ساده‌ترین راه برای این که بتوانید توییتی که در توییتر دیدید را بازنشر کنید، ریتوییت کردن آن است. اما شما می‌توانید از ویدیویی که دیده‌اید استفاده کنید، بدون این که آن را ریپلای نمایید. دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد، اما عمده دلیل آن این است که پست به نام شما باشد، ریپلای‌هایی که به توییت شما شده تنها دیده شود و در مجموع صفحه توییتر شما خلوت‌تر به نظر بیاید.

انجام این کار نیز ساده‌ است و هم از طریق اپلیکیشن موبایل و هم از نسخه وب می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه روش‌های مختلف این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

اشتراک گذاری ویدیوی توییتر دیگری در آیفون

برنامه را باز کرده توییتی پیدا کنید که حاوی ویدیو باشد. روی ویدیو را لمس کرده و دست خود را نگهدارید.

چند گزینه برایتان به نمایش در می‌آید که باید Tweet Video را انتخاب کنید.

حالا یک توییت جدید باز کنید، می‌بینید که آدرس ویدیوی اصلی در توییت شما نمایان شده. متن دلخواه خود را بنویسید و در نهایت دکمه Tweet را لمس کنید.

همانطور که می‌بینید توییت شما با ویدیو پست می‌شود و اسم آپلودر اصلی ویدیو و تعداد بازدیدهایش در زیر توییت قید می‌شود.

اشتراک گذاری ویدیوی توییتر دیگری در اندروید

پروسه‌ی انجام این کار در اندروید، شبیه به آن چیزی است که در گوشی آیفون انجام دادید، البته کمی کار اضافه‌تر می‌شود. دوباره توییتی را پیدا کنید که که حاوی ویدیو باشد و این بار روی گزینه‌ی Share لمس کنید. این گزینه‌ زیر ریتوییت و لایک قرار گرفته است.

از میان گزینه‌هایی که نمایش داده می شود، Copy Link to Tweet را انتخاب نمایید. حالا آدرس توییت در حافظه موقت گوشی شما ذخیره شده است.

حالا برگردید به صفحه خودتان و یک توییت جدید باز کنید.

موقع گذاشتن توییت، روی جایی که می‌نویسید لمس طولانی کنید و Paste را بزنید تا لینک روی توییت جدید شما اضافه شود. حالا به آخر لینک بروید و عبارت /video/1 را تایپ کنید (مثل نمونه زیر). در نهایت روی Tweet لمس کنید.

حالا ویدیویی که می‌خواستید را پست کردید و فالورهای شما تنها اسم و تعداد بازدیدهای آپلود کننده ویدیو را در زیر ویدیو می‌بینند.

 اشتراک گذاری ویدیوی توییتر دیگری در نسخه وب

اضافه کردن ویدیو در نسخه وب توییتر، کاملا شبیه به کاری است که در نسخه اندروید می‌کنید. به سایت توییتر رفته و توییتی حاوی ویدیو پیدا کنید و روی دکمه Share کلیک نمایید.

از گزینه‌هایی که نمایان می‌شود، Copy Link To Tweet را انتخاب کنید تا لینک ویدیو در حافظه‌ی موقت ذخیره شود.

توییت جدید باز کنید و لینک مورد نظر خود را به توییتر اضافه نمایید، فقط عبارت /video/1 را در آخر لینک مورد نظر کپی کنید. به این ترتیب به جای نمایان شدن توییت کامل آپلود کننده، تنها ویدیوی آن در توییت شما ظاهر خواهد شد.

نتیجه‌ی کار را در توییت پایین می‌بینید که نام آپلود کننده ویدیو در زیر ویدیو مشخص است اما از توییت وی خبری نیست.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *