توییت کردن با وجود محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر و ارسال چندین توییت به صورت زنجیره‌ای نیازمند مهارت خاصی است که اگر با آن آشنا نباشید ممکن است دچار مشکل شوید. اما خوشبختانه این شبکه اجتماعی قابلیتی را در سرویس خود تعبیه کرده تا بتوانید چندین توییت پشت سر هم (یا توییت استورم) ارسال کنید که البته از این قابلیت هنوز رونمایی نشده است. در اپلیکیشن فعلی اندروید توییتر قابلیت مورد اشاره به صورت مخفی وجود دارد و توسط آن می‌توانید یک توییت استورم بنویسید که از چندین توییت مجزا تشکیل شده اما قادر هستید همه آنها را در یک نوبت ارسال کنید.

توییتر با نهادینه کردن توییت استورم از طریق واسط کاربری مناسب می‌تواند به اشتراک‌گذاری افکار و نظرات مفصل‌تر را برای عموم مردم ساده‌تر سازد. اگر بخواهید ماجرایی مفصل را تعریف کنید و یا اگر بخواهید حقایق مختلف مربوط به یک خبر را بیان کنید و یا اگر قصد کنید بحث سیاسی مفصلی داشته باشید توییت استورم احتمالاً از این پس گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما خواهد بود و دست شما را در شرح دادن ابعاد یک ماجرا بازتر می‌کند.

اساس تصاویر اسکرین‌شاتی که به دست مت ناوارا مدیر رسانه‌های اجتماعی در سایت TNW رسیده درز یافته است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی امکان مذکور در دسترس نیست اما می‌دانیم که هنوز این قابلیت برای تست عمومی آماده نشده است. در حال حاضر برای ارسال توییت استورم باید از پاسخ به توییت قبلی خود و آن هم به صورت یک به یک استفاده کنید و اگر به اشتباه توییت اول را پاسخ دهید یا توییت جدیدی ارسال کنید، چینش توییت استورم شما در تایم لاین به هم می‌ریزد.

 

 

توییتر پیش از این نیز تلاش‌های خود را برای ساده‌سازی استفاده از این پلتفرم افزایش داده بود و قابلیت‌هایی مثل قرار دادن تصاویر و ویدئو در توییت‌ها یا عدم شمارش نام کاربری در تعداد کارکاتر استفاده شده را فراهم کرده بود. حال اضافه کردن قابلیت توییت استورم می‌تواند یکی دیگر از موانع ابهام‌آور برای استفاده از توییتر توسط عامه را مرتفع کند.

 

منبع: Tech Crunch

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *