اگر از کاربران بخش وبلاگ پرشین‌تولز هستید و مقالات ما را دنبال می‌کنید، حتماً بخش قبلی مقاله بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای آن را خوانده‌اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید مشتریان کسب‌وکارتان را افزایش دهید!

ابزار Social Pilot؛ مدیریت راحت‌ صفحاتی که توسط یک تیم پشتیبانی می‌شوند!

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای آژانس‌ها، ابزار Social Pilot است. با استفاده از این ابزار می‌توانید صفحات تمام مشتریان خود را به راحتی مدیریت کنید و در بخش مدیریت محتوا قابلیت‌هایی نظیر زمان‌بندی و انتشار خودکار پست‌ها کمک زیادی به شما خواهند کرد. تنها قابلیتی که این ابزار ندارد، آنالیز صفحات است که در صورت نیاز به آن می‌توانید از ابزارهای کمکی یا ابزار دیگری را که تمام این قابلیت‌ها را باهم دارد استفاده کنید.

ویژگی منحصر به فرد این ابزار این است که محتوای بصری مربوط به حوزه فعالیتی کسب‌وکارتان را به شما نمایش می‌دهد. اگر تا کنون یک بار کار تولید و مدیریت محتوا انجام داده باشید، می‌دانید که پیدا کردن تصاویر و محتوای مربوط به پست‌های صفحه اجتماعی چقدر سخت است و در این مورد، این ابزار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

هزینه استفاده از این پلتفرم: ۱۰ دلار، ۲۴ دلار، ۴۰ دلار و ۸۰ دلار در ماه (بسته‌های تجاری این پلتفرم ۱۴ روز تست رایگان دارند!)

ابزار CoSchedule؛ شماره یک تقویم محتوا

همان‌طور که از نام این ابزار مشخص است، برای ایجاد تقویم محتوا کاربرد دارد. البته باید توجه داشته باشید که این ابزار، در زمینه ایجاد تقویم محتوا شماره یک است و رقیب‌های آن نتوانسته‌اند به اندازه این ابزار موثر واقع شوند. اگر صفحه شما توسط یک تیم مدیریت محتوا می‌شود، می‌توانید از این ابزار برای سازماندهی تولید محتوا، رویدادها، ارسال ایمیل‌ها و… استفاده کنید.

با استفاده از این ابزار می‌توانید آنالیز صفحه خود را به آن بسپارید تا بهترین زمان برای انتشار پست را به شما گزارش کند. در نهایت این ابزار برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تمام کارهای مربوط به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را در یک پلتفرم برنامه‌ریزی کنند، عالی است.

هزینه استفاده از این پلتفرم: رایگان، ۲۰ دلار، ۴۰ دلار، ۲۴ دلار، ۶۰ دلار و ۳۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار در ماه (بسته‌های تجاری این پلتفرم ۱۴ روز تست رایگان دارند!)

ابزار MavSocial؛ مدیریت آسان شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید!

ابزار MavSocial یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مدیریت محتوا بصری است. در واقع اگر در شبکه‌ اجتماعی نظیر اینستاگرام فعالیت می‌کند، باید به دنبال تولید محتوای بصری باشید که این ابزار کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین در بسته‌های تجاری حرفه‌ای آن می‌توانید مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی خود را هم به خوبی انجام دهید و نتایج آن را به صورت گزارش دریافت کنید. اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغاتی دارید، به کمک این ابزار می‌توانید اهداف خود را تعیین کنید و در نهایت، به صورت خودکار، نتایج گزارش آن را دریافت کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌ این ابزار این است که در کنار قابلیت‌هایی که سایر ابزارها هم دارند، می‌توانید به رسانه آن دسترسی داشته باشید و هزاران تصویر را انتخاب و ویرایش کنید. در نهایت می‌توانید پست‌های عالی تولید کنید و به کمک ابزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی، آن را در زمان موردنظر خود منتشر کنید. کتاب‌خانه این ابزار میلیون‌ تصویر باکیفیت Stock دارد که برای مدیریت محتوا بسیار مفید است!

هزینه استفاده از این پلتفرم: رایگان، ۱۹ دلار، ۷۸ دلار، ۱۹۹ دلار، ۴۹۹ دلار در ماه (بسته‌های تجاری این پلتفرم ۷ روز تست رایگان دارند!)

Iconosquare: با استفاده از این ابزار به‌راحتی می‌توانید اینستاگرام خود را مدیریت کرده و داده‌ها را آنالیز کنید و با استفاده از نتایج به‌دست‌آمده، اینستاگرام خود را بهینه‌سازی کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این ابزار، ارائه اطلاعات جالب در مورد آمار فعالیت رقبای شما در اینستاگرام است. استفاده از این ابزار برای ۱۴ روز رایگان است. البته هزینه آن هم مناسب است و پس از ۱۴ روز هم می‌توانید با هزینه معقول آن را برای کسب‌وکار خود استفاده کنید.

ابزار Friends+Me؛ اشتراک‌گذاری پست‌های شبکه‌های اجتماعی

این ابزار بیشتر بر روی گوگل‌پلاس تمرکز کرده بود اما زمانی که این شبکه اجتماعی رو به تعطیلی رفت، تمرکز خود را بر روی سایر شبکه‌های اجتماعی قرار داد. در حال حاضر با استفاده از این ابزار می‌توانید مدیریت محتوا خود را در تمام شبکه‌های اجتماعی (به جز اینستاگرام!) انجام دهید. البته با توجه به این که اینستاگرام بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی در ایران به شمار می‌رود، شاید استفاده از ابزارهای دیگر منطقی‌تر باشد؛ با این حال اگر در سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید، این ابزار می‌تواند در مدیریت محتوا تاثیر زیادی داشته باشد.

با توجه به این که این ابزار بیشتر بر روی گوگل‌پلاس تمرکز کرده است، شما می‌توانید تمام صفحات، انجمن‌ها، پروفایل‌ها و… را در این شبکه اجتماعی مدیریت کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید اتوماسیونی ایجاد کنید که پست‌های گوگل پلاس شما را در سایر شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کند. در واقع این ابزار برای کسانی که بر روی بازاریابی شبکه گوگل‌پلاس تمرکز دارند، بسیار مفید و موثر است!

هزینه استفاده از این پلتفرم: رایگان، ۹ دلار، ۲۹ دلار، ۵۹ دلار، ۲۵۹ دلار در ماه (بسته‌های تجاری این پلتفرم ۱۵ روز تست رایگان دارند!)

ابزار Edgar؛ برنامه‌ریزی برای انتشار محتوای شبکه‌های اجتماعی

این ابزار هم مربوط به مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی است اما رویکرد آن کمی خلاقانه و متفاوت است! در سایر ابزارها شما باید برای هر محتوا یک زمان خاص را مشخص کنید تا در همان زمان، منتشر کند. اما در این ابزار می‌توانید دسته‌بندی‌هایی ایجاد کنید و برای هر دسته‌بندی یک زمان خاص را ارائه کنید. سپس محتوای موردنظر خود را در یک دسته‌بندی خاص قرار دهید تا این ابزار محتوای موردنظر را در زمان مشخص‌شده برای آن دسته‌بندی، منتشر کند.

بنابراین ویژگی کاربردی و منحصر به فرد این ابزار این است که تنها باید محتوا را در آن اضافه و دسته‌بندی مربوطه را انتخاب کنید. این ابزار با توجه به نوع دسته‌بندی، آن را در زمان انتخابی منتشر می‌کند.

هزینه استفاده از این پلتفرم: ۴۹ دلار در ماه (به همراه ضمانت ۳۰ روزه بازگشت وجه!)

ابزار Post Planner؛ مدیریت دقیق‌تر محتوای شبکه‎‌های اجتماعی

ابزار Post Planner با ۳ شعار بازاریابان شبکه‌های اجتماعی را همراهی می‌کند؛ تولید محتوای باکیفیت، برنامه‌ریزی برای انتشار آن و انتشار مداوم پست! در کنار شعارها ابزارهای لازم را هم به کاربران ارائه می‌کند تا بتوانند بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

ویژگی منحصر به فرد این ابزار، پیدا کردن محتوایی است که کاربران با آن تعامل بسیار زیادی داشته‌اند. شما با دانستن پست‌های محبوب می‌توانید یک مدیریت محتوای موفق و حرفه‌ای داشته باشید و نتیجه خوبی از آن در بخش بازاریابی بگیرید. شما می‌توانید بهترین زمان را برای انتشار پست مشخص کنید و انتشار آن را به این ابزار بپردازید.

هزینه استفاده از این پلتفرم: ۳ دلار، ۱۱ دلار، ۲۴ دلار، ۵۹ دلار، ۱۲۹ دلار و ۲۹۹ دلار در ماه

در مقاله بعدی به بررسی ادامه این بحث می‌پردازیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *