همه‌ی ما می‌دانیم، برای داشتن تنی سلامت باید چه کارهایی انجام دهیم و از چه چیزهایی پرهیز کنیم و اپلیکیشن‌های سلامتی برای این عرضه شده‌اند تا در این راه شما را راهنمایی کرده و فعالیت‌هایتان را زیر نظر بگیرند. با توجه به قابلیت‌های ساعت اپل و همچنین گوشی‌های آیفون، برنامه‌های متعددی در زمینه سلامت در اپ استور وجود دارد که 7 موردی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، جزو بهترین‌هایشان به شمار می‌روند.

فیتنس اپل

اگر کاربر اپل واچ یا آیفون هستید، به ابزارهایی که اپل به شما ارائه می‌کند نگاه کنید. Apple Fitness ابزاری درخشان است که باید اولین نقطه تماس شما برای پشتیبانی از نیازهای ورزشی باشد. مطمئن شوید که با نحوه بستن حلقه های فعالیت روزانه اپل واچ خود آشنا هستید. این دایره‌های رنگی نمادین حرکت، ورزش و الگوهای ایستادن شما را در طول روز دنبال می‌کنند. پیشرفت خود را در یک نگاه روی صفحه Apple Watch یا برنامه Fitness آیفون خود مشاهده کنید. همچنین می توانید روندهای خود را در طول زمان پیگیری کنید.

Simply Yoga

در حالی که چندین برنامه عالی اشتراک یوگا وجود دارد که به شما کمک می کند این فعالیت جامع را انجام دهید، Simply Yoga شما را به صورت رایگان به حرکت در می آورد. اگرچه گزینه های اشتراک در دسترس هستند، محتوای رایگان زیادی در اینجا وجود دارد. از بین روال‌های کلاسیک یا آخرین روال‌ها انتخاب کنید، مدت زمان را بین 20 تا 60 دقیقه انتخاب کنید و بلافاصله شروع کنید. روال ها به وضوح نشان داده و توضیح داده شده اند، اگرچه با سرعت بسیار بالایی حرکت می کنند.

همچنین پیوندی به Streaming Videos وجود دارد که شما را از همان تیم به کانال YouTube YouAligned می‌برد و به شما امکان دسترسی به امکانات یوگا را می‌دهد. همچنین می‌توانید این برنامه‌های یوگا و کانال‌های YouTube را که بر کاهش وزن تمرکز ندارند، کاوش کنید.

MyFitnessPal

MyFitnessPal یکی از چندین برنامه سلامتی عالی برای کاربران iOS و اندروید است. MyFitnessPal یکی از پیشروترین برنامه های تناسب اندام و تغذیه چند کاره است. شما می توانید از پایگاه داده غذایی گسترده آن برای ردیابی میزان تغذیه خود و تنظیم یک برنامه غذایی برای تغذیه سالم استفاده کنید. و همچنین می توانید اهداف تناسب اندام را برای خود تعیین کنید، از تمرینات داخلی استفاده کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

این برنامه با اپل واچ شما همراه با بیش از 30 برنامه و دستگاه تناسب اندام دیگر همگام می شود، بنابراین می توانید هر روز این حلقه های فعالیت را ببندید. برای رفتن بدون آگهی و به دست آوردن ردیابی تغذیه پیشرفته، اشتراک تهیه کنید.

Mindfulness

عملکرد Mindfulness به شما یادآوری می کند که از طریق تمرینات تنفسی و با آموزش ذهن‌آگاهی، آرامش خود را بازیابید که برای تمرکز بر تنفس شما عالی است. گزینه Reflect را انتخاب کنید تا یک عبارت متفکرانه را مشاهده کنید که شما را ترغیب می کند تا روی جنبه مثبت زندگی خود تمرکز کنید، سپس از نمایشگر متحرک زیبایی که صفحه شما را پر می کند لذت ببرید. همچنین، برای دسترسی فوری به تمرین تنفس کوتاه با دستورالعمل‌های متحرک، Breathe را انتخاب کنید.

می‌توانید مدت زمان تمرین‌ها را تغییر دهید و اعلان‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر روز آن لحظه ضروری ذهن‌آگاهی را فراموش نکنید. در مورد نحوه استفاده از برنامه Apple Watch Mindfulness بیشتر بخوانید.

Aloe Bud

آلوئه باد که خود را به عنوان “همدم جیبی مراقبت از خود” توصیف می کند، قصد دارد به آرامی در طول روز به شما یادآوری کند تا سلامتی خود را مدیریت کنید. Aloe Bud رایگان از اعلان‌های فشاری استفاده می‌کند تا به شما یادآوری کند که نفس بکشید، هیدراته بمانید، لحظاتی را برای تأمل در نظر بگیرید یا با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید. با 11 دسته برای انتخاب، Aloe Bud بسیار فراتر از یک ابزار فوق العاده برای ذهن آگاهی است.

ارتقاء برای دسترسی نامحدود به تمام ویژگی ها. در بررسی ما در مورد نحوه استفاده از Aloe Bud بیشتر بخوانید.

Insight Timer

Insight Timer مجموعه ای واقعاً جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد که به شما در مدیتیشن، تمرین ذهن آگاهی و آرامش برای خواب کمک می کند. با هزاران مدیتیشن هدایت‌شده و محتوای بیشتر که روزانه اضافه می‌شود، مطمئناً منبع مناسبی را برای نیازهای خود پیدا خواهید کرد. برای کمک به خوابیدن، Insight Timer موسیقی، مراقبه‌های خواب، مناظر صوتی و داستان‌های قبل از خواب را ارائه می‌دهد.

کلاس‌هایی از معلمان برجسته مدیتیشن، گفتگوهای زنده و راهنمایی نیز ارائه می‌شود، اگرچه برخی از ویژگی‌ها نیاز به اشتراک دارند و می توانید از طریق برنامه به جامعه جهانی Insight Timer بپیوندید. درباره اینکه چگونه Insight Timer می‌تواند رفاه شما را بهبود بخشد، بیشتر بیاموزید.

Stoic

Stoic یک برنامه محبوب ردیابی سلامت روان است. دسترسی بیش از سه میلیون کاربر را با یک راه آسان برای ثبت خلق و خوی خود و دسترسی به تمرینات برای افزایش رفاه خود فراهم می کند. Stoic شما را تشویق می کند که دو بار در روز مراجعه کنید و به چند سوال پاسخ دهید تا به شما کمک کند دیدگاه بهتری در مورد وضعیت خود داشته باشید.

روزنامه نگاری، تمرینات تنفسی، مدیتیشن و تجسم همگی به حمایت از رفاه شما کمک می کنند. در بسیاری از برنامه ها، این ابزارها فقط از طریق اشتراک در دسترس هستند. Stoic آنها را به صورت رایگان ارائه می دهد. همه چیز کاملاً با Apple Health همگام می‌شود و نوشته‌های ژورنال شما به طور ایمن در حافظه شخصی iCloud شما ذخیره می‌شوند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *