در بخش های قبلی به بررسی مزایای استفاده از کوتاه کننده لینک و همچنین معرفی چند سرویس کوتاه کننده لینک پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این موضوع می پردازیم.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک 1da.ir

1da.ir یکی از جدیدترین وبهترین کوتاه کننده های لینک است که به تازگی کار خود را شروع کرده است. امکاناتی که 1da.ir دارد نسبت به سایت های دیگر پیشرفته تر است و همینطور قابلیت کسب درآمد برای وبمستران را هم دارد. با کوتاه کننده لینک وان دا خیلی راحت می توانید لینک های خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم کوتاه کنید. از ویژگی های دیگر سیستم وان دا ثبت نام و وارد شدن به حساب کاربری با امکانات ویژه است. شما با ثبت نام در وان دا 1000 تومان پاداش عضویت می گیرید و با هر دعوتی که از دوستان تان در 1da.ir کنید می توانید کسب درآمد داشته باشید. سیستم زیرمجموعه گیری وان دا به شما کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهید. توسط api سایت وان دا می توانید خیلی راحت تر و سریع تر لینک های خود را کوتاه کنید و درآمد کسب کنید.

تغییر لینک آسان، اسکریپت، ربات تلگرام و… توسط api وان دا برای شما امکان پذیر است. بعد از کوتاه کردن هر لینک برای مشاهده آمار دقیق از تعداد کلیک ها کافی است /info را به ادامه لینک کوتاه شده خود اضافه کنید تا آمار لحظه به لحظه لینک خود را مشاهده کنید. نمایش آمار دقیق به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در کمپین های تبلیغات یا ایمیلی خود از این ابزار استفاده کنید. جالب است بدانید در اکثر سرویس ها امکان استفاده از ربات تلگرام وجود ندارد اما کاربرد زیادی دارد، این سرویس امکان استفاده از ربات تلگرام را هم در اختیار کاربران قرار داده است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک bitn

بدون شک یکی از بهترین، قدرتمندترین و در عین حال با پایداری زیاد سرویس ‌های کوتاه کننده لینک ، bitn می ‌باشد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. وب ‌مستران زیادی از این سرویس محبوب استفاده می ‌کنند. استفاده از تمامی امکانات این سرویس، رایگان است. امکاناتی که این سرویس محبوب در اختیار شما قرار می‌دهد، مواردی مانند تاریخچه دقیق، منابع کلیک کرده، مناطق جغرافیایی که افراد در آنها روی این لینک کلیک کرده‌اند و … را شامل می‌شود. همچنین با استفاده از این سرویس، می‌توانید لینک‌های خود را براحتی ویرایش کنید.

ان یو آر ال یکی از بهترین کوتاه کننده های لینک است که چند سالی هست شروع به کار کرده است. تمامی لینک ها در این سرویس کوتاه کننده لینک به صورت مستقیم و بدون تبلیغات مزاحم است. با عضویت در این سایت شما کنترل کامل در لینک ‌ها خواهید داشت. تاریخچه دقیق، منابع کلیک کرده، مناطق جغرافیایی که افراد در آنها روی این لینک کلیک کرده‌اند و … را شامل می ‌شود. همچنین می‌ توانید لینک ‌های خود را به راحتی ویرایش کنید. ان یو آر ال (nurl.ir) می تواند گزینه مناسبی برای کوتاه کردن لینک ها برای مدیران وب سایت ها و کانال های تلگرامی باشد.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک zaya.io

یکی از بهترین سرویس های جدید در زمینه کوتاه کننده لینک سایت زایا به آدرس zaya.io است. این سایت که زیر مجموعه سون هاست است امکانات منحصر به فردی نسبت به دیگر کوتاه کننده های لینک دارد. به عنوان مثال یکی از از بهترین مزیت های کوتاه کننده زایا این است که می توانید دامین خود را به زایا متصل کنید و لینک های کوتاه خود را روی سایت خودتان به صورت شخصی سازی شده داشته باشید. از دیگر مزیت های کوتاه کننده لینک زایا می توان به بررسی آمار و جزییات و عملکرد لینک ها، مناسب برای کمپین های مناسبی با تاریخ انقضاء، داشتن حریم خصوصی، شخصی سازی لینک ها و… اشاره کرد. این کوتاه کننده لینک دائما در حال بروز رسانی است و جدیدا ربات تلگرام کوتاه کننده لینک را به سیستم خود اضافه کرده است. از مهم ترین امکانات این سرویس فارسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت لینک با UTM
  • انتخاب دامنه های ارایه شده توسط سیستم یا دامنه/ساب دامنه دلخواه شما
  • امکان ساخت Alias یا همون slug دلخواه برای لینک (مثلا: http://link.7ho.st/forums 4)
  • امکان موضوع بندی لینک های ساخته شده برای نظم بهتر و شناسایی سریع تر
  • قرار دادن رمز عبور بر روی لینک های کوتاه شده
  • امکان تعیین زمان و ساعت انقضا برای لینک
  • امکان ریدایرکت بازدیدکننده به لینکی متفاوت بعد از مثلا ۱۰۰ کلیک
  • امکان تعیین حریم خصوصی نمایش آمار لینک به صورت خصوصی یا عمومی (جداگانه برای هر لینک)
  • امکان غیر فعال و یا فعالسازی مجدد یک لینک کوتاه شده
  • هدفگیری جغرافیایی بر اساس کشور
  • هدفگیری پلتفرم های خاص (مثلا اگر کاربر از اندروید وارد میشه به لینک مخصوص خودش منتقل شه)
  • امکان ساخت Rotation (می تونید چندین لینک رو تعریف کنید و ترافیک رو بر این لینک ها تقسیم کنید. مناسب برای پیاده سازی A/B Testing)
  • کوتاه کردن لینک به صورت دسته جمعی
  • دانشنامه توسعه دهندگان
  • امکان ساخت کلید API
  • آموزش استفاده از utm در گوگل آنالیتیکس – بخش اول

این ابزار با توجه به امکاناتی که دارد، یک گزینه مناسب برای کوتاه کردن لینک است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک b2n.ir

این سرویس هم جزء برترین سرویس های کوتاه کننده لینک فارسی محسوب می شود. یکی از ویژگی های b2n.ir این است که پس از تبدیل آدرس اصلی شما به لینک کوتاه همزمان با آن QR کد هم به شما می دهد تا بتوانید از آن در موبایل هم استفاده کنید.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک l1l.ir

l1l.ir هم جزء یکی از کوتاه کننده های لینکی است که آدرس آن در صفحه اول گوگل می باشد. منظور این است که l1l.ir هم سرویسی شناخته شده و قدیمی است. l1l.ir به شما امکان شخصی سازی لینک کوتاه شده تان را می دهد. همچنین اشتراک گذاری سریع لینک کوتاه شده تان در شبکه های اجتماعی از دیگر امکانات سایت l1l.ir است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک llink.ir

سایت llink.ir یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط آزمایشگاه ایده نو می‌باشد که با هدف کوتاه کردن آدرس‌ هایی با تعداد کاراکتر زیاد ارائه شده است. این سرویس علاوه بر برخورداری از قابلیت درج کلیدواژه، می‌تواند کمک خوبی برای اشتراک‌ گذاری لینک در سراسر وب و همچنین در پلتفرم ها می باشد. از ا‌ِل‌ لینک می‌توانید برای کوتاه کردن لینک و اشتراک آن با دوستان خود، از جمله ارسال لینک در پیامک ها استفاده کنید.

یکی از محبوب ترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی air.ir است. علاوه بر عدم نمایش تبلیغات، لینک های کوتاه شده شما به صورت دائمی روی این سایت باقی می ماند و حذف یا غیر فعال نمی شوند.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک fi9.ir

با سرویس کوتاه کننده لینک fi9.ir میتوانید لینک های خیلی بزرگ و طولانی خودتان را به لینک های خیلی کوچکتر تبدیل کنید! بدون هیچ تبلیغ و به صورت کاملا مستقیم! و بدون محدودیت زمانی در پایداری لینک ها. fi9.ir هم یکی از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی است که پیشنهاد می کنم حتما از آن استفاده کنید.

در مقاله بعدی به بررسی ادامه این بحث می پردازیم.

 

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *