اگر شما یک شرکت چند ملیتی هستید، و یا اگر خدمات شما صرفاً از طریق اینترنت ارائه می شود، می توانید به دنبال نام های دامنه ی اصلی باشید. همه برای به دست آوردن یک دامنه ای com. تلاش می کنند، اما شما می توانید هر ترکیبی را انتخاب نمایید. رتبه بندی در گوگل به بسیاری از عوامل دیگر نیاز دارد و نام دامنه شما واقعاً نقش بزرگی در این موضوع ایفا نمی‌کند!  تلاش برای راه اندازی یک وب سایت دو زبانه ممکن است در ابتدا جذاب به نظر برسد، اما اگر شما یک وبلاگ نویس تازه کار هستید، بهتر است کارتان را با یک زبان شروع کنید.

کلمه کلیدی را برای نوشتن مقالات جدی بگیرید! هر یک از پست‌های وبلاگ به صورت راهبردی ایجاد شده باشند. پست باید حول یک اصطلاح و یا عبارت خاص متمرکز باشد که به عبارت دیگر کلیدواژه نام دارد. این کلمه کلیدی دقیقاً همان چیزی ست که کاربران در گوگل تایپ می کنند تا شما را پیدا کنند. زمانی که کاربران کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، تلاش شما باید در راستای ارتقای محتوا با کلمه کلیدی درست و ظاهر شدن آن در صفحه اول باشد. بدیهی است، هر چه میزان موفقیت شما در استراتژی های بازاریابی محتوا بیش تر باشد، ترافیک و موقعیت شما در گوگل نیز بیش تر خواهد شد.  قبل از ایجاد محتوا، باید کلیدواژه ای را پیدا کنید که محتوای شما بر مبنای آن ایجاد می شود.  هیچ دلیلی وجود ندارد که شما به دنبال کلمات کلیدی با ترافیک کم یا دشواری زیاد باشید. در عوض، باید به دنبال عباراتی باشید که ترافیک متوسط ​​و دشواری کم یا دشواری متوسط ​​و ترافیک بالا دارند. یک فرد غیرمتخصص نیز می تواند تمام رویکرد را با استفاده از طراح کلمه کلیدی گوگل انجام دهد. قانون کلی این است؛ بر روی کلیدواژه هایی تمرکز کنید که به محصول شما اشاره دارند و کلمات کلیدی مشابه را برای حمایت از اهداف اصلی خود به کار گیرید.

عصر انتشار محتواهای عظیم و فتح جهان آن مدت هاست که آغاز شده است. به نظر من محتوای عالی، دیگر پادشاهی نمی کند! زیرا محتواهای بزرگ بسیار زیادی بر روی اینترنت وجود دارد، و حوزه ی SEO نمی تواند این همه پادشاه را از آنِ خود کند. راز کار در عوامل دیگری مانند بازاریابی محتوا، راهبردهای ارتقای محتوا و دیگر اسرار رشد سریع نهفته است.  یکی از بهترین راه ها برای انتشار و ترویج محتوای عالی و افزایش نرخ تبدیل و همینطور تکنیک های رشد سریع سئو ، داشتن یک وبلاگ است. به محض آنکه وبلاگ خود را راه اندازی کردید و مطالب خود را ایجاد نمودید،  باید بر روی لینک سازی تمرکز نمایید. به عبارت دیگر، شما باید محتوای بصری ایجاد کنید – در شکل یک ویدئو و یا مقاله – که بعداً توسط دیگر وبلاگ نویسان در وب سایت های خودشان به اشتراک گذاشته خواهد شد. تا اندازه ای این موضوع نشان دهنده ورود نویسندگان منابع دیگر به وب سایت شما است. یک Backlink نشانه اعتماد دیگر متخصصان حاضر در صنعت شماست. صرف نظر از محصولات یا خدماتی که شما ارائه می کنید، ساخت لینک یک استراتژی است که رتبه بندی وب سایت شما را بهبود می بخشد.

با این حال، شما باید هنگام انتخاب یک موضوع برای محتوای خود بسیار وسواس به خرج دهید و بهترین را گلچین کنید. همیشه محتوای خود را با در نظر گرفتن خریداران و تاثیرگذاران بالقوه ایجاد کنید. هنگام رویارویی با استراتژی های بازاریابی محتوا، باید از مقررات خاصی پیروی کرد. نیازی به گفتن نیست که تمام مقالات و فیلم های شما تا حدودی به هر آنچه که ارائه می دهید مربوط می شوند. محتوای شما باید آموزنده، مرتبط و منحصر به فرد باشد. فراموش نکنید که به وب سایت های محبوب و تاثیر گذارانی که به محصول شما ارزش می دهند، اشاره کنید. می شود گفت که باید برای ترویج، محتوا را ارتقا دهید. شما می توانید SEO خود را با تمرکز بر محتوای بلند تر با تعداد زیادی از تصاویر، لینک ها و قالب بندی های جالب و گرفتن لینک ها و اشتراک های اجتماعی بهبود بخشید.  بدیهی است کمپین های ایمیل روشی خوب برای جذب بازدید کننده به سمت وبلاگ و افزایش نرخ تبدیل است. از سوی دیگر، رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تعامل با مخاطبان بالقوه است. لطفا در نظر داشته باشید که سیستم عامل های مختلفی برای کسب و کار های مختلف کار می کنند، و تنها از طریق انجام تحقیقات مناسب و آزمایش می توانید سریع تر از رقبای خود بهترین پلت فرم را برای رشد کسب و کارتان پیدا کنید.

در نهایت،  سئو سریع یکی از آرزوهای هر مشتری است که اقدام به طراحی سایت برای شرکت خود می‌کند، مخصوصاً اینکه سایت آن‌ها یک فروشگاه اینترنتی باشد. قبل از شروع بحث و اول‌ازهمه این مطلب را باید بگوییم سئو سریع که امروزه توسط بسیاری از شرکت ها تبلیغ می شود، متاسفانه با استفاده از روش های غیر قانونی از نظر گوگل است که ما آن ها را سئو کلاه سیاه می نامیم. اما همه تکنیک های سئو سریع، سیاه نمی باشند بلکه هدف این است که بتوان با تکنیک های در زمان های کمتر از حالت معمولی به نتیجه مورد نظر رسید. تکنیک های که از نظر گوگل کاملا قانونی هستند و هیچ گونه جریمه ای را به دنبال نخواهند داشت. در بخش بعدی به بررسی راه‌کارهایی که بر روی استراتژی سئوی سریع تاثیرگذار است، خواهیم پرداخت.

در مقاله بعدی به ادامه این بحث می‌پردازیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *