نزدیک دو سال است که کسب و کارهای سنتی به دلیل شیوع کرونا به فضاهای آنلاین روی آورده اند و سایت، پرکاربردترین ابزار آنلاین است که مالکیت صددرصدی آن برای شماست. به دلیل درخواست های زیاد برای طراحی سایت، افراد زیادی پس از یادگیری این مهارت اقدام به گرفتن پروژه طراحی سایت تخصصی می کنند. در میان قصد داریم یکی از باتجربه ترین شرکت های طراحی سایت را با ۱۲ سال سابقه معرفی کنیم. شرکت آنلاینر یک کمپانی حرفه ای در زمینه های زیر است:

  • طراحی سایت تخصصی
  • پشتیانی سایت
  • خدمات افزایش سرعت سایت

که در ادامه به توضیحات این خدمات می پردازیم.

خدمات شرکت Onliner.co

یکی از مهم ترین تفاوت شرکت های حرفه ای با شرکت های مبتدی، ارائه خدمات ۳۶۰ درجه است. یعنی زمانی که شما طراحی سایت خود را به شرکتی می سپارید، خیال تان از بابت تمامی خدمات راحت باشد. شرکت طراحی سایت آنلاینر با ارائه خدمات ۳۶۰ درجه ای خیال مشتری را از این بابت راحت کرده است. به عنوان مثال می توان به برندهای معروفی مانند زعفران توکلی، ایران کمپرسور و نان رضوی اشاره کرد که آنلاینر تمامی خدمات مربوط به بخش بو را برای آن ها انجام داده است.

طراحی سایت تخصصی

سایت مهم ترین کانال ارتباطی یک کسب و کار با مشتریان است. از آنجایی که طراحی و چیدمان سایت کاملاً به سلیقه مشتری بستگی دارد، شما می توانید در صفحه اصلی سایت تان خدمات و مهم ترین محصولات خود را معرفی کنید. امروزه تعدادی کمی از شرکت های طراحی سایت تخصصی مانند آنلاینر براساس نظر کارفرما اقدام به طراحی سایت می کنند. چون این روش کمی سخت تر است و نیاز به دانش تخصصی دارد، اکثر شرکت ها ترجیح می دهند که از قالب های آماده به همراه کمی شخصی سازی برای مشتریان خود استفاده کنند که از جذابیت پروژه به شدت می کاهد.

اما شرکت آنلاینر (Onliner.Co) با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت اختصاصی قبل از طراحی صفحات اصلی سایت، ابتدا یک با توجه به رنگ و هویت بصری کسب و کار یک گرافیک اختصاصی به کارفرما تحویل می دهد و پس از تایید وی اقدام به شروع طراحی سایت می کند و حتی تا یک مدت مشخص پس از تحویل پروژه، تغییراتی به درخواست کارفرما برروی سایت اعمال می کند.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت نه تنها خیال کارفرما را از نظر موارد فنی راحت می کند، بلکه در مواردی مانند آپدیت قالب، افزونه و ویرایشات جزئی آسوده می کند. پشتیبانی سایت شامل سه بخش:

  1. پشتیبانی فنی
  2. پشتیبانی سئو
  3. پشتیبانی محتوایی

است. اعمالی که برای صحت عملکرد و کارکرد درست وب سایت انجام می شوند نیز، شامل پشتیبانی سایت می باشد. وظایف تیم پشتیبانی سایت برای هر نوع سایتی متفاوت و الزامی است. خوب است بدانید که؛ امروزه اهمیت پشتیبانی سایت، بسیار بیشتر از خود سفارش طراحی سایت است زیرا اگر وب سایتی بدون پشتیبانی و یا به همراه پشتیبانی بد باشد مطمئنا آن وب سایت نمیتواند درست وظایف خودش را در مقابل کاربران و بازدید کنندگان سایت ایفا کند.

خدمات افزایش سرعت

آیا می دانستید هریک ثانیه تاخیر در لودشدن سایت، باعث کاهش ۷درصدی کاربران می شود؟ یعنی به ازای هر یک ثانیه افزایش سرعت سایت، می توان ۷درصد به کاربران سایت اضافه کرد. اگر سایت شما روزانه ۱۰۰ بازدید کننده داشته باشد و سرعت سایت خود را ۳ ثانیه کاهش بدهید، ۲۱ نفر روزانه سایت شما را می بینند. آنلاینر با تجربه ای که در بهینه سازی انواع سایت ها دارد می توان سرعت سایت شما را به کمترین میزان ممکن کاهش دهد و باعث افزایش ورودی کاربران و در نتیجه فروش شود. خدمات افزایش سرعت سایت آنلاینر در دو پکیج اقتصادی و حرفه ای انجام می شود. برای دریافت این خدمات می توانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۵۲۱۹۰۰۹۳ در تماس باشید.

نتیجه گیری

برگ برنده هر کسب و کاری حضور در فضای آنلاین اینترنت است و مهم ترین ابزار، سایت شماست. اگر تمایل به افزایش فروش یا ارائه خدمات دارید بهتر است طراحی سایت خود را به یک شرکت متخصص طراحی سایت مانندhttps://onliner.co  بسپارید و پس از آن فقط پشتیبانی سایت خود را تمدید کنید. همچنین با افزایش سرعت سایت می توانید درصد ورودی کاربران را افزایش دهید و در نتیجه به فروش بیشتر دست پیدا کنید.

Join the Conversation

3 Comments

  1. واقعا ۳ ثانیه میشه سرعت؟ هیچکس تاحالا اینجوری نگفته. جالبه یا خیلی کارتون درسته یا …

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *