نمایشگاه بین‌المللی برلین یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به تکنولوژی در اروپاست که همه ساله در این کشور برگزار می‌شود. وقتی از این نمایشگاه اسمی به میان می‌آید نمی‌توان از جدیدترین محصولات مثل گوشی‌ هوشمند ، لپ‌تاپ‌ها، دستگاه‌های واقعیت مجازی و دستگاه‌های خانگی هوشمند چشم‌پوشی کرد. اما یکی از بخش‌های قابل توجه این نمایشگاه لوازم هوشمند جدید پوشیدنی است که به اختصار نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

Emporio Armani Connected

Emporio Armani Connected

امپوریو آرمانی تنها ظاهر آراسته و زیبایش را به شما ارائه نمی‌دهد بلکه در این نسخه به دستیار گوگل و مقاومت در برابر نفوذ آب مجهز شده است. این نسخه به لحاظ فنی گام بزرگی برای این کمپانی به شمار می‌رود زیرا با GPS همگام‌سازی می‌شود، ضربان قلب را کنترل می‌کند و به NFC مجهز است. البته که زیبایی و وقار ساعت و طراحی منحصر به فردش با فولاد ضدزنگ هم حایز اهمیت خواهد بود که از آرمانی کم‌تر از این انتظار نمی‌رفت. این ساعت که در همین ماه به صورت انبوه عرضه می‌گردد با قیمت پایه ۲۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

Skagen Falster 2

Skagen Falster 2

نسل جدید Skagen Falster نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های جالب برای کسانی که می‌خواهند ساعتی هوشمند با ظاهری شیک داشته باشند، مورد توجه قرار گرفته است. این ساعت هوشمند با قابلیت‌های فراوانی که ارائه می‌دهد دارای سیستم عامل Wear OS بوده و این بدان معناست که تمام مزایای معمول استفاده از دستیار گول را پشتیبانی می‌کند. این ساعت از NFC موبایل پشتیبانی می‌کند، و دارای ویژگی‌های معمول تناسب اندام هم هست. به علاوه مجهز به GPS بوده و در برابر نفوذ آب هم مقاوم است. این ساعت که در همین ماه به صورت انبوه عرضه می‌گردد با قیمت پایه ۲۷۵ دلار به فروش خواهد رسید.

Diesel On Full Guard 2.5

Diesel On Full Guard 2.5

اگر از ساعت هوشمندهای صفحه بزرگ اما شیک خوشتان می‌آید پس Diesel On Full Guard 2.5 کاملا می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند.البته که کمی بعد از بستن ساعت احساس سنگینی می‌کنید اما در عوض می‌توانید از ده‌ها ویژگی‌ آن استفاده کنید. کنترل ضربان قلب، NFC برای قبوض پرداخت نشده، و GPS بخشی از امکانات این ساعت است. این ساعت با سیستم عامل Wear OS عرضه می‌شود، یعنی کاربر به راحتی تمام می‌تواند از طریق دستیار گوگل به تمامی اعلان‌های گوشی‌های هوشمند دسترسی داشت. همچنین عمر باتری این ساعت بنا برا استفاده بین ۱ تا ۲ دو روز است. دیزل در اکتبر امسال عرضه خواهد شد اما از قیمت آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

Garmin Vivosmart 4

Garmin Vivosmart 4

گارمین یکی ازبرندهای پوشیدنی سال‌های اخیر است که توانسته با محصولاتش اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند. فراتر از آن که ویژگی‌های معمول‌تان را می‌سنجد، در نسخه جدید این ساعت می‌تواند اندازه اکسیژن در خون‌تان را هم اندازه‌گیری کند. به این ترتیب شما می‌توانید نگاه دقیق‌تری به وضع سلامت خود داشته باشید. یکی از ویژگی‌های برجسته و بسیار جذاب باتری کنترل انرژی بدن است. یعنی وقتی بر اثر کار و فعالیت روزانه و یا تمرین و ورزش دچار خستگی می‌شوید با تحلیل رفتن انرژی‌تان از سوی این ساعت اعلان هشدار دریافت می‌کنید. Vivosmart 4 در حال حاضر در رنگ‌های بنفش، خاکستری، آبی روشن و مشکی با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه شده است.

Fitbit Charge 3

Fitbit Charge 3

یکی از جذاب‌ترین موارد موجود در لیست ما Fitbit Charge 3 است که تمامی ویژگی جدید مورد انتظار را ارائه می‌دهد. شما در استفاده از این ساعت می‌توانید از ویژگی تناسب اندام، دوام بسیار عالی و برترین نرم‌افزار بهره‌مند شوید. این ساعت نسبت به دو نسخه قبلی‌اش لمس حساس‌تری داشته و صفحه نمایش بزرگ‌تری را هم ارائه داده است. این ساعت دارای قابلیت‌های گسترده‌ای مثل ردیابی ضربان قلب، عمر باتری تا ۷ روز، ضد آب، GPS یکپارچه و حتی چیزی به اسم ردیاب سلامت زنانه بوده و حتی برای خانوم‌ها بهترین دوره بارداری را هم اندازه‌گیری و اعلان می‌کند. شما می‌توانید از ماه آینده این ساعت را در رنگ‌ها و بندهای مختلفی به قیمت ۱۵۰ دلار تهیه نمایید.

Casio Pro Trek Smart WSD F30

Casio Pro Trek Smart WSD F30

تقریبا می‌توان گفت آنطور که در نمایشگاه به نظر آمد کاسیو پرو دقیق‌ترین ساعت هوشمند تا به اینجای کار بوده است. این ساعت با ظاهری اسپورت نظر هواداران ورزش را به سمت خود جلب کرده است البته تمام ویژگی‌های این ساعت در ظاهرش خلاصه نشده است. قابلیت‌های نقشه برداری دقیق این ساعت قابل توجه هستند مخصوصا این که می‌تواند این کار را حتی در صورت آفلاین نیز انجام دهد. این ساعت نیز به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و این یعنی شما می‌توانید با دستیار گوگل به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید و از اعلان‌های گوشی هوشمندتان آگاه شوید. عمر باتری این ساعت تا ۳ روز است. هنوز قیمت دقیقی برای این ساعت اعلام نشده اما طبق گفته‌ها حدود ۶ ماهه آینده و پایان سال جاری در بازار عرضه خواهد شد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *