محصولات مختلفی برای یادداشت برداری روی پلت‌فرم‌های مختلف ارائه شده است، اما Journal محصول تازه مایکروسافت، بیشتر تمرکز خود را بر روی جوهر دیجیتال گذاشته است.

برای بسیاری از افراد، یادداشت برداری به وسیله‌ی موبایل، تبلت و یا موبایل دیگر جای کاغذهای قدیمی را گرفته است، اما Journal تنها برای ویندوز ارائه شده و یک تجربه عالی از نوشتن بر روی ابزارهای لمسی ویندوز را برایتان به همراه خواهد داشت.

Journal، برای آن‌ها که می‌نویسند و طراحی می‌کنند

قبل از هر چیز باید گفت که Journal به عنوان یک برنامه‌ی مستقل ارائه شده و توسعه آن را Microsoft’s Applied Sciences Group به عهده داشته است که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی برنامه‌هایی است  که از جوهر دیجیتال استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن کاملا رایگان یک فضای فوق‌العاده برای نوشتن و طراحی به وجود آورده و کاربری لذت بخشی دارد.

Journal ساده و جذاب است و کاری که برایش ساخته شده را به بهترین شکل انجام می‌دهد و شما می‌توانید کاملا حس نوشتن روی یک صفحه واقعا و کشیدن اشکال مختلف را تجربه کنید. قابلیت‌های مختلف این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید بخش‌ها مختلف را تغییر دهید و رنگ بندی قلم خود و نوع آن را نیز انتخاب کنید.

همچنین با توجه به این که Journal محصول مایکروسافت محسوب می‌شود، قابلیت کشیدن و رها کردن که برایش در نظر گرفته شده و می‌توان از آن برای جا به جا کردن محتوا بین چند صفحه استفاده کرد، برای استفاده از دیگر برنامه‌ها و آوردشان به Journal نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید از Microsoft 365 برای ذخیره سازی ابری و استفاده از محتوای دیگر سندهای خود در آن نیز استفاده کنید. اما فراموش نکنید که Journal یک برنامه مستقل بوده و اگر نیازی به سرویس‌ها دیگر ندارید، می‌توانید تنها از خود برنامه استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌ها

  • بهره بری از بهترین تکنولوژی جوهر دیجیتال
  • بر پایه صفحات مختلف با امکان اسکرول راحت و همچنین ارائه قالب‌های آماده
  • امکان استفاده از مایکروسافت 365
  • اضافه کردن فایل PDF به Journal

دیگر راهکارهای مایکروسافت برای استفاده از جوهر دیجیتال

در حال حاضر، محصولات سرفیس مایکروسافت بهترین انتخاب از این کمپانی برای بهره بردن از جوهر دیجیتال است که تجربه‌ای فوق‌العاده عالی در این زمینه را برایتان به همراه خواهد داشت. لپتاپ‌های سرفیس که با نمایشگرهای لمسی بسیار عالی ارائه می‌شوند، نه تنها برای یادداشت برداری مناسبند، بلکه طراحان گرافیک نیز می‌توانند به خوبی از آن بهره ببرند.

در واقع شما با استفاده از Journal که جایگزینی برای دیگر برنامه‌های یادداشت برداری بر روی سرفیس است، به بهترین شکل از جوهر دیجیتال بر روی ویندوز استفاده کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *