چند هفته‌ای می‌شود که واتساپ قابلیت اشتراک‌گذاری استیکرها با دوستانتان را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و به این ترتیب یکی از قابلیت‌هایی که مدت‌هاست بسیاری دیگر از برنامه‌های پیام‌رسان داشتند را، حالا در این برنامه‌ی بسیار محبوب در اختیار خواهید داشت.

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود اخبار مربوط به استیکرها بیشتر از ایموجی‌ها برای ما جذاب باشند، این است که شما می‌توانید از عکس‌هایی که در اختیار دارید، بسته‌های استیکر کاملا شخصی درست کنید و با توجه به این قابلیت تازه اضافه شده، آن‌ها را با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و در گفتگو‌ها از آ‌ن‌ها استفاده نمایید.

برای ساخت این پک‌های استیکر نیز دو راه وجود دارد که یکی روش رسمی واتساپ برای انجامش است که کمی سخت و بوده و دیگری با استفاده از برنامه‌های جانبی خواهد بود که راحت‌تر و البته با امکانات بیشتر است. ما هم برای این که شما به این روش ساده عادت کنید، ساخت استیکر از هر عکسی به وسیله‌ی Sticker Studio و اشتراک آن روی واتساپ را به شما آموزش خواهیم داد.

دانلود Sticker Studio

Sticker Studio یک برنامه‌ی فوق‌العاده عالی است که ما در این آموزش از آن استفاده خواهیم کرد. شما به وسیله‌ی این اپلیکیشن عالی، بعد از ساخت استیکر می‌توانید آن‌ها را به صورت مستقیم در واتساپ استفاده کرده و سپس با هر کس که می‌خواهید به اشتراک بگذارید. کار با آن نیز همانطور که در ادامه به شما نمایش خواهیم داد، بسیار ساده خواهد بود.

با توجه به این که با این ترکیب نامه ممکن است موقع جستجو در پلی استور به اشتباه بیفتید، از این لینک برای دانلود Sticker Studio اقدام کنید.

صفحه دانلود و آیکون برنامه به شکل زیر است:

ساخت بسته استیکر

همانطور که گفتیم شما در Sticker Studio می‌توانید هر عکسی که دوست دارید را به استیکر بدل کنید و آن را در واتساپ به اشتراک بگذارید. برای این کار برنامه را روی گوشی خود باز کنید و در زمان شروع به کار شبیه به چیزی که در عکس سمت چپ می‌بینید، یک صفحه‌ی خالی در اختیار خواهید داشت.

شما ابتدا باید روی آیکون شناور پایین صفحه لمس کرده . سپس عکس خود را به دو روش در برنامه وارد کنید. اولین روش Capture photo است که شما با دوربین موبایل در همان لحظه می‌توانید عکسی بگیرید و به استیکر بدل کنید، یا این که روی Select photo بزنید و عکس خود را از گالری انتخاب نمایید. به گالری بروید و عکس خود را انتخاب نمایید.

اگر عکس شما PNG باشد و پس‌زمینه‌ای شفاف داشته باشد، در این جا به همان شکل نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت یک عکس کامل دارید که می‌توانید با ابزارهایی که در این برنامه گنجانده شده آن را ویرایش کنید. برای مثال با استفاده از پاک کن می‌توانید دور طرح خود را پاک کنید تا بیشتر شبیه به استیکر باشد تا یک عکس خلی.

همچنین در ویرایشگر امکان چرخاندن، برش و خیلی کارهای دیگر را دارید. بعد از این که تغییرات مورد نظر خود را روی عکس اعمال کردید روی Save بزنید و با توجه به این که اولین استیکر بسته خود را می‌سازید، باید اسمی برای بسته انتخاب کنید.

مسیر بالا را می‌توانید برای اضافه کردن استیکرهای بعدی طی کنید و این بار بسته‌ی قبلی را انتخاب کنید تا همه در یک بسته قرار بگیرند. در نظر داشته باشید که برای اضافه کردن بسته استیکر در واتساپ، حداقل باید سه استیکر در یک بسته وجود داشته باشد. حالا اگر می‌خواهید آن را به واتساپ خود اضافه کنید، روی آیکون بالای تصویر که در عکس سمت راست مشخص کرده‌ایم بزنید و سپس روی ADD لمس کنید.

Sticker Studio به سرعت بسته‌ی استیکر جدید شما را به واتساپ اضافه خواهد کرد و شما می‌توانید با باز کردن یک گفتگوی جدید، آن را در لیست استیکرهای خود ببینید و سپس آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. البته‌ برنامه‌های جانبی زیادی برای این کار وجود دارند و اگر شما از برنامه‌ای خاص استفاده می‌کنید، نام آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *