در حال حاضر تعداد زیادی سرویس استریم در دنیا وجود دارند که با دریافت اشتراک ماهانه، دسترسی شما به تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها را ممکن می‌کنند. اما اگر نمی‌خواهید، هزینه‌ی دلاری برای چنین سرویس‌هایی را پرداخت کنید با رفتن به سایت‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، این امکان را دارید تا به صورت قانونی و رایگان از تماشای فیلم‌های مختلف لذت ببرید.

استریم رایگان و قانونی فیلم‌ بدون نیاز به ثبت نام

بهترین سایت‌های رایگان و قانونی برای استریم فیلم

سایت‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، رایگان هستند و حتی نیازی به ثبت نام در آن‌ها وجود ندارد. اما ممکن است محدودیت‌های جغرافیایی برای بعضی از فیلم‌ها در آن‌ها وجود داشته باشد که با استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی، می‌توانید به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشید. پس بدون فوت وقت به معرفی سایت‌ها بپردازیم:

  1. Crackle

Crackle بدون شک یکی از بهترین سرویس‌های استریم رایگان است که شما بدون نیاز به ثبت نام می‌توانید، تمامی ویدیوهای آن را تماشا کنید. در نظر بگیرید که Sony Pictures صاحب اصلی این سایت است و بسیاری از فیلم‌های این برند در Crackle به نمایش در می‌آید. البته این سایت تنها محدود به فیلم‌های سینمایی نشده و بعضی از سریالهای تلویزیونی را نیز در خود دارد.

Crackle

امکانات Crackle همچون یک سرویس استریم عالی بوده و به وسیله اعلان‌ها لیست فیلم ها را به شما اعلام می کند و اطلاعات کاملی از فیلم‌ها و سریال‌ها را در خود دارد.

  1. Tubi

برای استفاده از امکانات Tubi نیازی به ثبت نام ندارید اما با ثبت نام رایگان در این سایت، می‌توانید از امکانات خیلی خوبی همچون دنبال کردن چیزهایی که قبلا دیده‌اید و اعلان‌ها بهره ببرید. Tubi سایتی بزرگ با تعداد زیادی فیلم و سریال بوده که اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS را نیز در خود دارد و شما می‌توانید، اکانت خود را در پلت‌فرم‌های مختلف سینک کنید و مثلا اگر فیلمی را تا نصف دیده‌اید، در پلت‌فرمی دیگر از همان جا آن را دنبال کنید.

Tubi

البته Tubi تنها در آمریکا در دسترس بوده و شما مجبورید، آیپی خود را به آمریکا تغییر دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

  1. Pluto

Pluto جدا از مجموعه‌ای نسبتا بزرگ از فیلم و سریالی که در خود دارد، یکی از بهترین سرویس‌های استریم رایگان برای تماشای زنده است. بهتر است بدانید که Pluto یک سری محتوای کاملا اختصاصی نیز دارد که در هیچ جای دیگر نمایش داده نمی‌شود. اما شما در نسخه رایگان، در میان فیلم و سریال‌ها، باید تبلیغات نیز تماشا کنید.

Pluto

یک نکته مهم در مورد Pluto وجود دارد که باید بدانید. این سایت بر خلاف دیگر پلت‌فرم‌های استریم، محتوای خود را در قالب کانال‌های مختلف پخش می‌کند و شما نمی‌توانید جز تعداد محدودی از فیلم‌ها، فیلم یا سریالی را به سلیقه خود پلی کنید. در مجموع 250 کانال در Pluto وجود داشته و برنامه پخش محتوا نیز به صورت کامل در خود سایت قید شده است. بخش On Demand که برای پخش فیلم است در این سایت به مرور رشد کرده و هر روز به تعداد فیلم‌های این بخش اضافه می‌شود.

  1. XUMO Play

XUMO Play از بسیاری جهات شبیه به Pluto است با این تفاوت که بخش زیادی از محتوایی که در کانال‌هایش به نمایش می‌گذارد را به صورت جداگانه در دسته‌بندی‌ها می‌توان به صورت مستقیم اجرا و تماشا کرد.

XUMO Play

کتابخانه فیلم‌های XUMO Play گسترده و متنوع است و فیلم‌های کلاسیک بسیار خوب و فیلم‌های جدید پر بیننده‌ای را در خود میزبانی می‌کند.

  1. Fawesome

Fawesome با عنوان تلوزیون Fawesome فعالیت می‌کند و برای تماشای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی عالی است.

Fawesome

با توجه به آمار Fawesome، این سایت بیش از 10 هزار فیلم و تعداد زیادی سریال در خود داشته و همچنین برنامه‌های اختصاصی برای اندروید و iOS دارد که شما از تمامی این امکانات می‌توانید به صورت کاملا رایگان و حتی بدون نیاز به ثبت نام استفاده کنید.

  1. Tencent Video

اگر طرفدار فیلم‌ها و سریال‌های شرق آسیا هستید، حتما باید سری به سایت Tencent Video بزنید. این سایت با عنوان WeTV نیز کار می‌کند و در دو سایت مختلف در دسترس است.

Tencent Video

جالب است بدانید که Tencent Video در کنار فیلم‌ها و سریال‌های مختلف آسیایی که از شبکه‌های مختلف خریداری و میزبانی می‌کند، دارای چندین برنامه اختصاصی نیز هست که تنها در این سایت در دسترس بوده و می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام از آ« استفاده کنید. Tencent Video نیز دارای اپلیکیشن موبایلی بوده و با خرید نسخه پولی، می‌توانید بدون تماشای تبلیغات به مرور فیلم‌ها و سریال‌های بپردازید.

  1. PopCornFlix

PopCornFlix یکی دیگر از سایت‌های رایگان برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بوده که اغلب کارهای موجود در آن، به دهه‌های 80 و 90 میلادی اختصاص دارد و تنها تعداد محدودی تبلیغ در هر بار پخش به شما نمایش می‌دهد.

PopCornFlix

  1. یوتیوب

شاید تا به حال به این چشم به یوتیوب نگاه نکرده باشید، اما این سایت بزرگ، فیلم‌های مختلف سینمایی را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، حتی اگر در سایت با جیمیل خود ورود نکنید (که البته پیشنهاد می‌کنیم، این کار را بکنید).

یوتیوب

یوتیوب از طریق پلت‌فرم‌های مختلف در دسترس بوده و کانال‌های رایگان برای نمایش فیلم‌ها و سریال‌های رایگان در خود دارد. بعضی از کانال‌ها را در زیر برایتان اسم می‌بریم:

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *