اگر شما نیز برای بهتر انجام دادن کارهای خود ترجیح می‌دهید آن‌ها را لیست کنید، این مطلب برای شماست. در این مطلب ما به معرفی ۶ نرم‌افزار ساده و کارآمد برای این کار پرداخته‌ایم که آشنایی با آن‌ها می‌تواند به کاربران کمک کند.

MinimaList

این اپلیکیشن ظاهری شبیه به یک لیست نوشته‌ شده بر روی کاغذ دارد و پس از انجام هر کدام، روی آن مورد خط می‌کشد و آن‌ها را به پایین لیست می‌فرستد.

ساخت و ادیت فعالیت‌ها در این برنامه بسیار راحت است و Widget آن باعث می‌شود که بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن، کارهای خود را مدیریت کنید.

MinimaList

MinimaList از تکنیک مشهور Pomodoro استفاده می‌کند که به صورت کلی کارها را در به بخش‌های ۲۵ دقیقه‌ای تقسیم کرده و به آن‌ها نظم می‌بخشد. البته امکان استفاده از یک تایمر ساده نیز وجود دارد.نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن قابلیت ساخت چندین لیست، تغییر پوسته و به اشتراک‌گذاری لیست‌ها را به کاربر می‌دهد.

Google Tasks

ظاهر این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها با یک دکمه می‌توان به مدیریت فعالیت‌های خود پرداخت. همچنین قابلیت نمایش کارها بر اساس فاکتورهای مختلف نظیر تاریخ هم در Google Tasks وجود دارد و اضافه کردن چندین لیست هم کار بسیار آسانی است.

Google Tasks

برای ساخت یک فعالیت جدید کافیست دکمه‌ی Add a new task را برگزینید. همچنین علامت زدن کارهای پایان‌یافته هم به راحتی و با تیک زدن کنار آن‌ها صورت می‌گیرد و ساخت لیست جدید هم با آیکون همبرگر در پایین، سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است.لازم به ذکر است که برای استفاده از این اپلیکیشن به اکانت جیمیل نیاز دارید.

Listify

ظاهر Listify ساده و گیرا است و امکان یادآوری فعالیت‌ها را نیز به کاربر می‌دهد. برای پاک کردن تمام موارد پایان یافته هم کافیست که موبایل خود را تکان دهید.

Listify

لیست‌ها در این اپلیکیشن به صورت چندین کارت هستند و در صورت زیاد بودن آن‌ها، می‌توانید لیست‌ها را بر روی هم قرار داده و از شلوغی صفحه بکاهید.این اپلیکیشن یک آموزش هم در خود دارد که قابلیت‌ها و دکمه‌های مختلف را به خوبی به کاربر یاد می‌دهد.

Blink-Quick Memo

اضافه کردن فعالیت‌های متفاوت در این برنامه بسیار آسان است و کافیست هر جای صفحه را لمس کنید. همچنین امکان تغییر اولویت کارها نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که با سه رنگ مشکی، آبی و قرمز نشان داده می‌شود.

Blink-Quick Memo

لمس طولانی یک فعالیت موجب باز شدن امکان ادیت، حذف و یا آرشیو(خط زدن به عنوان پایان یافته) می‌شود. دیگر راه آرشیو کردن هم کشیدن یک فعالیت به سمت پایین صفحه است.

همچنین خط خاکستری در پایین صفحه، کارهای تمام‌شده را نمایش می‌دهد.

BBL-Bear Bucket List

کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن برای هر چیزی که در ذهنشان می‌گذرد یک لیست جدا ایجاد کنند و به اصلاح و انجام آن بپردازند. فقط توجه باشید که امکان جابه‌جایی موارد در این برنامه وجود ندارد و بنابراین بهتر است خودتان کارها را بر اساس اولویت تایپ کنید.

BBL-Bear Bucket List

دیگر قابلیت BBL، پشتیبانی از سرویس ذخیره سازی ابری است که توسط لمس تیر بالای سر خرس قابل دسترسی است. ضمنا پرنده‌ی موجود بر سر خرس هم موسیقی پخش شده را تغییر می‌دهد!

Kanbana

همانطور که از اسم این برنامه بر می‌آید، اساس آن روش ژاپنی Kanban است. وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید، با چندین صفحه‌ی خالی روبرو می‌شوید که قابل نام‌گذاری و تغییر هستند. از امکانات صفحه‌ی ادیت این برنامه هم می‌توان به قابلیت تغییر رنگ و جابه‌جایی فعالیت‌ها(که شکلی کارت‌گونه دارند) اشاره کرد.

Kanbana

برای ساخت چندین صفحه، استفاده‌ی کاملا آفلاین از این برنامه و نیز دسترسی به نسخه‌ی مرورگر آن باید ورژن پولی را خریداری کنید.

Join the Conversation

6 Comments

  1. آيفون اصلا اپليكيشناش به درد نميخوره من گوشي نوت داشتم راحت برنامه ريزي مي كردم باهاش حالا نوت آيفون اصلا به هيچ دردي نميخوره

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *