محبوبیت برنامه Google Arts & Culture به لطف اضافه شدن یک ویژگی جدید جذاب یک شبه به حد بالایی رسید. به این ترتیب که شما از خودتان سلفی می‌گیرید سپس گوگل با استفاده از  مشخصات ظاهری شما، چهره‌تان را با یک پرتره هنری تطبیق می‌دهد.

در سال ۲۰۱۶ گوگل یک برنامه طراحی کرد که کاربران می‌توانستند در هر زمان و هر جایی به گشت و گذار در موزه‌ها و گالری‌های هنری بپردازند. در ژوئن ۲۰۱۷ گوگل اطلاعات بازیگران و سابقه کاری آن‌ها را به جستجوی گوگل اضافه کرد که متاسفانه هیچ‌کس به آن اهمیتی نداد.

گوگل همزاد شما را پیدا می‌کند

حالا گوگل در بروز رسانی جدید Arts & Culture، یک ویژگی جالب اضافه کرده که چهره شما را در دنیای هنر تطبیق می‌دهد. این ویژگی که هنوز برای همه کاربران فعال نشده و در آینده به مرور فعال‌سازی خواهد شد، با هدف درگیر کردن افرادی که به هنر و فرهنگ هیچ علاقه‌ای ندارند آن‌ها را مجاب می‌کند تا به دانلود و نصب برنامه Arts and Culture رو بیاورند.

طرز کار برنامه بسیار ساده است، شما یک سلفی از خودتان می‌گیرید و در برنامه آپلود می‌کنید به این ترتیب گوگل چهره شما را با چهره‌های موجود در بین آثار هنری تطبیق خواهد داد. بنابراین شاید یک عکس دقیق از چهره‌تان را در یک نقاشی یا مجسمه پیدا نکنید اما اکثر مردم می‌توانند افرادی را با کمترین شباهت به خود پیدا کنند.

اخبار این ویژگی در طول آخر هفته در صدر توجه‌ها قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی جنب و جوشی به پا شد به طوری که در خیلی صفحات مسابقاتی بین مردم برای پست عکس‌های خود شکل گرفت. که این موضوع شامل افراد مشهوری نظیر Kumail Nanjiani نیز شده است.
گوگل در صفحه برنامه در فروشگاه Google Play، اعلام کرده است که این ویژگی فقط در ایالات متحده آمریکا فعال بوده و مردم بقیه نقاط باید از VPN استفاده کنند و یا منتظر بمانند تا محدودیت مکانی به مرور از بین برود.

اهمیت Art and Culture

در جهانی که شبکه‌های اجتماعی و سلفی‌ها حرف اول را می‌زنند به کارگیری همچین ویژگی‌ای نشانه نبوغ طراحان آن برای استفاده و دانلود بیشتر مردم  از برنامه Google Arts و Culture است. انتظار داریم اهداف برنامه فراتر رفته و به اشاعه و گسترش هر چه بیشتر هنر کمک به عمل آید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *