برای اینکه از تغییر محتوای سایت‌های آگاه شوید، باید مرتبا پست‌های مورد نظر خود را باز کنید و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید که به نظر کاری نشد است. برای مثال اگر با یک فروشگاه بزرگ سر و کار داشته باشید، شاید بهتر باشد از تخفیف‌ها یا تغییر قیمت محصولات آن با خبر شوید. اینجاست که پای ابزارهایی به میان می‌آید که می‌توانند با نظارت بر سایت‌های مختلف، شما را از تغییرات به وجود آمده آگاه کنند.

یه همین منظور امروز سراغ چند نمونه از همین ابزارها رفته‌ایم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

Wachete

Wachete

این محصول چیزی بسیار بیشتر از یک ابزار نظارتی ساده است. Wachete به شما اجازه می‌دهد که حتی از تغییرات صفحاتی که با رمز عبور مراقبت می‌شوند هم با خبر شوید (به شرط داشتن پسورد). صفحات ایستاگرام، جاوا اسکریپیتی، آن‌ها که نیاز به کلیک برای نمایش اطلاعات دارند و حتی آن‌ها که در چند نقطه سایت گنجانده شده‌انند، همه به وسیله Wachete قابل پالایش هستند تا در نهایت شما از جزیی‌ترین تغییرات نیز آگاه شوید.

یکی از نکات بسیار خوب این برنامه، امکان محدود کردن آن به بخشی از سایت است. به این ترتیب نیازی به دنبال کردن تمام اتفاقات سایت نیستید و تنها به آن بخش که احتیاج دارید نظارت خواهید داشت. این برنامه به وسیله ایمیل یا اعلان بر روی برنامه‌ی موبایل خود شما را از تغییرات آگاه ساخته، تا ۶ ماه هم تاریخچه تغییرات را برای شما نگهداری خواهد کرد.

Wachete

کاربران رایگان قادر خواهند بود ۵ صفحه را به لیست خود برای نظارت اضافه کنند. همچنین همه‌ی کاربران می‌توانند اطلاعات مندرج را بر روی یک صفحه spreadsheet ذخیره کنند یا آن را به صورت فید RSS دریافت نمایند.

OnWebChange

اگر نیاز به اطلاعات کامل داشته باشید، OnWebChange یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای شما خواهد بود. اگر چه این ابزار به اندازه Wachete قدرتمند نیست، اما ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داراست. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده آن برای مدیران وبسایت‌ ساخت دکمه‌های نظارت بر سایت است. به این ترتیب که شما دکمه‌ای می‌سازید در وبسایت خود تا کاربرانتان با کلیک بر روی آن‌، از تغییرات سایت شما با خبر شوند.

OnWebChange

در OnWebChange شما می‌توانید تغییرات کلی سایت یا محدود به بخش و محتوایی خاص همچون فایل‌های عکس، اسناد یا حتی PDF را دنبال کنید. به راحتی هم می‌توانید یک فید RSS بسیازید تا تغییرات را به صورت لحظه‌ای دنبال کنید.

در نسخه رایگان این سرویس نیز می‌توانید سه مکان را برای نظارت انتخاب کنید تا اطلاعات آن به وسیله ایمیل یا اعلان‌های برنامه‌ اختصاصی موبایل برایتان ارسال شود.

ChangeTower

ChangeTower

این برنامه با اسم جذابش یکی از بهترین ابزارهای برای وب‌مسترها به حساب می‌آید. ChangeTower به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات در کدهای یک سایت، کلمات کلیدی و چیزهایی از این قبیل را دنبال کنید. از نکات بسیار خوب این برنامه امکان رصد کردن فعال یا غیر فعال بودن سایت‌ها است که در صورت ایجاد مشکل در سایت سریعا این مهم را به شما اعلام می‌کند.

ChangeTower

با توجه به اعلان‌های لحظه‌ای از طریق ایمیل به راحتی می‌توان وضعیت سایت خود و یا رقبا را به این شکل دنبال کنید. این محصول بر روی سرویس‌های ابری در جریان است و با سرعتی بسیار عالی کار می‌کند. دراین برنامه نیز می‌توانید تا سه سایت را به صورت رایگان رصد کنید و از بسیاری امکاناتش به همین ترتیب استفاده نمایید.

Join the Conversation

5 Comments

  1. با سلام خسته نباشید….

    ببخشید یه سایت هست که هر لحظه توش اسم بعضی از سهم ها نوشته میشه و تغیر میکنه دائما می‌خواستم بدونم این برنامه قادره هنگام اون تغیرات اعلانی بفرسته که بفهمم تو اون سایت اسم سهم جدیدی اومده؟
    چون من هر لحظه نمیتونم دنبال کنم اون سایتو به خاطر اون به این برنامه نیاز دارم

    1. سلام ،ممنون
      بله، Wachete تقریبا برای همین کار ساخته شده

      1. سلام عزیزم سایت باز میشود ولی من زود خبر نمیشم آیا امکان این دارد که سایت من را با خبر بسازد که سایت باز شوده است؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *