برنامه پیام‌رسان تلگرام در روز یکشنبه آپ‌دیت جدید خود برای آی.او.اس و اندروید را عرضه کرد که شامل یک سیستم ردیابی پاسخ‌ها و منشن‌ها و نیز قابلیت‌های جدید دیگر و برخی بهبودها است.

در سال ۲۰۱۵ که تلگرام برای اولین بار امکان پاسخ دادن را فراهم کرد حداکثر تعداد افراد در یک چت گروهی ۲۰۰ نفر بود اما این رقم اکنون به ۱۰۰۰۰ نفر رسیده. در نتیجه ممکن است منشن و پاسخ دادن چندین بار در یک روز اتفاق بیافتد.

نسخه ۳/۴ تلگرام برای راحت‌تر پیدا کردن این موارد یک نوتیفیکیشن درون برنامه‌ای جدید ارسال می‌کند.

حال هر گاه که در یک گروه فردی پاسخ دهد یا فرد دیگری را منشن کند، علامت «@» در لیست چت‌ها نمایش داده می‌شود. با لمس کردن علامت «@» به بخشی مجزا برای پاسخ‌ها و منشن‌ها هدایت می‌شوید که بعد از خوانده شدن حذف خواهد شد.

همچنین بخش «دعوت دوستان» که از منوی مخاطبین قابل دسترسی است به طور کامل در این نسخه باز طراحی شده است. از این به بعد مخاطبینی که در تلگرام نیستند اما بسیاری از دوستان آنها از تلگرام استفاده می‌کنند در بالای بخش «دعوت دوستان» قرار می‌گیرند تا بتوانید راحت‌تر آنها را به تلگرام دعوت کنید.

قابلیت جدید دیگر، اضافه شدن بخش جدیدی به پنل استیکرهاست.

از این به بعد می‌توانید پنچ پکیج استیکر مورد علاقه خود که بیشتر مورد استفاده هستند را به قسمت Favorites اضافه کنید تا با سهولت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید.

بعلاوه مدیر گروه‌هایی که بیش از ۱۰۰ عضو دارند می‌توانند یک مجموعه استیکر را برای استفاده و مشاهده کل اعضای گروه تعیین کنند و دیگر نیازی به اضافه کردن این استیکرها توسط تک تک اعضای گروه نیست.

 

 

در نهایت، کاربران می‌توانند در زمان جستجو مشخص کنند که در چت فعال یا همه چت‌ها جستجوی هشتگ خود را انجام دهند و همچنین زمانی که از قابلیت Instant View در اپلیکیشن استفاده می‌شود می‌توانید مقاله اصلی را در مرورگر خود باز کنید.

منبع: MacRumors

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *