تعداد بسیار زیادی ابزار هوش مصنوعی روی اینترنت وجود دارد و هر روز نیز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. اما مواردی که امروز به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، می‌توانند به شما برای ساخت یک کامیک ساده کمک کنند. به این ترتیب، می‌توانید بدون هیچ دانش طراحی، داستان خود را با کمک این ابزارهای هوش مصنوعی تعریف نمایید.

  1. Mage.space

Mage.space یک ابزار عالی برای تولید عکس‌ به حساب می‌آید که 160 مدل مختلف در خود دارد. این ابزار برای تولید هر گونه عکسی مناسب است و شما می‌توانید با درخواست درست، طراحی‌های مناسب برای ساخت کامیک را از آن تحویل بگیرید. Mage.space بی‌نقص نیست اما می‌توان به سعی و خطا در نهایت به نتیجه مناسبی دست پیدا کرد.

در نمونه بالا،کامیک کالوین و هابز را با استفاده از این هوش مصنوعی تولید کرده‌ایم. همان طور که می‌بینید، این طراحی در پنل‌های مختلف انجام شده اگرچه طراحی‌ها بی‌نقص نیست اما می‌توان با ادیت در فتوشاپ یا دیگر برنامه‌های ادیت عکس، به نتیجه‌ای درخور دست پیدا کرد تا در نهایت بتوانید، داستانی که در ذهن دارید را اجرا کنید.

  1. Fantoons

Fantoons نیز ابزاری برای تولید عکس‌ با هوش مصنوعی است اما با اغلب ابزارهای معروف، تفاوت‌هایی دارد. در صفحه اول سایت، شما با یک سری انتخاب‌ها مواجه هستید که شامل کاراکترهای محبوب و ژانرهای پرطرفدار می‌شود تا در نهایت استایل، کاراکتر و دنیایی که شخصیت شما در آن جریان دارد را مشخص کنید.

با انتخاب موارد مورد نظر و نوشتن توضیحات، عکس شما تولید می‌شود. در نهایت می‌توانید با زدن روی Next، متن مورد نظر خود برای پنل تایپ کنید تا با فونت کامیک‌های معروف جایگذاری شود.

با استفاده از این سایت، هر بار یک بخش خروجی به شما داده می‌شود و شما باید با کنار هم گذاشتن آن‌ها، داستان خود را تعریف کنید. در نهایت اما باید از یکی از برنامه‌های ویرایش عکس برای کنار هم قرار دادن، ادیت و حتی پاک کردن واترمارک استفاهد نمایید.

  1. Storywizard.ai

Storywizard.ai برای تولید آثار آموزشی به وسیله‌ی هوش مصنوعی درست شده است. با این حال شما می‌توانید با درخواست مناسب، محتوای خوبی برای تولید کامیک خود و روایت داستان مد نظرتان به دست آورید. این ابزار برای ساخت کامیک ساده که در چندین صفحه روایت می‌شود مناسب است اما اگر بتوانید دیالوگ‌ها را خودتان جایگزاری کنید، می‌توانید از عکس‌ها در یک صفحه‌ی جداگانه استفاده کرده و کامیکی با پنل‌های مختلف داشته باشید.

با رفتن به این سایت، روی Create a story زده و کار خود را آغاز کنید. استفاده از کلیدواژه‌های مناسب، برای تولید کامیک، بسیار مهم است و در نهایت، کار در صفحات مختلف تولید می‌شود. البته بهتر است داستان خود را دقیق وارد کنید، اما اگر روایت تولید شده را دوست ندارید، با کمک گرفتن از ChatGPT داستان دیگری را جایگزین نوشته‌های اصلی Storywizard.ai کنید.

  1. AI Comic Factory

این سایت اختصاصی برای تولید کامیک با استفاده از هوش مصنوعی درست شده و از SDXL استفاده می‌کند. درخواست کامیک‌های چند پنله در این سایت بسیار ساده است، اما بهتر است درخواست‌ها را کوتاه نقل کنید. استایل‌های مختلفی برای تولید کامیک در AI Comic Factory وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله این استایل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژاپنی
  • آمریکایی مدرن
  • فرانکو-بلژیکی
  • رندر سه بعدی
  • مصری

شما می‌توانید گزینه کپشن را فعال یا غیر فعال کنید. در نمونه‌ی بالا، آیرون من در کامیک تولید شده به یک هکر کامپیوتری تبدیل شده که استایل کمیک‌های دهه 90 آمریکایی را دارد. البته مثل دیگر گزینه‌ها، در نهایت شما می‌توانید با استفاده از انواع ویرایشگرها مثل فتوشاپ، نوشته خود را جایزگین کنید و داستان منحصر به خودتان را روایت نمایید.

  1. Plugger.ai

Plugger.ai نیز مدل‌های مختلفی برای تولید کامیک با هوش مصنوعی دارد. رابط کاربری آن به شدت شبیه به Chat GPT است و به شما امکان انتخاب در میان استایل‌های مختلف داده می‌شود. متاسفانه، در طول ماه تنها 30 کریدیت به صورت رایگان داده می‌شود و همین بزرگ‌ترین سد برای ساخت کامیک با استفاده از Plugger.ai است، چون برای تولید مستمر کار، حتما باید از نسخه‌های پولی آن استفاده کنید.

با این حال، کارهای تولید شده توسط Plugger.ai واقعا به درد تولید کامیک‌های مستقل و ساده می‌خورد و به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، داستان مخصوص به خود را روایت کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *