اگر می خواهید بدانید که استراتژی اینستاگرام شما موثر است یا خیر، در مقاله قبلی این موضوع را بررسی کردیم! در این مقاله هم ادامه این موضوع را بررسی می کنیم.

۳۰.Instagram shopping را امتحان کنید تا تجربه مشترکان خود را بهبود ببخشید

اخیرا اینستاگرام قابلیت جدیدی را تحت عنوان Instagram shopping اضافه کرده، این قابلیت برندهای تجاری را قادر میسازد که به مقالات فروششان در سایت فروش آنلاین لینک بدهند و فقط کافیست که کاربر روی لینک کلیک کند تا بتواند محصول را خریداری کند و همه ی اینها بدون ترک اینستاگرام انجام میشود. شرکت های تجارت الکترونیک که از Instagram shopping استفاده میکنند نتایج باور نکردنی بدست اورده اند، بازاریابان از این استراتژی اینستاگرام برای بالا بردن لذت مشتریان از خرید، افزایش دسترسی به نشریات خود و بدست اوردن فالور بیشتر استفاده میکنند.

۳۱.تکامل تعداد فالوران خودرا در اینستاگرام جشن بگیرید

فراموش نکنید که تکامل تعداد فالوران خود را در اینستاگرام جشن بگیرید این کار به اعتبار صفحه ی شما کمک میکند.

۳۲.برخی محتواهای تولید شده توسط فالوران خود را به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط فالووران به شما این امکان را میدهد که دلیل اجتماعی اعتبار خود را با به اشتراک گذاری این محتوا نشان دهید. بسیاری برندهای تجاری بزرگ از جمله Mecedez_Benz مرتبا محتوای فالورانشان را به اشتراک میگذارند.

۳۳.یک کتاب راهنمای (بازاریابی در اینستاگرام) برای کارکنانتان بنویسید

زمانی که شما بیمارید یا درگیرید چه کسی حساب اینستاگرام شما را مدیریت میکند ؟ کتاب راهنمایی تحت عنوان استراتژی اینستاگرام تهیه کنید تا همه ی اعضای تیم شما قادر به پاسخگویی به رویداد های غیرمنتظره باشند.

۳۴.از اینستاگرام مارکترهای بزرگ شبکه های اجتماعی که تجارب زیادی دارند مشاوره بگیرید

با اینستاگرام مارکترهای شرکت های بزرگ ارتباط برقرار کنید و از آنها مشاوره بخواهید اکثر اوقات آنها مشتاقند به شما کمک کنند .

۳۵.قبل از انتشار پست با دقت دوباره توصیفات را بخوانید

اشتباهات کوچک میتواند یک محتوای زیبا را از بین ببرد، همیشه سعی کنید چند بار توصیفات، هشتگ ها و حتی موقعیت مکانی را قبل از انتشار چک کنید.

۳۶.از هنرمندان کمک بگیرید تا داستان برند تجاریتان را برایتان بازنویسی کنند

به یاد داشته باشید در اینستاگرام کلید موفقیت، داشتن یک محتوای منحصر بفرد و ارزشمند است شما میتوانید از یک هنرمند که میتواند این داستان را به زبان هنری بیان کند کمک بگیرید.

۳۷.از طنز برای محتوایتان استفاده کنید

مدت زمان زیادی است که از طنز در اینستاگرام استفاده میکنند، برندی که بتواند محتوای سرگرم کننده تری را ارائه دهد تعداد فالور بیشتری خواهد داشت.

۳۸.پروفایل اینستاگرام خود را در یک گوشی هوشمند ببینید

بیشتر اینستاگرام مارکترها روی رایانه کار میکنند انها باید اطمینان حاصل کنند که نتیجه در ابزار های مختلف استفاده شده توسط  فالووران مشابه است.

۳۹.به کامنت ها پاسخ دهید

مرتبا به کامنت های فالوورهای خود پاسخ دهید که بتوانید واکنش های صفحه تان را حفظ کنید، در واقع محتوایی که به آن واکنش نشان داده میشود طبق الگوریتم های اینستاگرام بالاتر دیده میشود.

۴۰.تا جایی که می توانید نسبت به مخاطبان هدفتان اطلاعات تهیه کنید

هرچه بیشتر مخاطبانتان را بشناسید راحت تر میتوایند استراتژی اینستاگرام تان را مطابق با انها را پیش بگیرید، وقت بگذارید و مخاطبان هدفتان را بشناسید و بفهمید به چه چیز بیشتر علاقه دارند.

۴۱.صبور باشید

حساب های اینستاگرام یک روزه به موفقیت نمیرسند بازاریابی در اینستاگرام زمان زیادی میگیرد پس صبور باشید و همکارانتان را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند.

۴۲.به نسبت فالور و فالوینگ خود توجه داشته باشید

اینستاگرام مارکترها باید حداقل این را بدانند که بعضی کاربران فکر میکنند حساب هایی که فالورهای بیشتری دارند قابل اعتماد ترند.

۴۳.از Comarketing برای جذب مخاطبان جدید استفاده کنید

میتوانید از طریق ایجاد همکاری در اینستاگرام با برند های دیگر به جذب مخاطبان جدیدتان کمک کنید. برای انجام این کار میتوانید گزینه ی (گرفتن حساب) در اینستاگرام را راه اندازی کنید.(در این استراتژی شما برند همکارتان را به شتراک میگذارید و در مقابل همکارتان به اشتراک گذاری برند شما میپردازد.)

۴۴.تغییراتی در اینستاگرامتان با استفاده از پیشنهادات فالوورانتان ایجاد کنید

گاهی به پیشنهاداتی که فالورانتان میدهند احترام بگذارید و تغییراتی در اینستاگرامتان متناسب با پیشنهادات آنها ایجاد کنید و به آنها بگویید این تغییرات در راستای پیشنهاداتشان انجام شده است.

۴۵.حسابتان را به ویترینی برای اتفاقات روز کسب و کارتان تبدیل کنید

با استفاده از افزونه هایی که وجود دارد، اینستاگرام مارکتر ها میتوانند رویداد های جدیدی را که در زمینه ی کسب و کارشان اتفاق می افتد به نمایش بگذارند این نمایشگاه به مشتریان بالقوه کمک میکند که با افراد جدید و برند های جدید اشنا شوند.

۴۶.استراتژی اینستاگرام خود را تعیین کنید و حسابتان را مطابق با آن جلو ببرید

استراتژی اینستاگرام مشخصی را از همان ابتدا برای عکس ها و ویدیو ها و بطور کلی برای محتوایتان مشخص کنید و سعی کنید تا جایی که میتوانید آن را تغییر ندهید.

۴۷.سعی کنید یاد بگیرید که محتوای تصویریتان را خودتان تهیه کنید

بزرگترین اینستاگرام مارکترها در شبکه های اجتماعی بخوبی میدانند که چگونه مطالب خودشان را به نمایش بگذارند. خودتان یاد بگیرید چگونه با استفاده از گوشی هوشمندتان عکس های خوب بگیرید و از برنامه های ویرایش مثل فتوشاپ استفاده کنید.

۴۸.از قابلیت منشن کردن @ بخوبی استفاده کنید

سعی کنید یک کاربر اینستاگرامی که به پست های شما مرتبط است را در زیر پستتان تگ کنید ،توجه داشته باشید حتما افرادی را تگ کنید که به نحوی به پست شما مرتبط هستند در این صورت می توانید بهترین استفاده را از این قابلیت ببرید.

۴۹.تصاویری از تیمتان و تلاش های تیمتان به اشتراک بگذارید

تصاویری از تیمتان و فعالیت هایتان ارائه دهید تا فالورانتان بدانند با یک تیم حرفه ای روبرو هستند که برای دستیابی به نتایج مطلوب تلاش میکنند.

۵۰.عکس پروفایلتان را حداقل ماهی یکبار عوض کنید

وقتی ماهانه عکس پروفایلتان را عوض میکنید طبق الگوریتم های اینستاگرام یک کاربر فعال شناخته میشوید و در سرچ های اینستاگرام جایگاه بالاتری را به خود اختصاص میدهد.

نتیجه گیری

استفاده از استراتژی اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند تا بتوانید به اهداف تجاری خود نزدیک شوید! در این مقاله به بررسی کامل استراتژی اینستاگرام پرداختیم. اگر سوالی دارید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *