واتساپ یک پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی رایگان است که بعد از اینکه به محبوبیت عظیم دست پیدا کرد، فیسبوک آن را خریداری نمود و حالا با یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، مهم‌ترین اپلیکیشن در این حوضه به شمار می‌رود. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ مبلغی برای هیچ کدام از امکاناتش دریافت نمی‌کند و همچنین قابلیت‌های بسیار خوبی دارد.

اما با تمام این خوبی‌ها هنوز هم می‌توان این برنامه را به یک اپلیکیشن بهتر تبدیل کرد. این کار به وسیله‌ی افزونه‌ها قابل انجام است و ما در نوشته‌ی امروز ۵ نمونه از بهترین افزونه‌هایی که می‌توانید برای واتساپ نصب کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. AutoResponder

این برنامه یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای ارتباط بهتر با مخاطبین شماست. شما می‌توانید با استفاده از AutoResponder جواب‌هایی را بسازید که نسبت به بعضی از پیغام‌ها به صورت خودکار ارسال شود. این کار به وسیله‌ی ساخت بات‌های مخصوص چت انجام می‌شود و شما می‌توانید آن را به صورت دلخواه تغییر دهید.

AutoResponder
AutoResponder

این برنامه کاملا رایگان است و شما می‌توانید به غیر از تنظیم برای ارسال پیغام در جواب پیغامی خاص، برای زمان‌های مختلف نیز پیغام‌های خودکار بسازید. البته در نظر بگیرید که عملکرد این برنامه تنها در قبال مخاطبین ثبت شده‌ی شما است و شماره‌هایی که در دفترچه تلفن ندارید را لحاظ نمی‌کند.

  1. Transcriber

این برنامه تنها برای پیغام‌های صوتی انگلیسی خوب است و خیلی به درد پیغام‌های صوتی فارسی نمی‌خورد. اما عملکرد آن بسیا جالب است و پیغام‌های صوتی که امکان شنیدن آن را ندارید به صورت متنی برای شما می‌فرستد.

Transcriber
Transcriber

برای انجام کار بعد از نصب برنامه باید روی پیغام صوتی را لمس کرده، آیکون اشتراک گذاری را بزنید و سپس روی Transcriber بزنید.

  1. WAToolkit

این افزونه برای کسانی خوب است که از نسخه‌ی وب واتساپ استفاده می‌کنند. اگر از کروم استفاده می‌کنید افزونه را رایگان نصب کنید و پس از آن این امکان را خواهید داشت که اندازه‌ی صفحه‌ی چت را تغییر دهید.

WAToolkit
WAToolkit

بعد از نصب افزونه آیکون WAToolkit در نوار بالای کروم به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید با زدن روی آن تعداد پیغام‌های خوانده نشده را ببینید و بدون اینکه واتساپ را در تبی از مرورگر باز کرده باشید آنها را مرور کنید. در مجموع استفاده از WAToolkit در مرورگر از بسیاری جهات باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

  1. WikiBot

این بات به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع معنی بعضی واژه‌ها و مفهوم‌ها را از روی ویکیپدیا بر روی واتساپ داشته باشید. به این ترتیب وقتی با کسی گفتگو می‌کنید و او چیزی می‌گوید که متوجهش نمی‌شوید، کافی است کلمه را کپی کرده و در این بات پیست کنید تا متن ویکیپدیای آن برایتان ارسال گردد.

WikiBot
WikiBot

این بات نیاز به هیچ فایل نصبی ندارد و همچون یک اکانت جدا بر روی واتساپ شما خواهد بود، فقط باید شماره‌ی آن را در دفترچه تلفن خود اضافه کنید.

  1. Sticker Maker

استیکرها بخش جذابی از گفتگوی بین ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به حساب می‌آیند. به صورت کلی می‌توانید از مجموعه استیکرهایی که بر روی واتساپ وجود دارد یکی را دانلود کرده و از آن برای گفتگوهای خود استفاده کنید، اما Sticker Maker به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از عکس‌های گالری گوشی، پک استیکر خود را بسازید.

Sticker Maker
Sticker Maker

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *