هواداران گوشی‌های پیکسل گوگل دیگر تقریبا اطمینان دارند که پرچم‌دار بعدی این کمپانی با نام پیکسل ۲ توسط اچ تی سی ساخته خواهد شد چرا که علاوه بر گزارش‌های مبتنی بر همکاری و مشارکت فراوان این دو شرکت و نیز شایعاتی مبنی بر خرید برند تایوانی توسط گوگل، حال خبر می‌رسد که غول دنیای جست‌و‌جو قصد دارد از یکی از ویژگی‌های U11 اچ تی سی در گوشی آتی خود استفاده کند.

به گزارش TheVerge پرچم‌دار جدید اچ تی سی با نام U11 از قابلیتی به نام Squeeze برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد تا با فشار دادن لبه‌های آن، عملیات مختلفی از قبیل بزرگنمایی در نقشه‌ گوگل یا اپلیکیشن تصاویر را اجرا کنید.

برخی عقیده‌ دارند که این قابلیت کاربری خاصی ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته اما به نظر می‌رسد که گوگل از نوآوری جدید اچ تی سی که به خوبی با اکثر اپلیکیشن‌های این شرکت کار می‌کند راضی است تا جایی که حاضر شده برای استفاده از این قابلیت در نسل بعدی پیکسل به اچ تی سی پول پرداخت کند.

این اطلاعات با بررسی اپلیکیشن گوگل بدست آمده که کدهای موجود در آن اشاره به استفاده از قابلیت فشار یا Squeeze دارد. برخی از این کدها مشخص می‌کنند که پیکسل ۲ نیز از حالت فشار لبه که در اچ تی سی U11 موجود بود استفاده خواهد کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که چنین شایعه‌ای به واقعیت می‌پیوندد یا خیر. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می‌کنید پیکسل ۲ در صورت ارائه چنین امکانی تا چه حد نظر کاربران را به خودش جلب خواهد کرد؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *