در این مطلب به معرفی پنج اپلیکیشن می‌پردازیم که به کمک هوش مصنوعی به زیبایی تصاویر شما را ادیت می‌کنند. این نرم‌افزارها تصاویر را از دید انسان‌ها نگاه کرده و بر همان اساس به اصلاح آن‌ها می‌پردازند. همیشه یک حس کنجکاوی خاص در رابطه با کارایی هوش مصنوعی وجود دارد و بیشتر اوقات بسیاری از ما آن ها را تنها در قالب ربات یا ویروس‌های هوشمند می‎شناسیم. اما واقعیت این است که اتفاقات ساده‎تر و جذابی با هوش مصنوعی می‎افتد که این برنامه‎ها می‏‎توانند مثال جالبی برایش باشند.

Cartoonify

این اپلیکیشن تحت وب تصاویر شما را به نقاشی‌هایی جالب تبدیل می‌کند. Cartoonify علی‌رغم ایده‌آل نبودن، همچنان تصاویر بسیار خوبی تهیه می‌کند. نتیجه‌ی نهایی این سایت به شکل نقاشی کودکان است که البته دقیقا همین ویژگی آن به بامزه بودن عکس اضافه می‌کند.

Cartoonify

در حقیقت هوش مصنوعی را می‌توان به همین نقاشی کودکانه تشبیه کرد که همچنان جای زیادی برای رشد دارد.

 

DeepAngel

DeepAngel هم تحت وب است و توانایی حذف اشیایی خاص از تصاویر را دارد. لیست این اشیا محدود است و شامل مواردی مثل اشخاص، گربه، سگ، فیل، علائم راهنمایی و رانندگی، ماشین‌ها و چند مورد دیگر می‌شود.

DeepAngel

همچنین دیگر قابلیت این سایت، تشخیص تصاویری است که قبلا به این شکل دستکاری شده‌اند.

 

Polarr Deep Crop

عکاسان حرفه‌ای به خوبی روش کراپ کردن عکس را می‌دانند و به ارزش کامپوزیشن پی برده‌اند. این برنامه هم بر همین اساس به شما در کراپ کردن تصاویر کمک می‌کند و همانند یک عکاس کهنه‌کار عکس‌های شما را ادیت کرده و تحویل می‌دهد.

Polarr Deep Crop

گول توضیح ساده‌ی این برنامه را نخورید و حتما آن را تست کنید؛ چرا که این نرم‌افزار به شما جنبه‌ی جدیدی از زیبایی تصاویر گرفته‌شده را نشان می‌دهد.

GoArt by Fotor (وب، اندروید، iOS)

کار این نرم‌افزار تبدیل تصاویر شما به نقاشی مشاهیر این عرصه است. به احتمال زیاد می‌دانید که این قابلیت چیز جدیدی نیست و پیش از این نیز در دیگر برنامه‌ها استفاده شده‌است؛ اما چیزی که این اپلیکیشن را از دیگر رقبا جدا می‌کند، سرعت بسیار بالای آن است.

GoArt by Fotor

این برنامه برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و کاربران به صورت رایگان هم امکانات زیادی دارند. ضمنا مقدار افکت و نیز وجود یا عدم وجود واترمارک هم از قابلیت اهدا شده به کاربران GoArt است که یک ویژگی بسیار مهم و غیرمعمول محسوب می‌شود.

Visionist

این اپلیکیشن هم تصاویر شما را به نقاشی تبدیل می‌کند. اما تفاوت آن با GoArt در مدرن بودن نقاشی‌ها است و کاربر انتخاب‌های فراوانی در ظاهر تصویر نهایی دارد. تعیین شدت افکت، میزان روشنایی نقاشی، میزان انتزاعی بودن آن و مهم‌تر از همه، ترکیب دو سبک متفاوت، از ویژگی‌های جالب توجه Visionist است. نسخه‌ی رایگان این برنامه دارای ۱۰ سبک و نسخه‌ی پولی آن مجهز به ۷۰ سبک است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *