۹ دلار در ماه می‌توانید پیشنهادهای بسیار خوبی در زمینه تولید محتوا از این پلتفرم دریافت کنید. همچنین منابع بسیار خوبی برای تولید محتوای بصری و متنی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها برای ایده گرفتن در بخش تولید محتوا استفاده کنید. در کنار این قابلیت ارزشمند، شما می‌توانید تمام ابزارهای مدیریت محتوا را در دست داشته باشید؛ به عنوان مثال می‌توانید تقویم محتوا داشته باشید و زمان‌بندی دقیقی بر اساس آنالیزهای آن برای انتشار محتوا انجام دهید. در نهایت این ابزار به رشد صفحات اجتماعی شما کمک زیادی می‌کند و می‌توانید کسب‌وکارتان را تا حد زیادی رونق ببخشید.

NUVI؛ ابزاری بی‌نظیر برای بازاریابی تمام شبکه‌های اجتماعی دنیا: یکی دیگر از ابزارهای بی‌نظیر در زمینه مدیریت محتوا و شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم NUVI است. با استفاده از این پلفترم می‌توانید زمان‌های تاثیرگذار برای انتشار محتوا را شناسایی کنید و در مورد استراتژی کسب‌وکارتان، تصمیم درستی بگیرید. در کنار این دو قابلیت ارزشمند و کاربردی، می‌توانید تمام ابزارهای موردنیاز در بخش مدیریت محتوا که در بخش ابزارهای دیگر به آن‌ها پرداختیم را به صورت جامع در دست داشته باشید. بنابراین اگر نیاز به یک ابزار کابردی و حرفه‌ای در زمینه مدیریت محتوا دارید، پیشنهاد می‌کنم از این ابزار کاربردی برای کسب‌وکار بزرگ خود استفاده کنید. در چند مقاله سعی کردیم به بررسی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای کاربردی آن بپردازیم که امیدواریم در بتوانید با استفاده از آن‌ها استراتژی خود را بهتر پیاده‌سازی کنید.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *