برخی از بخش‌های سایت هستند که می‌خواهید آنها را در دید مستقیم کاربران قرار دهید و این‌کار به صورت اجباری باید صورت بگیرد! فرض کنید بخواهید اطلاعیه مهمی را به کاربران سایت خود اعلام کنید؛ بنابراین اگر بخواهید در قالب یک پست آن را معرفی کنید، ممکن است تنها درصد کمی از کاربران شما آن را مطالعه کنند.استفاده از پنجره‌های پاپ‌آپ یک راه‌حل حرفه‌ای و البته رایگان برای مدیران سایت‌ها است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانند محتوای موردنظر خود را به تمامی کاربرانی که وارد سایت می‌شوند، نمایش دهند. استفاده از ابزارهای کاربردی دیگر نظیر ارسال ایمیل برای کاربران سایت و تبلیغات گسترده نیز همگی از جمله راه‌های ارزشمند اطلاع‌رسانی هستند. اگر از کاربران وردپرس هستید افزونه‌های زیادی در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها قادر به ایجاد یک پنجره پاپ‌آپ زیبا با محتوای دلخواه خود خواهید بود. در این مقاله به بررسی ادامه تنظیمات افزونه کاربردی Popup Maker می‌پردازیم تا بتوانید سایت خود را به یک سیستم پاپ‌آپ حرفه‌ای مجهز کنید.

Subscriptions

این بخش مربوط به تنظیمات اعضا یا کاربرانی است که از طریق افزونه در سایت شما یا خبرنامه عضو می‌شوند.

  • Already Subscribed Message: این پیغام مربوط به زمانی است که کاربران از قبل در خبرنامه شما عضو بوده‌اند و دوباره ایمیل خود را وارد کرده باشد.
  • Consent Required Message: این پیغام مربوط به زمانی است که کاربران برخی از فیلدهای ضروری فرم عضویت در خبرنامه را پر نکرده باشند که با این پیغام خطا مواجه خواهند شد.
  • Error Message: این پیغام مربوط به زمانی است که کاربران برخی از فیلدهای ضروری فرم عضویت در خبرنامه را اشتباه پر کرده باشند! به طور مثال در بخش ایمیل، نام خود را وارد کنند که در این‌صورت با این پیغام خطا مواجه خواهند شد.
  • Invalid Email Message: گاهی اوقات کاربران ایمیل خود را به اشتباه وارد می‌کنند که افزونه نیز از کاربر اشکال می‌گیرد و این خطا را به او نشان می‌دهد.
  • Success Message: اگر کاربران در هنگام عضویت در خبرنامه سایت، تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشند، افزونه پیغام موفقیت را به آنها نمایش می‌دهد؛ لازم است شما پیغام موفقیت عضویت کاربران را در این بخش شخصی‌سازی کنید.
  • Empty Email Message: در صورتی که کاربر آدرس ایمیل خود را وارد نکرده و فیلد مربوط به آن خالی باشد، این پیغام خطا به کاربر نمایش داده می‌شود که باید متن آن را شخصی‌سازی کنید.
  • Default Newsletter Provider: در این بخش باید سیستم ارسال ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ خود را برای ارسال ایمیل مشخص کنید! در صورتی که از یک سیستم ارسال ایمیل استفاده می‌کنید، با نصب افزونه مربوط به آن سیستم‌دهنده در این بخش نام آن نمایان می‌شود که می‌توانید انتخاب کنید.
  • بهترین روش‌های ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

Privacy

این بخش تنظیمات مربوط به خط مشی یا قوانین سایت شما را شامل می‌شود که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

General

در این بخش تنظیمات اصلی مربوط به بخش Privacy قرار گرفته است.

  • Disables popup open tracking: با استفاده از این گزینه می‌توانید تنظیمات مربوط به تجزیه و تحلیل آمار نمایش فرم‌ پاپ‌آپ را غیرفعال کنید.

Subscription Forms

در این بخش تنظیمات مربوط به فرم‌های عضویت کاربران در بخش خبرنامه قرار گرفته است که می‌توانید تنظیمات فرم‌ها را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

  • Consent Yes Label: در این بخش باید برچسب مربوط به تایید یا کلمه Yes را شخصی‌سازی کنید؛ این کلمه به فارسی می‌تواند بله باشد.
  • Consent No Label: در این بخش باید برچسب مربوط به تایید یا کلمه No را شخصی‌سازی کنید؛ این کلمه به فارسی می‌تواند خیر باشد.
  • Consent Usage Text: در این بخش می‌توانید متن دکمه توافق‌نامه میان خود و کاربران را درج کنید تا کاربران بتوانند با تیک زدن آن، از قوانین سایت شما تایید کنند و در خبرنامه عضو شوند.
  • Consent Radio Layout: در این بخش نوع دکمه رادیویی را باید مشخص کنید تا به همان صورت در سایت نمایش داده شود.
  • عناصری که در سایت باعث آزار کاربران می‌شود را بشناسید!

استفاده از افزونه‌ وردپرس برای ایجاد پنجره‌های پاپ‌آپ یک راه‌حل بسیار حرفه‌ای و کاربردی است که به مدیران سایت‌های مختلف کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند محتوای موردنظر خود را نمایش دهند. وردپرس نیز باتوجه به مستندات و ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار داده است، سبب شده تا توسعه‌دهندگان افزونه‌های بسیار کاربردی در این زمینه طراحی کنند و در مخزن وردپرس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. در مقاله بعدی نیز به بررسی بخش‌های دیگر این افزونه کاربردی برای وردپرس خواهیم پرداخت تا بتوانید یک پنجره پاپ‌آپ زیبا و البته حرفه‌ای برای کاربران خود طراحی کنید.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *